costelandrei20

Members
  • Content count

    204
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

costelandrei20 last won the day on May 20 2014

costelandrei20 had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About costelandrei20

  • Rank
    Duster Member
  • Birthday 01/09/1964

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    Munca, familia, pescuit, sport
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Contact Methods

  • Yahoo
    costelandrei20@yahoo.com

Converted

  • Localitate
    Braila
  1. @ silviuthomas - Bun venit in club ! Eu sunt interesat de amortizoare, vreau sa pun Bilstein pe spate...stii ceva coduri...sa nu cumpar altceva care nu se pupa cu Duster. Mersi
  2. Eu am 47000, in 6 ani, si mi-am propus sa le schimb la toamna impreuna cu cauciucurile si amortizoarele spate.
  3. Din experienta spun 30 - 40 % mai putin. Daca mergi mult in afara oraselor se duce spre 40 %.
  4. La Braila 2,29 - Rompetrol , 2,4 - Lukoil
  5. Domnilor Instalatia merita oricum. Eu merg cam 7500 - 8000 km pe an. Am instalatia de pe 1 iulie 2013 ( motorul mai avea sase luni de garantie ). Dupa trei ani am amortizat instalatia ( rata e de 11 - 12 lei / 100 km ). Daca nu apar probleme la instalatie care sa implice costuri suplimentare merita din plin. Eu am deja cam 1200 lei economie ( aproximativ 3 cauciucuri...ca e cazul ).
  6. M-am lovit de o problema si o aduc la cunostinta altor ( viitori ) posesori de autoturisme Dacia. La deconectarea bateriei ( eu am inlocuit-o dupa 7 ani ) am avut surpriza ca aparatul radio cere un cod de deblocare. Ar fi bine cand cumparati masina sa cereti dealerului acest cod, pentru a evita o situatie neplacuta ( un drum la dealer, nu dau codul prin telefon ). O zi buna.
  7. Nu e ingrijorator. Nu poate consuma si gaz si benzina in acelasi timp. Consumul e bun. La mine nu apare asa ceva, in mod normal nivelul e dat de un plutitor din rezervor, nu are treaba cu consumul. Daca ai putina benzina si schimbi pozitia masinii, se poate intampla sa iti arate nivel minim sau chiar alarma de lipsa benzina. In rest drumuri bune si mii de kilometri pe gaz ( fara probleme ! ).
  8. Salut Problema la mine a aparut ( am observat eu ) de vreo trei zile. Cu pozitia aprinsa claxonul nu mai functioneaza. Am citit un tutorial de la Logan si am trecut la treaba, banuind ca e vorba de contacte murdare. Am declipsat blocul de lumini ( ATENTIE : se scot cele doua suruburi de pe bloc, altfel rupeti clipsurile si tot nu se desface). Cu grija si atentie se desface, cad doar contactele mobile, doua bucati. Inauntru totul arata perfect, contactele curate, totul ok. Daca tot am umblat, am sters bine totul ( NU folositi smirghel !!!! ). Am uns totul cu vaselina siliconica. In acest moment am observat firul rosu rupt exact la iesirea din plastic. Intr-adevar, izolatia se intareste si il foarfeca. L-am lipit direct, fara sa mai incerc sa il bag in jurul manetei, asa cum a fost. Problema s-a rezolvat. Si inca ceva: cand montati inapoi cochilia de sub volan scoateti suruburile ( au cap TORX 20 ) pana ies din gauri, altfel va chinuiti sa nimeriti gaura trecatoare prin care intra. Merita sa incercati daca apar probleme, un bloc nou e cam 400 lei. O zi buna. PS : am incercat sa pun si niste poze, dar nu am reusit sa le lipesc.
  9. Asa e. Nu am timp decat in concediu. Daca ar putea patronul nu ne-ar mai da nici concediu. Si muntele e cam departe de Braila. Dar bat Delta cam de 3 ori pe an. Pentru asta am preferat o masina cu tractiune integrala...cand incepe sa ploua la 3 noaptea si esti la 8 km de asfalt, nu e prea placut.
  10. Am vazut ( si vorbit ) cu taximetristi care nu au schimbat filtrele niciodata ! Si aveau peste 100 000 km. E mult 80 000 km, dar e alegerea ta. Si problema nu e ca ajunge mizerie in motor, problema e ca se infunda injectoarele de Gpl. La BRC unul costa 400 de lei. Si am inteles ca nu se pot inlocui separat, ci pe perechi. Producatorul le garanteaza 500 000 km, dar e discutabil. Prefer sa fac o revizie la 30 000 km ( cam 3 ani la mine ) si sa platesc 200 lei cu drumul Braila - Vernesti cu tot, decat sa schimb injectoare. Parerea mea.
  11. Ai dreptate, confuzia era in capul meu...citeam H4M si gandeam K4M.
  12. Ce e de discutat / e un motor ca oricare altul, s-au montat mii de instalatii pe motoare Renault. Si merg fara probleme.
  13. E ciudat, cum sa pui limita de timp ?! Oricum nu e corect, cam miroase a protectia consumatorului. Daca am platit pentru instalatie si nu am facut schimbarea filtrelor la perioada indicata pierd garantia. E problema mea, nu e ok sa iti faca asa ceva.
  14. @ Sandel - mergi mult mai mult decat mine. Merita din plin gpl. La BRC prima schimbare de filtre e la 30 000 km. Sunt curios cum stie calculatorul Gpl ca ai facut 10 000 km. Asta e cam ciudat, sa iti puna o conditionare pentru 100 de lei...Ce instalatie este, poate gasim ceva informatii suplimentare. O zi buna.
  15. Tocmai am facut 30 000 km pe gaz. Urmeaza verificarea si inlocuirea filtrelor. Sunt tare curios cum arata filtrele. In continuare zero probleme. Masina functioneaza ceas.