melcu

Members
  • Content count

    919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

melcu last won the day on June 11 2016

melcu had the most liked content!

Community Reputation

148 Excellent

5 Followers

About melcu

  • Rank
    Addicted Duster Member
  • Birthday 04/18/1966

Profile Information

  • Gender
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Piteni
  1. Nu va recomand sa folositi lock altfel decat ce se spune prin cartea tehnica...adica zapada strat consistent sau nisip...Sau daca doriti experimente pe buzunarul vostru...
  2. Stai linistit ca mai rugineste ..gen in jgeabul din spatele cheder hayon...am vazut cateva la viata mea in acest fel...dar de,masini de flota...adica exact ca un orfan...ar-a crescut si toti pe el sa-l exploateze..
  3. Sunt cel putin 3 cauze pt care intra apa in unele dusterele... 1. pe langa fata de usa...ceea ce se descrie in topic-urile de mai sus- etansare compromisa... 2. pe la ferestele de aerisire de sub bara spate- se produce doar in miscare- caz intalnit si la/sau mai ales pe Logan 3. jonctiunea intre aripa spate si pavilion...au fost baieti care de ex au gasit apa in locasul din stg-a din portbagaj...in general apare la cele cu rulaj mai mare sau care au fost si tavalite sufficient prin off...acest caz se poate rezolva pe garantie caroserie ,care este dupa cum stim de 6 ani... Deci,functie de caz...insistati...in interes propriu... succes
  4. apa intra si pe la ferestrele(grille) ce asigura "respiratia" habitaclului...acolo trebuie intervenit si schimbate cu unele noi...cam 65-70lei buc..sut 2 sgdr
  5. s-a mai incercat si cu ceva covorase habitaclu de prin Ucraina si fara rezultat...din cate stiu eu...
  6. S-au spus pareri pro si contra, unele mai elegante altele mai abrupte in exprimare.Organizatorii,prin Daniel,au incercat sa explice cu dovezi(partea de cursa) asta mai ales pentru viitorii membrii si detinatori de Duster,pentru a nu se intelege ca au dreptate doar cei " nemultumiti".Cumva s-a incercat si o "demonstratie" de impartialitate a "arbitrilor".In rest orice critica (daca n-o iei personal) este constructiva si intotdeaun exista loc si de mai bine.Sa ne vedem cu bine la urmatoarea editie...cand ne-am obligat sa aducem vinul primit ca dar (de la participanti) plus ceea ce suplimentam" si noi... La inalnirea din iarna se va putea consuma atat rece cat si fiert... Sa ne vede cu bine.
  7. Da e ceva adevar in relatia constructii automobille - salarii medii...vezi nr de fabrici din fosta socialisto-comunista...Cu cat nr de fabrici este mai mare creste si salariul mediu
  8. Incet,incet lumea se se aduna de prin vacante...A X-a la Zetea va asteapta...
  9. Sper ca te-ai lamurit(a confirmat si Planetara) ca scuturile din retea sunt de fapt de otel...nu Al...PS: suruburile de prindere parte spate scut Al nu le trebuie nu's ce referinta de piesa.Ele doar tin scutul pe pozitie...si la diametrul acela nu le reteaza nimic...fortele de forfecare sunt fr mici...Apropo l-ai montat?
  10. Mai avem exact 1 luna pana la eveniment...Sa ne vedem cu bine...
  11. si adancimea de profil...ar fi interesant de aflat...
  12. d-le Admin se poate inchide topic-ul...Marfa s-a "volatilizat" deja...
  13. condus Duster @Cain si ramas impresionat de izolarea reusita...zgomotul fiind fr redus in habitaclu in conditii de rulaj cu AT-uri BFG
  14. Lista la zi cu participantii: 1.@iahim 2.@Anghel Cristian 3.@daniel cojocar 4.@dorucz 5.@blaue corsa 6.@melcu 7.@denon2808 8.@fnicolau] 9.@denisl B
  15. @astronaut10=> Killer82 a explicat pe larg ce eu am descris fr succinct...