teopes

Members
  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

teopes last won the day on July 13

teopes had the most liked content!

Community Reputation

22 Excellent

About teopes

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Localitate
    buzau

Profile Information

  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Recent Profile Visitors

123 profile views
  1. Sub ce forma e zgomotul? !! trazneste , bubuie , scartaie , fasaie , scurt , lung , canta ...danseaza .... !! se poate spune ca este normal ...daca tot ansamblu are o toleranta si ea se aseaza din cauza franarii la mersul in fata este evident ca acelasi ansamblu cu aceleasi tolerante se repozitioneaza la franarea spate ....acum depinde cat de mari sunt si sa nu fie alte defecte ! cel mai adesea sistemul de franare da un soc ,placute - saboti !,de cand cu ,,galmele " montate prin orase si franarea la intrarea pe ele ,dar si la franarea pe gropi se accentueaza fenomenul !!
  2. Multumim !
  3. Mai incearca , fii perseverant ! mergi la cursuri de specialitate si poate reusesti si sa citesti ce am scris (scaderea in turatie la aceiasi viteza de croaziera cu barca de aprox 800 kg la remorca )si sa ti explici fenomenul ! nu trebuie sa te superi si nici sa fii carcotas pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] ! , suntem aci sa ne ajutam si nu sa ne dam artisti ! intelegi ? ! e simplu !
  4. A durat dupa o zi pe alta pana am inmuiat tot gudronul fara al razuii la cota pentru ca zgarieturile ar atrage si mai mult depunerile , am folosit ceva de pe emag si decarburol ! in prealabil le am tinut in imersie de motorina benzina apa si detergent fierbinte aprox 4-5 ore , bineinteles ca a fost de indepartat si mecanic fara zgarieturi ce s a putut. Este putin de munca !, mai ales la demontare ,colierele de pe furtun merg greu deschise fara clestele dedicat (eu am preferat sa le inlocuiesc total),atentie la montare sa nu scap suruburile jos si respectarea ordinii de montare , garniturile daca nu sunt patrunse, unse fin cu pasta de etansare rezistenta la temperatura. Beneficiile au fost : atenuarea cu pana la 70% a ,,tacanelii" la rece , marirea demarajului, mersul cu motorul cald la relanti mai silentios si rotund , pornirea mai usoara , scaderea in turatie la aceiasi viteza de croaziera cu barca de aprox 800 kg la remorca , si cel mai evident consumul in oras ,apoi cel exterior (la viteze rezonabile bineinteles , ca peste 140 km/h este la liber cred!!)
  5. Daca tot au fost discutii privitoare la amestecul de 2T in maotorina si calitatea acesteia am zis sa va prezint ce am gasit la aprox 98.000 km !
  6. Amestecul uleiului in motorina nu e o metoda ,,folclorica" , iar mersul unui motor peste suta de mii fara probleme nu inseamna o mare performanta !
  7. Si egr ul ce zice la uleiul 2T? sa nu mai vrb de filtrul de particole ! ... daca se suspenda merge de minune 1% 2T !
  8. EKOBIT, este o membrana bituminoasa ,armata ,cu al pe o fata iar cealalta autoadeziva !, de la dedeman de diferite dimensiuni !
  9. Solutia adaugarii foliei pe partea interiora nu salveaza situatia! apa intra prin locuri ce par greseli de proiectare!,dupa lipirea antifonului am recurs la solutia veche :vaselina +ulei transmisie+seu , I locuri ascunse spray cu vaselina pt lant de motocleta ,toate nesolubile! Am lipit pe tot ce insamna table goale! din traversa in traversa! sunet schimbat total!
  10. http://forumduster.r...-pentru-romani/
  11. Creste inima in mine cand vad atata lume ,multumita !!! brava sa le stapaniti sanatosi !! la mine nu o sa faca prea multi purici ligheanul asta motorizat cu nume de masina !
  12. Daca cineva vrea sa preaslaveasca bataia de joc e optiunea lui ! dar tot asa de liber eu pot face bascalie si ironie despre ce consider eu ca este incorect. Eu nu ma consider nici fraier , nici frustrat , si nici nu ma gandesc a face vre un atac la pesoana ,asa ca atat timp cat siteul are moderator si admin ce nu cosidera posarile mele exceptie din regulament , rog pe cei ce nu le face placere sa faca exact ce fac si eu :..,.treci mai departe " !
  13. Asaaa ..alta ! .. in urma unui qiuit in urma franarii cu barca dupa mine m-am hotarat la o revizie la sist de franare ,siii... aceiasi dacie , tamburi pe spate care ies tot cu ciocanul , tot ruginiti de sar aschii , in sfarsit au trecut la cilindri de al , saboti tot lipiti de talerul din spate functineaza !,oare de ce nu avem discuri si pe spate?,curatat ,smirgheluit vopsi ,uns ,aersit ,vas sil sub garnit de cilindru!, fara capac la planetara Fata , disc cu sist de raciere plin de rugina , nu am umbat la coloanele de ghidaj ,daca zgomotul persista desfac si ung (nu am avu vaselina rezistenta la tempratura inalta),tot fara capac la planetare , aceiasi rugia in solzi pe fuzete! ATENTIE UNDE PUNETI CRICUL! AM INFUNDAT USOR TRAVERSA LA ,,CRATITA "!!