huskyuk

Members
  • Content count

    791
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

huskyuk last won the day on October 25 2016

huskyuk had the most liked content!

Community Reputation

551 Excellent

2 Followers

About huskyuk

  • Rank
    Ex-Dusterist
  • Birthday 10/07/1985

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Nu posed Dacia Duster

Converted

  • Localitate
    Bucuresti
  1. Eu nu cred ca ai tu zgomot in amortizoare KYB in 2 luni... Alea merg troncanite si 100.000 fara probleme. Vezi la montaj, sa nu-ti fi prins ceva aiurea acolo... Bieleta antiruliu in alta gaura, samd. Honda echipeaza standard cu KYB, si daca isi permite sa dea garantie in RO 4 ani pe tot trenul de rulare, eu zic ca asta spune ceva despre ele. Basculele se schimba cu totul, cu tot cu pivot, (si invers). Alea capata joc in bucsele alea care sunt foarte proaste OEM. Te-ai zgarcit la tarate... Ia-ti bascule TRW, nu sunt nici scumpe, si sunt cam singurele care tin la Duster.
  2. @dacian, Duster NU are diferential central, ca nu e Wrangler sau G-Klass. Are o simpla cutie de transfer in fata care invarte cardanul, si in spate ai un sistem multi ambreiaj electromagnetic, care cupleaza mai multe sau mai putine placi, in functie de ce zice calculatorul. Ceea ce blocheaza acel LOCK sunt placile alea de multiambreiaj de la grupul spate. Adica mai toata rotatia transmisa de cardan, o ai in diferentialul spate. Duster NU blocheaza niciun diferential, nu are nici macar LSD (limited slip differential). Singurul care mai "blocheaza" cate ceva este ESP care mai infraneaza cate o roata ca sa sa transfere puterea pe cealalta roata. In sistemul multiambreiaj din spate, ala pe care il LOCK tu exista frecare. Mai mica pe AUTO, mai mare pe LOCK. Frecare = caldura. De aia nu e bine sa o tii pe LOCK mereu, pentru ca masina nu a fost gandita sa mearga pe LOCK. Ea a fost gandita sa mearga in 2WD sau AUTO. Spatele exista acolo, te ajuta cand ai nevoie, asta daca nu abuzezi de el. DUSTER ESTE UN SUV, nu un offroader. Ca stie si putin off-road, partea a 2-a, dar nu are blocante, punti fixe, diferential central sau alte lucruri specifice offroaderelor.
  3. http://autovit.ro/anunt/porsche-cayenne-ID7GjbNH.html#bfea7c3793 -> Cu 11.000 ti-ai luat off-roader! http://autovit.ro/anunt/porsche-cayenne-ID7GifHH.html -> la 13.000 iti iei chiar off-roader facelift! Nu costa deloc mult Cayenne... Din contra, Touareg sau X5 sunt mult mai scumpe. Cayenne NU are "fani". Tocmai, pentru ca nu este Porsche, si toti fanii marcii iti vor spune asta! Porsche nu exista decat 911, cum Honda nu exista decat benzina V-TEC, cum Subaru nu exista decat 2.0 Turbo, samd. Unele marci sunt renumite pentru anumite modele sau motoare, si orice abatare a fost grav sanctionata de piata auto si de presa! Daca vrei sorcova, talcioc de optiuni si motoare te duci la marci "ale poporului", VW, Opel, samd...
  4. Probabil ca 500X nu franeaza asa... ))
  5. @dust16v - Ai sa razi, dar Cayenne chiar stie off-road! Si eu am ramas placut surprins cand am vazut unul cu anvelope M/T care trecea prin noroaie si sleauri fara nicio problema.
  6. @CristianDuster, O fi disparut faima lor, dar nu a disparut si adevarul, ca intr-adevar sunt masini bine facute si care nu se strica! In plus, eu vad destule japoneze pe strazi, si am auzit din ce in ce mai multe persoane care renunta la cliseul cu masinile germane si se orienteaza spre japoneze. Da, motorul rotativ se numeste Wankel. (Initial pe avioane au fost primele aplicatii) Cel in 4 timpi clasic pe benzina s.n. Otto, cel in 2 timpi pe benzina s.n. Clerk, iar cel pe motorina... evident.. Diesel!
  7. WOW! Strutbar pentru Duster!! Ce tare! Unde ai gasit? Sau e ceva model generic? Stii cat mi-am dorit asa ceva?! Bine, pacat ca nu mai am masinuta acuma... Dar da, este o treaba senzationala, mai ales pentru masinile care merg prin off, sau in regim mai sportiv. Imediat se simte in comportamentul masinii, mai ales cu niste amortizoare mai dure.
