Sari la conținut

Iulian

Members
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Iulian a câștigat ziua ultima dată pe 4 Ianuarie 2015

Iulian a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

21 Excelent

Despre Iulian

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 28.06.1980

Informații profil

  • Interese:
    off road, orice are motor, calatorii
  1. In primul rand sunt prea dure pentru gustul meu. In al doilea rand, nu se potriveau prea bine cu amortizoarele IronMan care le-am cumparat (inaltau prea mult masina si amortizoarele IronMan puteau ajunge la capat de cursa). Asa ca am renuntat la inaltare. Daca doream inaltare, ar fi trebuit adaugate niste tije prelungitoare la telescoapele IronMan ca sa nu fie probleme si nu am vrut sa ma complic. Arcurile HR merg mai bine cu amorizoarele de fabrica (in sensul ca nu trebuie adaptari suplimentare). Iar amortioarele IronMan merg mai bine cu arcurile de fabrica (in sensul ca nu trebuie
  2. Vand set de 4 arcuri HR +30mm pentru Dacia Duster 4x4 ph1. Au fost montate pe masina mea 2 saptamani in care am mers prin oras in jur de 500 km, dupa care am revenit la arcurile de fabrica. Pret: 790 Lei. Tel: 0726475727
  3. Am mai fost si ieri tot in aceeasi zona, sa vad ce-a mai ramas din zapada: * Nu toate pozele sunt cu Dusterul meu, unele sunt din Dusterul meu, altele-s de pe langa Dusterul meu. Oricum, sunt de pe unde-am fost cu dansul
  4. Am facut si eu o mica iesire cu ocazia venirii zapezii si la Timisoara, dar nu am apucat sa postez pozele. A fost in 27 Dec 2014, la Bencecu de Jos (la 30 km de Timisoara). La dus: La stat: La intors:
  5. La multi ani! Sa te bucuri de Dusterul tau, si sa te poarte cu bine prin cat mai multe locuri frumoase si/sau interesante!
  6. Si banuiesc ca nu a avut batai... Cam toate datele converg in aceeasi directie: amortizoarele standard au cartusul mai lung si (paradoxal) suporta un lift mai bine decat amortizoarele Ironman (cel putin in cateva cazuri) care amortizoare, teoretic, sunt dintr-un kit de lift. Cum ziceam intr-un post anterior, gasisem in parcare la serviciu si un 4x2 pe gpl si cu arcuri HR + amortizoare negre (poate standard). Inaltimea aripii era 82 cm. La fel ca la mine. Deci nimic spectaculos. Cred ca asta-i normalul pt HR din moment ce si la kitul de 4x4, si la kitul de 4x2 da ceeasi inaltime. Banuiesc
  7. Hmmmm. Vorba cuiva, am avut "ghinion". Poate ca intr-adevar trebuie raspuns la intrebarea daca e o greseala de proiectare sau nu. Daca asa cum a constatat @gusterul: http://forumduster.r...__taiat__st__60 Masurat de la baza cupei ce tine arcul pana sus unde se termina cartusul (nu tija), avem asa: - ironman 10 cm - original 12.5 cm ...atunci amortizorul Ironman are cartusul mai scurt ca cel standard. Nu ma pricep la suspensii si uneori bunul simt e inselator in chestiuni tehnice dar...ma astept ca un amortizor pt un kit de inaltare pt offroad sa fie aibe cartusul mai lung decat unul sta
  8. Am intrebat si eu, mi s-a spus ca-s aceleasi amortizoare…am sters mailul din greseala dar asa-mi aduc aminte ca mi-a raspuns Alec. Dar intreaba eventual direct la sursa sa fii sigur. Se pare ca cine a luat kitul si a avut masina standard (neingreuiata) a avut lift prea mare si a trebuit sa taie din arcuri, sa se potriveasca cu amortizoarele: Vezi: http://forumduster.r...aiat#entry17781 Vezi postul #57 si urmatoarele ale lui @gusterul: http://forumduster.r...__taiat__st__54 Am avut cam aceleasi simptome. Inclusiv trepidatii la demaraj…. Speram ca eu scap cu HR...dar nu a fost sa fie.
  9. Am revenit cu … amortizoarele pe pamant. Gata, s-a dus inaltarea mea. Dupa doua saptamani in care am asteptat sa se mai inmoaie arcurile HR, m-am intors la arcurile originale. Intr-adevar, s-au mai inmuiat un pic, chiar si comfortul s-a imbunatatit un pic, un foarte pic. Dar bataile acelea la destinderea arcurilor dupa un hop tot se auzeau. I-am scris mail si lui Alec Preotu, i-am spus ca am o inaltare de aprox 4-4.5 cm si ca tot se aud batai pe fata. Mi-a raspuns ca inaltarea e prea mare, ca daca bataile persista trebuie taiata o spira din arc si ca nu a mai avut un asemenea caz cu amor
  10. Nu am studiat foarte atent abilitatile literare ale omului respectiv. Eu cautam abilitati...mecanice. Tot ce pot sa zic e ca aveam o problema la masina, am cautat un atelier prin zona care sa ma poata ajuta, am gasit saitul asta cu nr asta de telefon, mi-am facut programare. Nu prea aveam multe variante asa ca am zis: hai sa incerc. Am mers acolo cu masina cu un cardan care vibreaza si am plecat de acolo cu un cadran care nu mai vibreaza (am incercat si la la 160 km/h) si cu 600 de lei mai putin. Nu am facut nici un fel de acte. Detalii gen modalitate de echilibrare, set vs. bucati nu stiu
  11. Iulian

    Duster Ph2

    Motorul diesel o sa aiba un consum mai bun, chiar daca te dai la el. Motorul pe benzina o sa te penalizeze mult mai tare cu o crestere de consum la un mers mai vioi. Mie mi s-a intamplat de multe ori sa mi se taie avantul gandindu-ma la consum (am 1.6 16v). Cu cat mergi mai agesiv, cu atat diferenta de consum intre diesel si benzina e mai mare. Eu personal am avut mai mult fun cu un diesel decat cu un benzinar mai puternic pt simplu' motiv ca eram mult mai linistit psihic in privinta consumului. De consum te lovesti zi de zi. De restul, mai rar, mai ales daca nu o sa ai rulaj asa mare...
  12. misteriosul link: http://www.cardane.ro/ 300 RON/cruce (piesa + manopera)
×
×
  • Creează nouă...