DAC

Members
  • Content count

    204
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DAC last won the day on April 26 2015

DAC had the most liked content!

Community Reputation

52 Excellent

About DAC

  • Rank
    Duster Member
  • Birthday 12/24/2013

Profile Information

  • Gender
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Bucuresti -Deva-Blaj
  1. Hooooo...exact ce ziceam. Nu mai intru, stati linistiti, acum am inteles . Forumul este pt. Dacia Duster (rolls-royce). Ghinionul meu, eu am ( si inca vreo 10-15) dacia duster lighean gaurit. Scuze!!! cred ca asta e motivul neintelegerilor.
  2. Sa ne strangem toti dusteristii, intr-un loc si sa chemam tv si sa prezentam si problema lui Stefan si cum intra apa in ele, cum zdrangane tubulatura de la aer si la caseta de directie, cum au zapacit softul(noroc ca aici nu poti dovedi, ca mot. functioneza, nu mai conteaza cum), cum cad amortizoarele pe la 40000km etc. Pai daca dau 18000 pe ea, am pretentia sa mearga cel putin5-6 ani, fara sa ma duc de 3-4 ori pe an. Majoritatea din cei care au duster au trudit pt. banii astia si nu au luat-o pt perioda garantiei (ex. eu). Daca forumul ar fi asa de independent, cam as as proceda. Criticand un produs, nu le facem rau, ai ajutam sa-l perfectioneze. Asta ar fi una din variante. Daca se vrea, se poate gasi metode.
  3. Stefane...parerea mea este ca iti pierzi vremea,asteptand sa te ajute cineva. In primul rand trebuia cei cu aceasta mot. sa vina langa tine(ca nu se stie niciodata) si in al doilea noi toti dusteristii. Dar noi suntem romani (deci suntem dezbinati). Dacia daca era o firma asa de mare cum vrea sa para, va chema pe toti la masa si suportati cheltuiala in funtie de venituri. Corect era ca dacia( aici ma refer si la dealer) si firma de gpl suporta plata mot. si tu manopera de montat si nu mai avea bataie de cap si nici reclama negativa.Eu iti urez bafta la proces si sa ai argumente strong, sa castigi.
  4. Am vazut ca dacia nu are nici o influenta asupra forumului, la fiecare critici aduse produselor dacia (in speta duster) , ce potop se abate asupra celuia care a indraznit sa faca asta.
  5. Din cate am citit eu, rostul aditivului de motor este sa mentina permanet o pelicula pe componentele motorului.
  6. Cain , eu ti-as sugera sa faci un consum cu toate modificarile aduse de tine si stock, asa cum ai cumparat-o. Cred ca vei fi surprins de ce consumuri vei scoate. Eu am 5000 si ceva de km pe kilometrajul partial si consum 6,2L/100km, pana sa vina frigul am avut 6-6,1l/100km (cam 3000 si ceva sunt facuti in oras).
  7. Tuica pt. sa-ti treaca supararea .
  8. Si uite si eticheta in limba romana si cum arata continutul. Practic e tot un ulei, probabil mai de calitate si 300 de ml amestecat in peste 4 litrii...nu vad ce rau sa faca. Oricum nu a facut mai mare decat resoftarea injectoarelor.
  9. Uite ce anume am pus eu acum aproape 2 ani
  10. Eu am folosit in feb. 2015 un duralube pt. mot. pana in 60000km dar nu am observat nici o modificare (nici in bine , nici in rau). Va spun si motivul pt. care l-am fol. dar dupa ce imi raspundeti la o intrebare: dupa ce a-ti facut rev, vati uitat la joja sa vedeti cum arata uleiul pe ea? In cele mai multe cazuri este negru (sau aproape negru), de ce oare? Acum pote intelegeti de ce am pus aditivul, ca am avut o banuiala, in ce priveste schimbul facut corect. Banuiala confirmata asta vara, cand am schimbat eu filrul de ulei si uleiul,. Aproape dupa 2 saptamani am reusit sa vad si eu pe joja nivelul. Concluzia mea, ca astia la service (unele, nu toate) ori nu scurge tot uleiul ori nu schimba filtrul de ulei.
  11. Pe acolo intra si la mine si culmea tot pe la usa stg. spate dar doar daca sta inclinata masina. Aaaa numai daca ploua torential.
  12. Daca citesti jos in cele doua imagini ( a doua ) de mai sus cu dif. spate ai sa vezi ca scrie , ca are un ulei de racire si ungere si nu necesita operatii de intretinere.
  13. Da, la cel de cutie vb. La asta , daca e corp comun, nu se fac schinburile printr-un singur loc?
  14. Daca dai roata din dreapta fata jos, ai sa vezi un buson de plastic ( gen fluture) ala e de umplere si de golire dai scutul jos. Aaaa, iti trebuie un patrat( nu mai stiu de cat) la fel ca cel de la baia de ulei..
  15. Ai dreptate, 1,2tce nu avea cum, ca mai mult de 2 ture nu putea si trebuia sa vina la stand sa-i complecteze ulei si disel-ul era prea sprinten, mai ales dupa ultimele update-uri ale celor de la dacia. Deci...mai ramanea minunea asta de monstru 0,9tce ce nu are rival in motorsport.