TeoS

Members
  • Content count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

1 Follower

About TeoS

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 05/08/1986

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x2 110cp

Converted

  • Localitate
    Bucuresti
  1. Doar daca vrea cineva cutia prima data si raman cu barele sa le vand separat. Invers nu. Multumesc.
  2. Vand bare originale Dacia pentru PH2 si cutie portbagaj Dacia originala 400l: http://altex.ro/bare-de-pavilion-transversale-dacia-duster-8201407085 http://altex.ro/portbagaj-plafon-400l-dacia-universal-7711574056 Ambele au fost achizitionate de la Altex in vara anului trecut, folosite o singura data. Se prezinta in stare impecabila, cu toate accesoriile si au fost depozitate in garaj incalzit. Am ambele seturi de chei, manual si factura de achizitie. Cutia are deschidere pe ambele parti. Momentan sunt demontate de pe masina si pot fi vizualizate in sectorul 2. Pretul este de 800 lei.
  3. 1. Schimbat panou climatizare Km app 20.000 Cauza: AC se oprea din functionat dupa 1-2 h 2. Schimbat evacuare apa AC Km app 20.000 Cauza: apa in habitaclu 3. Schimbat lampa numar spate Km 40.000 Cauza: a ramas atarnata in firul de la bec din proprie initiativa, fara a fi lovita 4. Schimbat bascula dreapta fata Km 50.000 Cauza: Joc in pivot dreapta constatat la revizie
  4. Se pare ca pivotul este cel afectat.
  5. Update noiembrie 2016: 50.000 km Azi am fost la Meridian Nord sa schimb uleiul si filtrele de ulei si aer. Masina merge bine, dar are un mic "cloncanit" in dreapta fata. La reclamatiile mele, mecanicul a iesit la un test de drum si a reusit dupa multe incercari sa auda sunetul si el. Concluzia lor a fost: bascula dreapta si pivot defecte, se schimba pe garantie saptamana viitoare. Eu ma declar foarte multumit de cei de la service, dar mi se pare usor prematur sa necesite inlocuire la doar 50k km, in conditiile in care merg 99% pe asfalt si in general menajez masina cat pot de mult. Ca sa va faceti o idee am controlat si placutele de frana si am constatat cu placuta surprindere ca sunt in stare buna, chiar si la 50.000 km. (Placutele sunt cele din fabrica) Voi ce parere aveti?
  6. Exact dilema asta a fost si la mine in casa anul trecut. Am luat un A160 scurt, automat, ac, scaune incalzite, piele etc. E super masinuta si am dat o suma penibil de mica pe ea. Am ajuns sa merg si eu prin oras cu ea de cate ori am ocazia. Dar atentie... Sub nici o forma nu o sa gasesti masina din anul ala cu 100k km. Poate 200k sau dati innapoi de 2-3 ori.
  7. De la un prieten care lucreaza la Dacia. Au fost cateva beri....
  8. Eu am doua seturi de roti complete. Vara Continental cu aliaj si iarna Nokian cu stilizate de tabla. Ambele au tpms cu senzori. De fiecare data am reinitializat senzorii din bc cu functia set tp. Nu a fost nevoie de altceva. Mentionez ca am schimbat seturile vara/iarna si am facut si rotatia fata/spate. Concluzia este ca bc nu tine cont de pozitia senzorului, ci doar de existenta si functionarea lui.
  9. Acum 2 zile am facut un drum Bucuresti-Veliko Tarnovo. Viteza medie 80 km/h, mers pe eco mode, consum 5,3l/100 km. Duster 4x2, 1.5 dci 110cp.
  10. Si eu am luat masina in aprilie 2015 din stocul existent. A durat totusi cateva zile deoarece masina era in Cluj si reprezentanta in Bucuresti. Deci se poate si fara comanda.
  11. Pozele promise... Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Pretul a fost de 127 lei. Sunt diferite de orice exista pe internet. Nu gasesc nimic similar. Dar maine o sa le fac poze. Erau pe Dusterul de prezentare din showroom si erau nou aparute. A trebuit sa ia codul pentru ele si sa le caute in sistem. O adevarata tevatura, nimeni din reprezentanta nu stia de ele. Va dau maine si poze si cod.
  13. Salutari dragi dusteristi! Problema cu AC-ul s-a rezolvat. Au dat bord sos, au etansat scurgerea aia de apa, uimitor dar nu am nici un greieras in urma operatiunii. De asemenea a fost schimbat si modulul de comanda climatizare. In alta ordine de idei am ajuns cu masina la 30.000 km fara alte probleme. Azi am facut schimbul de ulei la reprezentanta (schimb din 10 in 10 mii km) si a fost mai ieftin de data asta - 350 lei ulei+filtru+surub si garnitura, cu to cu manopera. Cu ocazia vizitei la dealer am vazut un nou set de covorase de cauciuc originale, mult mai bune, care acopera si spatiul de langa pedale. Iar cele din spate sunt duble, mergand pana sub scaunele fata. Le-am luat si pe astea si se potrivesc mult mai bine fata de cele cumparate anul trecut, pe care le blameaza toata lumea. P.S. Pentru cei interesati consumul mediu la pompa pe 30.000 km este 6,75l/100 km.
  14. In calitate de posesor 4x2 dci 110cp: Consum extraurban real: 5,5-6l/100km Consum autostrada 130 km/h pe pilot: 7,5 l/100 km Turatie in treapta VI la 130 km/h: 2700 rpm (3000 rpm la 4x4) Consum urban in Bucuresti: 8,5 l/100km Daca folosesti functia eco si ai talpa usoara poti sa mai scazi din valorile astea app 0,5 l/100km. Suspensia spate NU este independenta. Din pacate dealer-ul a omis sa imi spuna asta si am constatat dupa achizitie. Dar ma declar multumit per total de suspensie si stabilitate. Portbagajul este mai mare, asta a fost un factor decisiv pentru mine, DAR vine cu dezavantaje: 1) podeaua este mai joasa are o "buza" pronuntata la incarcare. De asemenea nu poti sa faci un spatiu plat de incarcare la rabatarea banchetei. 2) roata de rezerva este sub masina 3) nu ai nici un fel de spatiu de depozitare suplimentar sub podea (la 4x4 ai spatii de depozitare sub podea) Nu ai buton de decuplare ESP la 4x2. Concluzia mea: cateva dezavantaje certe dar cu doua mari plusuri: 1) cutie cu raporturi mai lungi in TOATE treptele ce se preteaza mai bine la un condus exclusiv pe asfalt. Eu nu ies in OFF si merg cam 40.000 km pe an doar pe asfalt. 2) portbagaj mai mare (pentru ce fac eu chiar nu aveam loc in portbagajul de 4x4.