dusterlaureate

Members
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dusterlaureate last won the day on January 18 2014

dusterlaureate had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

About dusterlaureate

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 07/11/1967

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    Dacia Duster 1.6 16V 4x4 Laureate & Audi 80 B4 2.0E Quattro
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Converted

  • Localitate
    Brasov
  1. Vand Dacia Duster Laureate 1.6, 105 CP, tractiune integrala 4x4, an fabricatie 2010, primul si singurul proprietar, culoare gri metalizat, kilometraj 100500 km, carte service completa reprezentante Dacia Brasov, carte service instalatie GPL, instalatie GPL Landi Renzo omologata RAR trecuta in cartea masinii, consum GPL 10,5-11,5 l/100km, alarma, aer conditionat manual, geamuri electrice fata, folie autorizata portiere spate, geamuri laterale spate si luneta, radio-CD mp3, oglinzi electrice si incalzite, computer de bord, senzori de parcare spate, sine portbagaj plafon, un set cauciucuri iarna BF Goodrich Winter Slalom KSI, amortizoare spate si distributie schimbata la 80000 km, fara nici o urma de rugina. Pret 7999 euro. Negociabil, normal.
  2. Eu am gasit acest sistem Este ceva nemtesc, nu prea mi-am dat seama cum este realizat, insa amortizoarele haionului par puternice daca tin haionul si cauciucul cu janta.
  3. Multumesc de sugestie. Cred ca voi face acest lucru, apa se prelinge pe sub cheder si trebuie sa verific si posibilitatea asta. Dar acum este cam intuneric, ramane pe maine
  4. Nu stiu, nici nu am vreo idee acum. Mi s-a parut curios ca in chederul usii sunt, cam la 15 cm una de alta, niste gauri de aproximativ 2-3 mm. Probabil pentru a evacua aerul din cheder atunci cand este inchisa usa si acesta este presat? Exista posibilitatea ca apa sa intre prin aceste gaurele si sa se prelinga de-a lungul chederului pana in zona pe care am mentionat-o mai sus?
  5. As face niste poze, dar am luat-o sistematic. Am luat masina si am urcat-o pe rampa. I-am dat cu apa pe geamul portierei in asa fel incat sa se prelinga in interiorul acesteia. Apa s-a scurs toata prin cele doua gauri tehnologice din capetele portierei, asa cum este normal. Nici o picatura de apa nu s-a prelins pe la imbinarea dintre fata interioara de plastic a portierei si portiera, deci masticul este inca intreg si isi face treaba. I-am dat cu apa si pe la grila de sub parbriz, crezand ca apa se poate scurge pe la aeroterma sau, ma rog, pe undeva pe acolo, am mai auzit si pareri de acest gen. Nimic. Nu are rost sa ma apuc sa desfac fata de portiera si raman la parerea ca apa se scurge pe undeva de-a lungul chederului, pe sageata galbena si isi continua scurgerea pe zona albastra.
  6. Multumesc pentru sugestie, vroiam sa fac inainte de a demonta fata de usa un test cu un furtun cu apa pus pe geamul usii, sa vad pe unde are traseu apa. Cu siguranta o parte se va scurge prin gaurile tehnologice de la baza usii, care nu sunt infundate, dar o parte, probabil, se va prelinge pe fata de plastic si imi va ajunge pe mochetă. Cred că o buna izolare cu mastic va fi solutia, plus ca ma voi uita daca nu cumva pe dublura de tabla a usii din interior, in apropierea liniei de montaj a masticului, nu sunt gauri tehnologice care sa redirectioneze eventualele scurgeri de pe plastic inapoi in interiorul usii și apoi prin gaurile de scurgere. Daca nu sunt, cred că le voi da eu ca si in situatia in care se stringe apa la contactul dintre plastic și usa, aceasta sa se poata scurge.
  7. @Cain Multumesc pentru explicatii, sunt logice si voi incerca sa refac etansarea fetei de plastic a usii cu mastic. Il voi comanda azi si daca voi avea timp il rezolv in una din zilele urmatoare. Cred ca pana atunci voi apela la chestia temporară cu folia, descrisă undeva mai sus in topic.
  8. Mi s-a spart masina prin smulgerea butucului portierei acum vreo trei luni. Exista posibilitatea ca prin fortarea incuietorii sa se fi miscat si fata de plastic din interior? M-am uitat si la gaurile de scurgere de la usa, apa se scurge prin ele, deci n-ar prea trebui sa sa prelinga tocmai pe la fata usii. Zic si eu. Cam asa arata apa sub covoras!
  9. Au revenit ploile si, o data cu ele, apa sub covorasul dreapta fata. Intre cele doua limite galbene este umed, deci apa pe acolo se scurge.Problema este de unde vine?
  10. Azi am fost la un service Dacia din Brasov si au constatat ceea ce vazusem si eu, adica apa de sub covoras. Mi-au spus ca au stat cu furtunul pe masina si nu s-a mai adunat apa. Acum ce sa fac, ma uit afara unde ploua de rupe...Dimineata voi vedea .
  11. Din pacate, azi am gasit si eu apa sub covorasul dreapta fata. Si nu putina! Ce am scos cu o carpa, cred ca vreo 400-500 ml. Asta dupa doua zile cu ploaie destul de insistenta. M-am uitat la scurgerile din lateralele grilei de la stergatoare si nu erau colmatate chiar asa tare, erau niste frunze si ceva noroi, dar nu mi s-a parut ca ar fi blocat scurgerea de tot. Acum astept sa vad daca scurgerea se va repeta, am curatat bine scurgerile. A mai avut cineva probleme de acest gen?
  12. Dusterul meu 1.6 4x4 din 2010 implineste 80000 km si trebuie sa ii schimb distributia. La service ma primeste cu piesele mele, dar mi-au spus ca daca este nevoie va trebui schimbata si pompa de apa. Ce piese mi-ar trebui pentru schimbarea distributiei (pompa am vazut-o la 180 lei, parca)?
  13. Eu asa stiu, ca grosimea difera si nu iti pot spune daca se potrivesc si pe Duster PH2.
  14. 1. Nu stiu daca se pot monta pe Duster PH2, am inteles ca dimensiunile barelor longitudinale sunt diferite, adica ceva mai mari, decat la modelul anterior. In fotografia de mai sus se vede cu cat barele transversale depasesc barele longitudinale. 2. Nu, le tin separate, montez barele, dupa care montez cutia. Totul nu imi ia mai mult de 20 de minute.