danielcojocar

Members
  • Content count

    3,447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    137

danielcojocar last won the day on February 22

danielcojocar had the most liked content!

Community Reputation

1,464 Excellent

About danielcojocar

  • Rank
    Legendary Duster Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Terra

Recent Profile Visitors

966 profile views
  1. Preluare postare de pe topicul Conditii Recall Si... totodata si un raspuns pentru @bmcpst. Se curata singuri tocmai pentru ca nu mai vad ceva inteligibil in tot amalgamul acesta de topicuri (pe alocuri (cele tehnice) si dublate/triplate). Luati lista de topicuri cu ultimele postari si o sa vedeti ca cele mai multe sunt din categoria "Dusterul meu" iar discutiile din interior, de multe ori, sunt discutii tehnice (la obiect) care ar trebui sa faca parte din topicuri dedicate. Aceste informatii sunt CLAR pierdute pentru cei care cauta informatii utile! Faptul ca un membru are o problema si incearca sa "scoata castanele din foc" (dupa ce el si-a facut-o singur, cu mana lui) cerand sustinere pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] este doar in mintea unora ca ar fi atitudinea corecta (oare de ce este blocat peste tot?!?). Intr-o normalitate, nu vii niciodata si postezi ceva din "Google translate" spunand: V-am zis eu! Si... defapt, subiectul are ca obiect accesorii (asta a fost un exemplu dat strict pentru cei care citesc (cu toti ochii) topicurile din scoarta-n scoarta!). Si-acum, sa revin la subiectul general! Exprimarea demna de mila ca "ne dam cu presupusul si facem pe victimele cand suntem sanctionati sau batem campii", ma face sa ma duc cu gandul catre ideea cum ca noi habar n-avem despre ce vorbim si... ca de-a lungul timpului toate informatiile tehnice obtinute din interior (de la inginerii producatorului) cu ocazia multor sedinte tehnice (de la IND-uri) sau cu ocazia multor intalniri amicale cu ei sau chiar a vizitelor in uzina/Titu, au fost total inutile pentru noi si pentru aceasta comunitate. Aceasta afirmatie a fost facuta pentru ca cei mentionati de catre @bmcpst(si sustinuti in exprimarea din context de catre @dust3admin) sunt doi din garda veche (participanti la chiar foarte multe experiente tehnice impreuna cu inginerii Dacia) si unul experimentat (pe propria piele) in ale motorului cu probleme. Ca nu mai intra lumea pe aici... este exprimarea (poate nefericita) a faptului ca nu mai intra cei care au cunostinte adevarate/serioase despre acest fenomen, numit Duster, si care mai sunt, inca, dusteristi dar, isi desfasoara activitatile (expun cunostintele) in alte medii. Si care, din cand in cand, se mai si intalnesc cu diverse ocazii si-si petrec timpul povestind/explicand anumite situatii prin care au trecut. Ca sa inchei polologia inutila... da, normalitatea actiunilor membrului @stefanudrea ar fi sa-si urmeze calea legala, cu prezentarea tuturor dovezilor complete (dar, aruncate trunchiat pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] ) strict doar in fata instantei dupa care, in momentul in care are o rezolutie finala a procesului, sa vina si sa explice clar pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] toate cele petrecute chiar daca nu i se da castig de cauza. Asa vor stii cei interesati exact, cu subiect si predicat, tot ce e de stiut (fara a mai citi 100 pagini inutile si incomplete de pe topicul in cauza). PS: Stiu ca o sa fiu penalizat pentru acest post (si postul sters), tocmat de aia o sa-l si copiez dupa postare. PPS: cred ca, subconstientul meu mi-a dictat aceasta postare in urma solicitarii mele de a-mi fi inchis contul