  8. Ma rupe faptul ca inca se mai discuta problema asta pentru care a fost gasita solutie de rezolvare in 2014, general valabila si acceptata. (Inclusiv de service-uri si de fanii DIY). >>> http://forumduster.ro/topic/1809-fete-de-usi-dezlipite-duster-ph1/page__st__30#entry32570 <<< Bine, orice se poate imbunatati sau schimba, se pot incerca solutii samd.. Dar daca se poate rezolva eficient in regim DIY cu 20 de lei...
  9. Eu pe chedere iarna dau cu o carpa/burete imbibat cu antigel. Tot de pe aici de pe [u][color=&quot;#008000&quot;][url=&quot;http://www.forumduster.ro/&quot;]forum[/url][/color][/u] am invatat treaba asta, parca de la @danielcojocar. ) Nu mai ai treaba cu inghetatul portierelor sau a portbagajului.
  10. Da, si pe mine m-ai pierdut la faza cu laserele... Oricum nu cred ca sunt omologate sau ceva, sunt lumini aditionale... si eu tin minte ca un laser prin ceata/fum se vede in toata frumusetea lui... s-ar putea ca razele sa fie derutante referitor la distanta/viteza ta, fix pe ceata cand vrei ca totul sa fie cat mai clar si limpede cu putinta... Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Ce sunt "lasere de ceata"?
  12. Da, motoarele cu VVT mi se par cam cel mai buna varianta! Or fi fost Fiat primii sa scoata sistemul pe piata, dar cumva Honda did it better cu VTEC! (modificarea timpilor pe sistem mecanic, in timp real, fara electronica si hidraulica si alte prostii... vad ca acuma s-au prostit si le-au pus un "opritor" electronic, sa nu se deplaseze axa cu came daca e motorul rece...) V6 de la Alfa e votat si de Top Gear best engine ever..
  13. Da, da, si pe mine ma rup tablagii cu Polo care merg noaptea prin oras cu proiectoarele si pozitiile. Tipic cocalar cu BMW, care are "angel-eyes" si foloseste proiectoarele si pozitiile, ca daca aprinde faza, nu se mai "vede frumos". Legat de condusul pe ceata, asta e o treaba care ma inspaimanta si pe mine. Din ceata aia pot sa apara tot felul de capcane.. Masini oprite, masini care nu folosesc luminile corect, idioti care depasesc... chiar si un carambol de genul celul de pe A2. Cel mai ok mi se pare mersul in coloana cu viteza redusa. Daca vad stopurile celui din fata, si luminle celui din spate in oglinda, e ok, ma simt mai in siguranta. Nu suport sa fiu nici deschizator de drum, nici ultima masina in coloana pe ceata... De aia si evit cat pot.
  14. "placerea de a conduce un diesel" - in off-road! Acolo , da! E frumos si util... Rezistenta mai mare la trecere prin vaduri si noroaie, cuplul generos, si sunetul specific de tractoras muncitor care se asorteaza la fix cu off-roadul. Mie sincer nu mi se pare nimic placut la a conduce un diesel in oras sau la drum lung. Da, dpdv al consumului sta muuult mai bine, logic, dar parca in regim bara-la-bara e frumos sa auzi si o muzica in surdina, sau la drum lung sa simti cum urca frumos in ture o data cu viteza. Am auzit la un IND motorul nou benzinar de 115cp de pe Nissan, turat cum se cuvine, si se auzea demential! Si stiu si la cine l-am auzit, si stiu ca parerea a fost unanima ) @spulberica, Bine ai venit aici! Succes in cautarile tale pentru Dusterul perfect!
  15. Mazda are un 1.3 Wenkel de 238cp Daca l-ar fi facut de 1.2, probabil iesea cu vreo 190-200. Dar e Wenkel... Si are ciclu de viata de vreo 80.000km in regim sportiv pana trebuie re-segmentat. Asa, 1.2, sunt doar inline3/4 si cel mai aproape de Renault este Toyota cu 1.2 turbo de 116cp de pe Auris-ul nou. Imi plac motoarele turbo pe benzina, dar cele mai sportive, gen 2.0TSI (220cp), sau 2.0tCe (265cp), unde simti si auzi intr-adevar turbina aia cum lucreaza. E mult prea frumoasa senzatia cand te lipeste de scaun dupa 3000rot/min. Cu 1.2 tCe am mers pe un Clio cu cutie EDC. Se misca decent masinuta. Desi nu sunt fan cutii automate robotizate sau dublu-ambreiaj, asta se misca foarte bine fata de Polo cu 1.2 TSI cu DSG.