JV16Bar

Members
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About JV16Bar

  • Rank
    Duster Starter

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Odorheiu Secuiesc
  1. Am primit azi o oferta de pret (pe hartie) pt. un Duster Connected by Orange. Pe pagina doi scrie, ca si mentiune: "Presiunea in penuri va fi masurata indirect (prin ESP) pe versiunile 4x2 incepand cu fabricatiile din saptamana 48/2015". Deci, se pare, ca gata cu schimbat senzori, reprogramari UCH, etc, cel putin la 4x2.
  2. Masina am comandat-o in iulie 2014, si a fost livrata la sfarsitul lunii septembrie. Nivelul de echipare e Laureate + Navi, cruise control, scaune incalzite, volan imbracat in "piele", culoare metalizata (gris olive), pret 18000 eur - 5% = 17100 eur cu TVA. Accesorii, ce am mai cumparat separat: tavite de cauciuc, tava pt. portbagaj si set bandouri usi + set bandouri aripi. Masina are in prezent 7500 km, consumul variaza intre 5.8 si 7 litri, in general e undeva la 6.3-6.5. Deocamdata nu am avut problemele descrise pe (variatia turatiei la rece, etc.) CB la mine functioneaza OK, de obicei arata cu o diferenta de +/- 0.2 l volumul de combustibil (de ex. imi arata 38.2 consumati, si alimentez 38l sau invers), singura diferenta mai mare am observat dupa un drum Oradea-Budapesta-Oradea, cca. 650km, din care cca 450km pe autostrada cu 110km/h constant(cruise control), a aratat ca am consumat 39l, dar am reusit sa alimentez numai 38.3. Am si TPMS (masina fiind fabricata dupa 1. septembrie), si la mine deocamdata functioneaza OK. S-a aprins becul, am masurat presiunile, la una dintre roti aveam 1.6 (nivelul de referinta am setat la 2.1 bar). Am setat din nou presiunea la 2.1, dar dupa o saptamana iarasi s-a aprins becul, din nou aveam 1.6 (deci diferenta de fix 0.5 bar fata de valoarea de referinta) - aveam o pana. Iata si cateva poze cu masina (contrar din ce se vede in poze, masina e folosita si pe asfalt :
  3. Cauciucurile AT sunt un compromis intre cele MT si cele de asfalt. Eu folosesc Yokohama Geolandar AT/S pe actuala mea masina (Daihatsu Feroza), si sunt multumit de ele. Am facut cca. 40000 km cu ele, le folosesc pe toate drumurile si pe toate anotimpurile. Cca. 90% conduc pe asfalt, dar se descurca destul de bine si pe zapada. Singura problema apare, cum a spus si colegul timekruzer, cand treci prin noroi adanc si se incarca. Consumul creste cu AT-uri cu cca. 5-10% fata de un cauciuc de strada.
  4. Va multumesc pentru urari. Sincer sa fiu, dupa ce am citit cele 110+ pagini din topicul "Pornire la rece" parca ma bucur ca mai am 2 luni pana la livrare Poate pana atunci se rezolva problema de soft (?) de la 1.5 dci. In alta ordine de idei as vrea sa atrag atentia celor care vor sa cumpere un Duster nou cu cash (deci nu in leasing sau in rate), si stau aproape de granita cu Ungaria, ca preturile de acolo sunt mai mici cu aprox. 10%. Iar TVA-ul lor fiind de 27% diferenta intre preturile fara TVA e si mai mare. Plus ca la ei exista o echipare interesanta "Cool" cu aer conditionat dar fara alte extrasuri. La noi, daca vrei aer conditionat practic esti obligat sa iei Laureate.
  5. Va salut, si bine v-am gasit. Sunt nou pe aici, nu am Duster, tocmai am facut comanda la un 1.5dci 4x4 Laureate, si am platit 5% avans. Va intra in fabricatie in saptamana 38, adica undeva pe la 15 septembrie. Ca optiuni am ales Medianav, scaune incalzite, tempomat si volan imbracat in piele, culoarea Green Olive.