t0rquemada

Members
  • Content count

    920
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

t0rquemada last won the day on August 19

t0rquemada had the most liked content!

Community Reputation

560 Excellent

6 Followers

About t0rquemada

  • Rank
    Addicted Duster Member

Profile Information

  • Gender
  • Ce vehicul detii?
    Nu posed Dacia Duster

Converted

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

686 profile views
  1. Asta era evident, dar măcar ai încercat
  2. L52

    Mai ștergem praful: 17Q2, speedcams cu camere rovignetă, 693km fără consum din 5400km, iluminare permanentă TdB + consum mediu
  3. Newsflash, fiind 4x4 nu ai senzor viteză tradițional (senzor hall) ci ABS-ul se ocupă cu asta, iar viteza reală e puțin mai mică decât cea afișată dar constantă pe toată gama* Cum ABS-ul știe și de index tahimetric (implicit știe de 216/65R16 98T) se poate corecta abaterea cauzată de alte anvelope *cu senzor hall ai abatere de 10% față de viteza reală via abs abaterea e de 4km (90km/h pe TdB = 86km/h reali) cel puțin la X79ph2, la X79ph1 e tot pe acolo, oricum e mai mică decât pe senzor clasic
  4. Dacă e în garanție, mergi la reprezentanță. Dacă nu mai e în garanție, primul pas e o vizită la CLiP
  5. E chiar așa geru să citești manulalul de medianav când cumperi mașina, să-ți faci cont (cu adresă de email*) pe dacia.naviextras.com și până în 90 de zile să faci update la hărți, apoi pe aceeași adresă de mail să primești periodic notificări ? Nu cred. Sau faci amprentă instalezi toolbox și ți-l livrează cu forța E nevoie de funcții activate pe medianav și un nou calculator, plus configurări, detalii Dacă mașina are TdB pe alb și climatizare automată (SL10/Prestige) datele din ecodrive sunt complete(TdB dă date) iar la manevrarea climatizării apar simbolurile sus pe Medianav
  6. Se activează via diagnoză, și apare în loc de butonul hartă, un nou buton Vehicul, clic pe el și ai eco2drive(dacă e activat) și 4x4 info, dar fără multiplexor nu ai date
  7. -compatibilitatea BT cu noi telefoane -suport MVC (multi view camera, vedere 360) pentru XJD(Duster II) -setari upa (senzori parcare fată și/sau spate) -imagini 4x4 și busolă (înclinare fată/spate/st/dr )
  8. Da, pe 7 sau 13 pini
  9. Cine a zis că e can bus? e legat la can? Instalația și modulul au fost gândite ca plug&play(nu tai nimic, doar pui o masă și un papuc) și ca să nu încarci instalația deja existentă cu becurile remorcii + dezactivare marșarier + senzori și ceață spate când ai remorca cuplată
  10. Ai baterie specială EFB, specială S&S, mai grea decât ce clasică și cu posibilitate de descărcări masive (una clasică descărcată peste 20% e cu un picior în groapă)
  11. setări - sistem - versiune sistem 1.x.x, 2.x.x, 3.x.x, 4.x.x = Medianav (gen1) 5.x.x, 6.x.x, 7.x.x = Medianav Evo (gen2) 8.x.x = Medianav Evo (gen3)
  12. sistem start/stop

    1. Butoanele sunt codate fizic, nu poți pune alt buton în locul celui S&S, nu intră - e valabil pentru toate butoanele. 2. Butonul original dă impuls, un scurt (cum vrei tu) = eroare stocată + eventuali martori aprinși 3. Senzor capotă, modul electronic sau dezactivare permanentă.
  13. Se apasa usor pe laterale, apoi iese capacul W16W
  14. Valabil pentru orice X79 ph2 (Duster I ph2) - alternatorul nu încărcă permanent 14,4v ci e comandat de injecție, și pe accelerări bruște / consum mic e deconectat (roată liberă) iar la solicitări servodirecție(80A), aerotermă, dezaburire lunetă, decelerări încarcă din nou, la euro6 se vede și mai bine comportamentul ăsta - practic mergi mai mult pe baterie care e încărcată când și cum trebuie de uch (vezi senzorul de curent de pe borna -) via injectie -voltmetrul pe brichetă e fix pix dpdv precizie
  15. Pentru drumuri lungi, recomand folosirea CCSL-ului* care e pe mașină chiar dacă nu e activat *CCSL = Cruise Control Speed Limiter