t0rquemada

Members
  • Content count

    892
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

t0rquemada last won the day on April 30

t0rquemada had the most liked content!

Community Reputation

529 Excellent

6 Followers

About t0rquemada

  • Rank
    Addicted Duster Member

Profile Information

  • Gender
  • Ce vehicul detii?
    Nu posed Dacia Duster

Converted

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

431 profile views
  1. Deci modelul dreptunghiular nu se poate monta decât pe mașinile cu ESP și personal îl văd mai deștept decât cel rotund Cât depre comenzi, manualul e destul de explicit
  2. Modelul dreptunghiular (fără mute) e modelul nou de pe Duster ph2 și celelalte modele de generație II de la Dacia
  3. L52

    L52 -ul a primit o manetă de Clio4
  4. Drumul ales de Renault (unificarea identității pe toate modelele aka rombul de pe botul mașinii) e continuat și de Dacia (vezi calandrul de Duster ph2 (prezent prima dată pe Kwid) prezent acum pe Logan IIph2, Dokker și Lodgy), așa că orice model nou va îngloba sigla Dacia/Renault pe "bot"
  5. Întreba cineva de radio radio 28C = plug&radio radio 45A = Medianav radio 14D =Medianav EVO fără DAB radio 15D = Medinav EVO cu DAB
  6. Eu pun pariu că urlă, când va deschide ușa cu cheia fără butoane/telecomandă(TX), când deschizi mecanic ușa uch-ul intrepretează acțiunea ca deschidere ușă fără descuire prin TX dând semnal pe can(către alarmă) de efracție
  7. T4/T4VS înseamnă orice Duster ph2, Logan II, Dokker, Lodgy, Captur, Kaptur4x4, Lada Vesta Lada Xray indiferent de motorizare, adică și la dCi sau H4M ai aceeași "feature" problemă.
  8. În real-life nu stă nimeni fără un radio/mp3 pornit (poate doar când e nouă mașina), și în plus idea era că ai ulei în motor, chiar și 1L dar nu ai presiune, iar presiunea asta 0 nu e luată în considerare decât într-o anumită situație existând riscul să mergi pe "uscat" Că e de recall sau nu rămâne de văzut, cert e că toate mașinile cu arhitectura t4/t4vs au acest "feature".
  9. În clip la 1.09 zice I've got an oil warning light on, iar Ștefan îți zice că senzorul de presiune zero ulei nu te avertizează că ai presiune 0, lucru care se poate petrece în mers și fără martor aprins nu știi. Care vrea îi demonstrez pe loc, pe mașina (Duster ph2, Logan II, clio4) lui chestia asta
  10. Facem un execițiu Ai un Duster ph1 1,6 16v, pe care ai pus alte becuri de far, eventual alt radio și eventual o stație. Tocmai după ce le-ai pus începi să ai probleme cu încărcarea. Te duci în reprezentață și cei de acolo: a) te trimit la plimbare că e din cauza becurilor/ consumatorilor suplimentari b ) aplică OTS 5097A(02/2015) pentru STARTING - CHARGING Customer complaint – Metallic or whistling noise from the engine compartment. – Battery warning light comes on. – OBD warning light/audible message comes on: with fault. – Engine does not start again. Possible cause – Non-compliance of the alternator pulley. Check the application conditions: – Consult the application flow chart. – Vehicle outside contractual warranty. – Vehicle less than 5 years old. – Vehicle mileage below 110 000 km (70 000 miles). – Vehicle affected by OTS 0BUB.
  11. Pentru ROmania nu ai DAB, s-ar putea activa ulterior, rămâne întrebarea ce prinzi pe DAB în România
  12. L52

    1. Dacă e nevoie de tutorial pentru a demonta 4 șuruburi și o mufă, e nasol - modificarea nu e pentru voi 2. Ai 2 butoane pentru derulare înainte/înapoi dar TdB de Dacia nu știe de înapoi (are pin dar nu e legat la nimic în TdB ) 3. Unul din cele 2 butoane de la pct2 se poate folosi pentru altceva
  13. L52

    O bifă în calculator, care fără a avea manetă cu inel montată, transformă maneta actuală(fără inel) în manetă cu inel pe poziția temporizare mare, dependentă de viteza mașinii.
  14. L52

    Am scris clar Duster ph2, pentru că arhitectura electronică și calculatoarele sunt aceleași pe Duster ph2, Lodgy, Dokker, Logan II, Clio 4 , Captur, Kaptur 4x4, Lada Vesta, Lada Xray Duster ph1, Logan I și Clio 2 au alt tip de arhitectură, iar funcția de temporizare variabilă nu e împlementată în uch-ul de Dacia
  15. L52

    Sunt 4 trepte de reglaj 11/7/4/1 sec toate variabile cu viteza mașinii, cei care au lunetă se aplică si la acel ștergător (se pot modifica pragurile ) și da merge și pe Duster ph2 Link : planetară, prompt și serios ca de obicei sau nou (obligatoriu spate negru, spate alb= senzor ploaie +lumină și emm) http://www.epiesa.ro...rticol-1221401/