Sari la conținut

Sebastian81

Members
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

Sebastian81 a câștigat ziua ultima dată pe 16 Mai 2015

Sebastian81 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

41 Excelent

Despre Sebastian81

  • Rang
    Dusterist
  1. Salut. Ma intereseaza barele. Astept un mesaj cu pretul. Multumesc.
  2. Eu recomand dieselul cu optiunea 4x4, dar nevoile tale si rulajul anual iti vor indica varianta optima. La ce este acum in tara, 4x4 reprezinta un mare avantaj. In plus, daca alegi varianta 4x4 poti opta pentru trei moduri de transmisie: a) tractiune fata; 4x4 automat (tractiune fata si la nevoie intervine si puntea spate in mod automat); c) 4x4 permenent care functioneaza pana la 80 km/h, la viteze mai mari trece in 4x4 automat. Iti sugerez si eu sa testezi mai multe variante, dupa care pixul pe hartie pentru calcule economice. Bafta!
  3. @daniel: la servici am un Crafter de 3.5 tone pe care l-am echipat cu un carlig de remorcare. Dupa el am mai tras o remorca de 750 kg fara dispozitiv de franare, remorca pe care o folosesc si dupa Duster. Am circulat noaptea si m-am ferit de controale chiar daca eram fara incarcatura (as fi urcat remorca in duba, dar nu incape). Am scris mail catre politie care mi-a raspuns clar: ansamblul format dintr-un autovehicol tragator de 3.5 tone si o remorca usoara de 750 kg fara dispozitiv de franare se conduce cu categoria B. Pana aici totul este ok, insa acelasi e-mail trimis catre ISCTR s-a intors
  4. Daca este sa vorbim strict legal, dupa cum am mai spus, Dusterul NU ARE voie sa tracteze remorca de 750 kg, ci una de maxim 695, in functie de motor si echipare. Nu conteaza daca este goala sau incarcata. In cazul unui control conteaza ce scrie in acte la rubrica mase, nu cu cat si cum este incarcata remorca.
  5. Pentru Botosani detin eu remorca daca are cineva nevoie. 0753 887 887.
  6. La fix doi ani de cand am cumparat-o, pe 09.12 masina are 43900 km cu urmatoarele probleme: - ambele becuri de la luminile de zi inlocuite, un bec pe faza scurta; - inlocuire panou comanda clima pe garantie deoarece vara trecuta am ramas fara aer conditionat din cauza lui - cica ar fi o problema generala la ele, asa mi s-a comunicat din service.
  7. Eu am verificat si am 695 (este vorba de un 1.5 dci 110 cp 4x4). Ideea este ca nu e 750 kg, acum ca este 680 sau 695 este mai putin relevant.
  8. Folosesc remorca dupa autoturism de 6 ani. Am folosit-o si dupa Duster. La rubrica Mase din Cartea de identitate o sa gasiti masele maxime care pot fi tractate, iar la cea fara dispozitiv de franare este 680 kg. In eventualitatea unui control, masele din taloane sunt cele care conteaza, nu incarcatura: astfel daca am o remorca de 750 kg MMA (goala, fara incarcatura), tractata de un Duster atunci esti pasibil de amenda deoarece nu respecti specificatiile tehnice ale producatorului. Dusterul se descurca fara probleme cu acea remorca de 750 kg, fara dispozitiv de franare, insa nu se respecta indi
  9. Ai perfecta dreptate. In plus, masina are doar 6 luni, asa ca metalul pe care am aplicat vopseaua era relativ curat.
  10. @bmcpst: Etrierii au fost vopsiti direct pe masina. Poti vira roata spre exterior ca sa ai acces mai usor. @danielcojocar: pe vechiul logan mcv vopseaua a rezistat aproape 5 ani, acum nu mai stiu cum se prezinta ca e vandut, iar pe cealalta masina (a4) se prezinta bine dupa aproape 3 ani. Nu stiu din ce cauza s-a exfoliat la tine. Poate nu a facut bine priza. Bine ca nu s-a mai intamplat dupa ce ai schimbat vopseaua.
  11. Multumesc. E a treia masina la care vopsesc cu vopsea pentru metal si nu a fost nici o problema. Trebuie sa cureti bine mai intai cu o perie de sarma, apoi sufli cu aer. Dupa asta dai cu diluant simplu pentru degresare, lasi sa se usuce si aplici primul strat de vopsea amestecat cu diluant. Lasi sa se usuce bine si apoi mai aplici un strat mai putin diluat. Dupa ce este uscat poti pune rotile. Asta e tot. Sa o lasi la soare sa se usuce cum trebuie. La mine a durat 24 ore pentru fiecare parte. Spor la treaba!
  12. Saptamana aceasta am reusit sa inlocuiesc "ghetele" de iarna cu "pantofii" de vara. Am profitat de acest lucru si am schimbat rugina de pe butuci si etriere cu un rosu aprins. Cam asta a iesit:
  13. @Vlad, in legatura cu a treia placuta de inmatriculare: te duci la politie, serviciul inmatriculari si le spui ca mai ai nevoie de o placuta pentru suportul de bicicleta care este prevazut cu loc pentru numar de inmatriculare. Daca ai masina in leasing trebuie sa soliciti o imputernicire de la firma de leasing. Eu asa am procedat.
  14. Iata si codurile protectiilor pe care le-am montat:
  15. Acele suporturi la care faci referire sunt scumpe. Cu banii pe care ii dai pe un suport de acel gen iti cumperi unul fix si carlig. Modelul fix nu este nici pe departe unul slab, dimpotriva este foarte solid. Raportul calitate pret este unul foarte bun.
×
×
  • Creează nouă...