dragosb

Members
  • Content count

    152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

dragosb last won the day on February 24

dragosb had the most liked content!

Community Reputation

95 Excellent

1 Follower

About dragosb

  • Rank
    Duster Member

Converted

  • Localitate
    Constanta

Profile Information

  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Recent Profile Visitors

261 profile views
  1. Cum băbăiatule 1300 pt 2 cauciucuri... Se pot schimba separat, dar nu prea merita deranjul. Eu unul as schimba cu totul si scapi de dureri de cap si costuri suplimentare (inca o manopera si o geometrie) cand pica pivotul (care se schimba cu tot cu bascula oricum daca n-ai chef de improvizatii)
  2. Iar pe drum, din cauza dilatarii sinelor, impulsurile obosesc si se opresc la o bere.
  3. Presimt ca, pe masura ce expira garantiile, o sa apara brusc o bucata de teava cinstita sudata in locul egr-ului ala
  4. Vezi ca umbla vorba-n targ ca plasticele alea de care ai prins barele transversale nu-s tocmai sigure, ar trebui prinse de barele longitudinale direct. N-am PH2, nu stiu ce-i sub plastice de fapt, dar suna destul de plauzibil. Nah... sa nu faci din barca 2 caiace
  5. Farasul protejeaza super bine, l-am tarat de multe ori de pamant prin sleauri, sigur imi lasam toba finala prin boscheti fara el.
  6. Eu l-am evitat din mai multe considerente si am luat suporti de pus pe masina. - multa lume pe forumuri se plange ca se duc dracu' balamalele de la gropi si hartoape - imposibil de accesat portbagajul cand ai bicicletele montate - blocheaza stopurile si numarul iar un politist zelos te poate arde lejer la buzunar.
  7. Da-i tare si nu o sa dureze mult pana te arunca din sleau intr-un copac sau, mai rau, intr-o rapa. Offroad-ul se face cu capul de sus, nu cu ala de jos, calculat si cunoscandu-ti bine masina. Ii dai tare doar cand stii ce faci si cum o sa se comporte masina.
  8. @CristiZ - suna-l, raspunde greu aici 0764 361 316
  9. Banuiesc ca de asta e vorba. Vezi si prin dezmembrari, eu asa am schimbat.
  10. Da. Cand incep sa se invarta rotile in gol esp/asr iti taie puterea motorului. Mystery solved P.S.: RTFM!
  11. N-are voie. Am urcat pe niste drumuri imposibile cu gusterul, unde nu credeam ca face fata treapta 1. Ori aveai ceva prag de pamant/bolovan in fata unei roti, ori ai uitat frana de mana trasa zdravan (eu am reusit sa fac traznaia asta de cateva ori). In noroi cel mult da din lopeti pe loc degeaba pana se pune pe burta, dar motorul nu are de ce sa moara fara un obstacol care sa blocheze rotirea rotilor.
  12. Tensiunea de la bricheta este, cel mult, orientativa. Ai ceva pierderi pe traseu pana la ea, mici, dar care se cumuleaza. Valorile reale se masoara corect la bornele bateriei.
  13. Cu ce ai inlocuit masticul de pe fetele de usa? Tot siret sau ceva mastic la tub?
  14. Posibil sa se fi lasat putin piciorusele alea de plastic. Daca n-ai chef de un drum in service, eu am rezolvat astfel jocul capotei: se iau 2 bucati cheie (nu mai stiu dimensiunea) si se muta tot ala sistemul de blocaj in care intra cuiul capotei. E prins in doar 2 suruburi si poate fi mutat mai sus sau mai jos.