Sari la conținut

comanr

Members
  • Număr conținut

    245
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

comanr a câștigat ziua ultima dată pe 1 Martie 2020

comanr a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

57 Excelent

Despre comanr

  • Rang
    Senior

Vizitatori Recenți Profil

1.170 citiri profil
  1. mare dreptate cu bullbar ul, un accesoriu inutil la majoritatea suv urilor, mai ales ca se fixeaza doar jos si chiar nu protejeaza, devin un fel de ciomege in caz de accident.
  2. banuiesc, eu am mers cu duster dci 4x4 si pe la 120 la ora se termina toata dragostea, pana acolo, exceptand mestecatul in cutie cam des, totul a decurs destul de ok, insa la masina mea (crosswagon Q4) la 120 abia incepe distractia care se termina ce e drept undeva pe la 190(masina prinde mai mult de 200 dar greu, nu am incercat), ca si viteza de croaziera 170km/h nu e exagerat desi motorul sta destul de turat la acea viteza, merge relaxata doar pana pe la 150km/h, undeva pe la 3000 rpm, motorul fiind diesel de 1.9 litri, masina teoretic e tot un fel de suv (mini) gen A4 allroad sau skoda scou
  3. la urma urmei se poate pune pinionul de a 6 a de la 4x2 la 4x4, daca se castiga putina liniste
  4. andrei, trebuie sa intelegi niste lucruri, nu conteaza cate trepte pun pe duster, nu conteaza ce cutie, ceea ce conteaza este puterea disponibila, daca pun motorul de 110 dci sa zicem pe o cutie cu un raport mai lung, se va pierde putere in transmisie si masina va deveni practic mai inceata decat in cazul unei cutii mai scurte, deci daca se vrea un duster mai nervos este nevoie de putere mai mare, de propulsor, nu de cutie, cutia n are nici o treba cu asta, tocmai de aia si cutia e scurta pe duster pentru ca nu are putere motorul, e mic, e eco, bio, zii cum vrei din moment ce se pune un p
  5. http://en.wikipedia....ki/Dacia_Duster conform tabelului, nici o motorizare nu depaseste 177-180 km/h (2.0i)
  6. general vorbind cam asta e ideea, am prins si eu 160 cu loganul de 1.4 dar in 20 minute si cu vant din spate
  7. ca sa fim intelesi, exista pierderi in orice angrenaj, in transmisie , in motor, in roti, rulmenti, insa frecarea cu aerul este cea mai importanta , undeva la 80%, masina impinge aer, cam asta e ideea, chestia e ca frecarea creste exponential cu viteza, adica daca vrei 200 la ora ai nevoie de 150 de cai, daca vrei peste 300 ai nevoie de minim 350 de cai si daca vrei 400 la ora ai nevoie de 1000 de cai, (veyron) mie loganul mi se pare cea mai potrivita, iar ca sa fiu sincer nu se vindea un singur logan daca exista pe piata solenza, care a fost foarte buna ca si raport pret/performante, fiec
  8. in realitate nu este deloc cea mai potivita, orice masina poate fi "potrivita" , exprimarea e destul de aiurea, cea mai potivita masina nu este cu siguranta, insa e o masina decenta. coeficientul aerodinamic are cel mai mare impact asupra performantelor unei masini, pentru ca doar aerul opreste masina sa nu mai accelereze la un moment dat, daca prin reducere la absurd am inlatura frecarea cu aerul atunci teoretic masina ar atinge viteze nebanuite, de ordinul sutelor de km la ora, insa aerul o incetineste devreme, in cazul dusterului destul de devreme, chiar daca nu e o masina de viteza, e
  9. da, diferentialul fata este available incepand de ieri, pretul este la fel ca cel al diferentialului spate, puteti sa imi cereti detalii pe PM sau mail (comanr@gmail.com) in ceea ce priveste compatibilitatea si siguranta in exploatare lucrurile, pentru mine sant destul de clare, aceste diferentiale au fost oferite pe mai multe masini "serioase" cu tractiune fata, un mic exemplu ar fi alfa romeo 147 1.9 diesel 175HP "editione sportiva Q2" (acuma vreo 10 anisori) si nu numai asta e singurul exemplu, un upgrade serios care aseaza puterea la sol mult mai eficient si la masinile cu tractiune fa
  10. parerea mea la modul cel mai sincer este ca duster pick up este exemplul clar de cum NU trebuie construita o camioneta, totu i pe dos, tractiunea in primul rand, suspensia, total neprotejata la spate in dreptul lampilor umflate, e o gluma de camioneta buna la carat oo de maistru, un alt exemplu de lucru adaptat, improvizat, fara cap si fara sens.
  11. da cam asa ar trebui sa scoata vara, iarna oleaca mai mult.
  12. daca mergi asa, dusterul consuma pentru ca motorul e mic si cutiuta mare, logic, daca avea motor dci de 2 litri consuma mai putin la vitezele alea pe autostrada, asa cu barzoneta de 1.5 consumi la greu la viteza mare.
  13. cam ala e consumul, trebuie sa mergi foarte potolit sa consume undeva la 7-8 la suta.
  14. @ddalcu pentru a aborda trasee de acel gen ai nevoie de hardware serios, niste lanturi cum spunea daniel, niste lemne in portbagaj, poate si un blocant si de ce sa nu fim rai, poate si de o masina )))))))))))))) glumesc, cred ca singurul lucru de care e musai sa faci rost este niste experienta
×
×
  • Creează nouă...