IonIonescu

Members
  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

IonIonescu last won the day on October 4 2016

IonIonescu had the most liked content!

Community Reputation

38 Excellent

About IonIonescu

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Bucuresti
  1. @Caphonne Producatorul anvelopei ofera doar valoarea maxima a presiunii suportate de anvelopa. Producatorul auto ofera specificatiile presiunii pe fiecare dintre punti, intrucat aceasta este in directa legatura cu greutatea suportata de acea punte. De aceea auto mici au 2atm iar camioanele 5-7 atm. Asa ca presiunea de referinta de unde putem "jongla" este cea din carte de 2 atm. Ii dau dreptate lui danielcojocar: indiferent de teren, nu as folosi o presiune SUB cea data de producator.
  2. La inceput am bagat 2.5 (pt consum si agilitate) in ko2 215/65 R16 si fata de Conti mi s-a parut mult mai instabila masina. Rupea aderenta mult mai usor. Am redus la 2.2 si am constatat o imbunatatire considerabila a comportamentului pe sosea. Apoi a venit iarna si am facut-o 2.0 -cat scrie si pe rama usii- si e OK-nu e greoaie, cum m-am asteptat sa fie. Voi ramane la 2.0 intrucat masina e f usoara si merg mereu cu ea goala.
  3. @vsebas Daca pui 70 in loc de 65 sunt curios cat de greu va trage motorul. E greu de cuantificat, insa un feed-back de la cine are deja ar fi binevenit. (lasand in afara discutiei cip tuning-ul)
  4. 100 RON bucata. Care mai doreste, care mai pofteste?
  5. Am rascolit forumul inainte sa-mi iau AT- urile BFG. Cand am citit postarile lui Cain cu privire la incercarile lui de a insonoriza masina dupa procurarea AT urilor mi-am zis ca nu le voi cumpara nicodata la cat sunt de galagioase, mai ale ca merg 90% pe asfalt. Timpul a mai trecut, am mai vazut filmulete, review uri si am zis ca trebuie totusi sa le am, cu tot zgomotul pe care-l fac. Imediat cum le-am pus am iesit pe asfalt cu inima stransa, curios daca ma voi putea intelege cu interlocutorul din dreapta. Surpriza! Nu erau asa galagioase precum ma asteptam. Nu erau silentioase, dar nici exagerat de galagioase. Asa ca depinde f mult de la ce asteptari pornesti.
  6. Aviz amatorilor: chedere, o-ringuri orice garnitura de cauciuc. Nu descompune cauciucul in timp. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. @Cain Silicon din canistra presurizata strica cauciucul-propan/butan pt propulsie. Daca insisti sa le dai cu silicon, au la Decathlon silicon ulei pt benzile de alergare care e pur. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Nu au niciunul pana, galme sau crapaturi de la UV. Masina a stat in garaj acasa/servici ferita de razele soarelui, cauciucul avand in continuare un grad mare de elasticitate. DOT ~ 0215. Pret 600 RON. Bucuresti sau vecinatati. 0722 668 701 DOT-ul:
  9. Am facut upgrade la Bilstein+H&R. Vand arcurile si amortizoarele de fabrica avute pe masina. Se poate vedea rulajul lor pe garantia de la noile suspensii- momentul si km cand au fost montate. Nu au fost spalate in mod intentionat pt a se vedea ca nu există scurgeri. Preț 1000 RON. Bucuresti sau vecinătăți. 0722 668 701
  10. Rating B pe specificatiile cauciucului legat de comportamentul pe ploaie.
  11. Amprenta BFG-ului e mai ingusta decat a Conti- ului. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Presiunea recomandata o scrie fiecare producator in parte pe autoturism. Ce scrie pe ele este "maximum inflation pressure". Tu ai intre cele doua valori plaja pe care o poti folosi la libera ta alegere.
  13. Dupa ce le-am studiat un pic am constatat ca nu are indicator de directie de rotatie pt montaj si nici 'outside' sau 'inside'. Sa inteleg ca nu conteaza cum le pun baietii pe janta?
  14. Am apucat sa o pun pe cantar: 15.5 kg.
  15. Stiu. De asta am facut si eu un efort financiar: ma indragostisem!