itoader

Members
  • Content count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

itoader last won the day on March 12 2016

itoader had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

1 Follower

About itoader

  • Rank
    Weekly Duster Member
  • Birthday 10/28/1975

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Contact Methods

  • Yahoo
    toaderion2004@yahoo.com

Converted

  • Localitate
    Bucuresti
  1. A fost un an secetos...
  2. Ba, ce semanati....
  3. Instalatia de pe masina mea are peste 300.000 de km (a functionat vreo 270-280.000 pe Logan). Primul filtru de gaz l-am schimbat pe la peste 80.000. km (nu mai tin minte exact). Calculatorul meu de GPL (ca de altfel toata instalatia fiind de generatie mai veche), nu are posibilitatea sa ii poti seta ceva legat de timpul de functionare sau numarul de km pentru revizii. Instalatiile montate pe K4M au 2 filtre de GPL: unul pentru faza lichida si altul pentru faza gazoasa. Ca sa iti ajunga vreo mizerie in motor (prin admisie) e mai greu, avind in vedere cam cit este de mare orificiul de la injectorul de GPL. in momentul in care schimbati filtrele de GPL si va uitati in ele, nu e cazul sa va luati cu miinile de cap, chiar daca o sa gasiti o gramada de mizerie (in principiu e parafina si pilitura). La filtrul de aer oare cita mizerie nu se stringe? La motorul nou, (parca H4M), prin septembrie 2016, parca, nu avea inca omlogare. de montaj in Romania. Din ce am auzit eu, d.p.d.v electronic, ala ar avea alt sistem de control al injectiei, drept pentru care atunci nu prea se baga nimeni sa instaleze GPL pe el.
  4. Salut. Vreau eu anvelopele. Iti dau PM cu numarul meu de telefon.
  5. Eu eram...
  6. Eu pe masina am instalatie Milano. A fost initial montata pe Loganul care l-am avut inainte. Am reusit sa o reglez destul de greu, dar acum merge bine. Iti recomand BRC pentru motoarele noastre. Montajul instalatiei si reglajele le-am facut la Buzau (a nu se intelege Vernesti) in sevice-ul unui prieten. El este montator autorizat de BRC, Landi, Fratelli si daca nu ma insel, Tomasseto.
  7. Ca sa pornești direct în gaz, în funcție de instalație, pui contactul, o treci în benzina, iei contactul pentru citeva secunde, apoi cu contactul pus tii apăsat butonul de gaz pina trece total în gaz. După asta o poți porni direct în GPL.
  8. Dtel, ai trecut Dunarea? (Scuze de off-topic)
  9. Direct in GPL ai incercat sa o pornesti? Daca iti porneste in gaz, ar putea fi cititorul acela de turatii de pe volanta. L-am curatat de vreo 4 ori la logan.
  10. De ce montarea GPL-ului poate afecta buna functionare a motorului?
  11. Daca curgea ulei pe unde a gaurit montatorul de GPL, mai ziceam. Eu ramin la convingerea mea: nu are nici o treaba GPL-ul cu defectiunea motorului. Din punctul meu de vedere as vrea sa vad cum demonstreaza Dacia asta. Eu zic sa la conditionezi cea de-a doua expertiza de raspunsul (in scris) de la prima expertiza. Pentru cei care vor sa-si monteze GPL in viitor (motoarele de 105 CP), trebuie sa stiti ca in cazul in care se gaureste ceva la motor, se gaureste doar galeria de admisie (pe unde nu este strpo de ulei. Doar aer.), nu e cazul la motorul lui Stefan, el avind alt fel de instalatie (motor cu injectie directa de benzina, unde se poate folosi injectie directa de GPL in faza lichida), instalatie care foloseste injectoarele de benzina ale masinii si pentru GPL.
  12. Incearca pe "Varianta" intre Bere si Dedeman, pe stinga cum mergi spre Dedeman. nu stiu cum se numeste atelierul, are o reclama la un ulei la poarta si gard albastru. Eu am facut acolo la Logan si Citroen si am fost multumit.
  13. Si a mea se manifesta cam in felul acesta: simtomele descrise de @quarelin cam tot timpul (adica invirte motorul de 3-4 ori pina porneste), plus ce a descris @blauecorsa, cu mentiunea ca mi s-a intimplat destul de rar (de vreo 4 ori intr-un an). Nu am considerat ca ar fi un defect, asa ca nu mi-am facut griji. Treaba cu invirtirea motorului de 3-4 ori, nu cred ca ai ce sa-i faci. Bujiile nu au nici o treaba. Eu am luat masina la vreo 73000 km, si la vreo luna dupa ce am luat-o am schimbat bujiile (eram in perioada de reglre a instalatiei GPL si doream sa elimin orice ar fi putut influenta functionarea in parametri ai motorului.). Tot asa porneste si cu noile bujii. Le-am scos pe cele originale (care cred ca erau Bosch) si am pus NGK. In primavara am schimbat si bateria si am in continuare aceeasi pornire, asa ca nu imi fac probleme.