  2. La inscriere, se opresc documentele de inmatriculare de Italia ale masinii (echivalentul brief-ului din germania)! Daca aduci masina pe platforma trebuie sa depui la politie o copie dupa certificatul de inmatriculare al platformei si o declaratie proprie.
  3. Asta e un topic lasat la voia intamplarii...! Si... daca o intrebare tampita nu e la locul ei in topicul "Intrebari Tampite...", pentru ca are legatura cu...! Cum e aici domn' @dust3admin?
  4. Se numeste MUDSTER!
  5. Ma poate ajuta cineva cu un pachet care tre' sa plece din Cluj si sa ajunga in Bucuresti?
  6. Sunt OK ALCAR 8873! Sunt fostele jante produse sub numele producatorului KFZ. Si eu am achizitionat 2 seturi (unul in 2010 si unul in 2012) pe care le am si acum. de unde le-am luat eu sunt 170 ron
  7. ehe... Nu stiu, google translate si multe altele...! Poate asa ar trebui sa intelegi de ce in RO iti iei prea multe blocaje! Nu ai nimic concret dar, vorbesti despre ele! Asa cum ti-am zis si la Giroc, fata-n-fata, cand mi-ai prezentat hartia respectiva, pentru mine (si multi altii) o hartie/vorba nu are nici o greutate daca nu este "autentificata" printr-un insemn reprezentativ al producatorului. Tu te iei de verzi si uscate articole din presa! Nu este ceva "cu greutate" d.p.m.d.v. (si a altora) o astfel de abordare! Mai deunazi citeam (undeva) ca vorbesti despre 42 de cazuri! Ce-nseamna 42 de cazuri in comparatie cu toate masinile produse cu acest motor? Si... ca un alt raspuns, tu iti iei blocaj peste tot datorita modului in care expui problema peste tot (si o faci in multe locuri), tu fiind intr-o cu totul alta situatie decat marea majoritate (sau, defapt, toate celalalte 41 de cazuri). Cred ca t-am zis de cel putin 10 ori pana acum... ca ar trebui sa iti tii gura (tastele) peste tot si... sa-ti urmezi calea ta legala iar, dupa ce vei avea rezolutia finala, abia atunci sa incepi sa "dai pe goarna" absolut toate informatiile culese de tine fie ele din ziare, google translate, etc...
  8. Lasa distantierele asa cum sunt la pachet! Nu ai de ce sa le scurtezi (sa apropii scutul de bara) caci, la un moment dat, la o lovitura s-ar putea sparge si bara. Eu nu am dat cu nici o pasta la suruburile din fata si... sta, binemerci, de vre-o 6 ani la locul lui (si s-a dat jos de vre-o 4 ori in tot acest timp)
  9. Sunt foarte legale! Cred ca, daca te uiti in catalogul de accesorii de la Duster, ai sa le regasesti si acolo
  10. Am da pozele mai departe catre toti participantii dar... n-am primit poze decat de la: 1 @Andorros 2 @crackeru 3 @Maho 4 DUSTER 4X4 EVERYONE 5 Subsemnatul 6 Fotodejavu N-a mai facut nimeni poze?
  11. Saibe mai late, decat ce am pus eu, nu exista (brida, de la un surub la altul) si totusi una s-a retezat.
  12. Pentu ca, la vremea respectiva, nu se gasea doar siguranta respectiva (sau, n-am fost eu atat de dibaci s-o gasesc!). Acea siguranta, la loganul meu din 2005, nu era cu mufa plug&play. Totusi, ceea ce spun eu era undeva prin anii 2008-2009
  13. Eu, am avut aceeasi problema ca si tine dar, la Logan, si am descoperit (dupa ce am cumparat tot blocul de comanda al climatizarii) ca acea siguranta putea fi schimbata! Dar, tinand cont ca ai masina in garantie, eu as zice sa nu-ti bati capul si sa te duci la service s-o faci pe garantie. Pana la urma de ce sa nu beneficiezi de garantie daca inca o mai ai? 😉
  14. Exista dar, depinde unde cauti! Un exemplu sunt cei de la DOJO Motorsport
  15. Raspunsul meu e: NU! Am avut si eu (acum nu mai am decat unul) cca un an si... la trecerea prin balti, tot venea apa pe parbriz