costelandrei20

Members
  • Content count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

costelandrei20 last won the day on July 8

costelandrei20 had the most liked content!

Community Reputation

41 Excellent

About costelandrei20

  • Rank
    Duster Member
  • Birthday 01/09/1964

Profile Information

  • Gender
  • Interests
    Munca, familia, pescuit, sport
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Contact Methods

  • Yahoo
    costelandrei20@yahoo.com

Converted

  • Localitate
    Braila
  1. Eu zic ca nu e posibil, e totusi o matahala de masina, asta e consum pentru masini gen Peugeot 206, Opel de mic litraj etc. Nu pentru Duster.
  2. La reprezentanta cu VIN-ul si dovada ca esti proprietar. Daca dai peste un tip amabil nu costa, eventual te duci cu o ciocolata.
  3. Salutare. M-am hotarat sa schimb bujiile, deoarece am peste 52000 km. Mentionez ca motorul mergea excelent. Bujiile originale sunt Champion RC87YCL. Am pus bujii Bosch Articol №: 0 242 235 666 FR 7 D+, Blister N01 - FR 7 DC. Le-am reglat distanta la 0.7 mm ( pt. Gpl ). Bujiile le-am schimbat eu impreuna cu fratele meu. E relativ usor. Scule necesare : chei fixe, tubulara din teava de 17, cheie dinamometrica, lanterna, surubelnita etc. Inainte de desfacerea bujiilor suflati bine si curatati zona, altfel e posibil sa patrunda mizerie in motor. Pentru extragerea bujiei vechi si montarea celei noi am folosit un tub de cauciuc. Bujiile vechi erau cam afumate, se vede in fotografii. Bujiile Bosch se strang la un cuplu de 28 Nm. In final motorul a pornit si...gata ! O seara buna !
  4. Felicitari ! Chiar e o problema prinderea, depinde si cat de mare e statia. Unii au montat-o sub scaun. Dar cum umbli la butoane ? Pe bord, dar e prea vizibila si in plus trebuie sa dai niste gauri. Ar mai fi varianta torpedoului, eventual cu cablurile scoase pe jos. Ce statie / dimensiuni este ?
  5. Asta se poate, dar o dau eu jos (spicul ) , nu imi trebuie in oras. Ideea era sa nu tot dau jos talpa magnetica de pe masina.
  6. Tocmai asta am vrut sa evit, pune / ia talpa de pe masina. Puteam sa fac o montura fixa, dar nu am vrut sa mai cheltui niste bani in plus. Cablul nu e strans sub cauciucul ala, nici vorba sa faca un contact electric cu masina acolo ( o alta masa ). Am ales solutia asta cu bara din doua motive : e oarecum un soi de antifurt, nu se poate trage usor antena de acolo, si antena ramane acolo indiferent de viteza, de eventuale lovituri ( crengi de copaci ). O voi vopsi ca sa imbunatatesc un pic si aspectul.
  7. @ caphonne - asta sa fie oare cauza pentru care mi s-a ,,stricat,, SWR ? Nu l am intins, a ramas cu bucla aia. Il voi prinde cu niste soricei de bara.
  8. Voi pune fotografii. Nici mie nu imi e clar ce e aia pad magnetic. Nu e tot un cauciuc ? Imbraca talpa magnetica ? Cauciucul de 5 mm nu l-am mai pus. Sunt convins ca se va topi cauciucul original si se va lipi de plafon dar il las asa, nu mai pleaca de acolo.
  9. Cablul are cam 5 mm, nu pateste nimic. La fel chederul, e suficient de ,,buretos,, ca sa zic asa, permite fara probleme cablul. Din pacate la mine a aparut o alta problema. Ieri am fixat definitiv talpa exact pe centrul plafonului. Am trecut peste ea o bara rectangulara de sticlotextolit pe care am prins-o de barele longitudinale. Aseara am incercat sa calibrez antena si surpriza e ca SWR nu scade sub 1,3 in canalul 22. Cu talpa data vreo 15 cm mai in spate aveam 1 si un pic. Abia misca acul. Acum o las asa, se aude bine la cativa km. Sub talpa nu e indicat sa bagi nimic, am incercat sa pun un cauciuc de vreo 5 mm grosime, estetic, elegant, rezistent la temperatura. Strica SWR, se duce peste 3. Sigur cauciucul original se va lipi de plafon. Si inca ceva: atentie maxima la surubul de reglaj, are inbusul fragil, am reusit sa-l rotunjesc. O sa pun un surub clasic cu cap de surubelnita. Sper ca v-am fost de ajutor cu experienta mea. Voi reveni cu fotografii dupa ce termin lucrarea ( vreau sa vopsesc bara si antena ).
  10. Da, sunt doua holzsuruburi prinse in plastic. Tin fara probleme. Si era sa uit. Cablul de legatura de 4 m ajunge la limita asa cum am montat eu. Sau poate nu are 4 m, ca nu l-am masurat. Ar fi trebuit un metru in plus.
  11. In principiu ramane asa, cu talpa pe plafon si peste ea vine o bara din sticlotextolit. Multumesc pentru sfaturi, voi pune o protectie sub talpa.
  12. Da, talpa e mica si o pui usor la pastrare. Tot cam asa au montat soferii de la firma tot pe un Duster
  13. Cateva fotografii
  14. Salut. Felicitari. Unde vrei sa montezi statia ? Eu am pus-o langa consola centrala, in dreapta ( in partea pasagerului). Statia mea e mica, se incadreaza perfect. Alimentarea am facut-o direct de la firele brichetei, ca sa-mi ramana bricheta libera. Am dezizolat firele decalat, am cositorit firele de la alimentarea statiei si am izolat. Nu se vede nimic, firele ies pe dedesubt. Am si casca, se aude foarte bine si nu deranjez pasagerii. Antena am pus-o in centrul pavilionului, cablul l-am tras pe sub bara longitudinala ( pe sub cauciuc), am intrat pe la usa stanga spate langa stalp, pa sub capitonajul stalpului, pe sub scaunul soferului, pe sub ,,tunel,, si am iesit la statie. Intrucat nu vreau sa tot dau / pun antena pe masina ( deja cauciucul ala a inceput sa se taie ), voi pune o bara de sticlotextolit peste antena, prinsa cu suruburi de barele pavilionului. Am incercat cu o bara de duraluminiu dar nu merge, strica SWRul antenei. Sper ca un material izolator nu are nici o influenta. Daca nu merge, renunt la talpa magnetica si pun antena pe bara. Daca ai antena cu talpa aceea alungita eu te sfatuiesc sa o pui pe mijloc in spate si sa intri pe mijlocul hayonului. Am vazut un Duster in parcare la mall si arata excelent. Daca vrei revin cu niste fotografii. Iti stau la dispozitie si cu alte lamuriri daca pot. Zi buna.
  15. Da, ieri se receptiona de pe la Szeged...in Braila.