ToranagaSama

Moderators
  • Content count

    805
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

ToranagaSama last won the day on May 11 2016

ToranagaSama had the most liked content!

Community Reputation

361 Excellent

6 Followers

About ToranagaSama

  • Rank
    Dusterul Zburator
  • Birthday 01/09/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://radu.3dmedia.ro/
  • Yahoo
    radumihis@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

489 profile views
  1. In mod normal dealerul este oblicat sa verifice masina inainte de livrare, daca are probleme sau daca de la dacia se comunica probleme de lot, dealerul poate sa opreasca livrarea masini. Eu am patit-o la logan cand l-am cumparat masina a venit in reprezentanta au sesizat probleme, si dacia a rechemat masina la uzina pentru remediere, dar toata distractia a durat doar 3 saptamani .
  2. Daca masina nu a iesit din reprezentanta, nu vad care este problema. Masina este in continuare noua si neatinsa. Sunt clienti care comanda si se razgandesc, dar daca masina nu ajunge la ei e ca si cand reprezentanta iti da masina din stoc. Daca insa masina a iesti pe poarta reprezentantei, a trecut strada si s-a intors ei au recumparat masina si o revand ca fiind SH, si aici se poate negocia. Altfel au inceput sa cam tina la comisioane.
  3. Ce treaba are ce face x si y cu conditiile de recall? Nu are nici o noima acest lucru, despre ce vrei sa vorbim pana la urma in acest topic? Care este legatura intre ledurile din bord sau din far sau de oriunde cu recall-ul emis de un producator auto?
  4. Din punctul meu de vedere, si aici imi asum cele spuse, conditii de recall clare au avut Takata, a avut si dusteru la problema cu sistemul de frnare. Acolo unde vorbim de siguranta pasagerilor si siguranta circulatiei: lipsa sistem de protectie (airbag, centuri, puncte de torsiune etc), sistem de franare, probleme la calea de rulaj care pot aparea in mers, si poate ca mai sunt dar nu imi vin in minte acuma. Si aici majoritatea sunt sisteme care nu pot fi verificate de utilizatorul final. Din pacate (luand exemplul tau), manualul de utilizare mentioneaza ca utilizatorul final ar trebui sa isi verifice vizual nivelul de ulei in motor, operatiune descrisa in manual cu ce inseamna minim si maxim. De asemenea se mai mentiona pe acolo ca inainte de plecarea la un drum lung masina sa fie verificata. Dacia asistenta nu o sa verifice niciodata daca ai leduri pe masina sau alte becuri decat cele cu care a venit masina cand vine sa iti ia masina de unde a ramas in pana. Asta o face doar service-ul autorizat.
  5. Cu riscul de off-topic: Daca tot vorbin de traduceri eu nici in nemti nu am incredere sa imi traduca ceva din germana in engleza dapai intr-un robot. On-topic: Can termina Stefan procesul vom vedea care e verdictul final si ce deznodamant are.
  6. Eu am patit-o cu telecomanda de la alarma care a ramas fara baterie. Dupa patania asta am montat in compartimentul motor un comutator pentru goarna.
  7. Cand vor pica 25.000 de motoare or sa faca recall.
  8. Ma intereseaza cutia. Da-mi un PM cu pretul pentru cutie.
  9. Sincer, parere personala. Cauta si pune un scut de AL de 6mm, sau am vazut mai nou de 4 mm, o sa iti afecteze putin garda dar protectia respectiva face toti bani. Anvelope bune pentru ce drumuri planuiesti sa faci mai des si in rest revizii la zii si drumuri line
  10. Din ce am vazut pe mai multe dustere (care au renuntat ulterior la ele) sunt estetice. Iar in unele cazuri aduc mai multe daune decat protectie.
  11. Raspunsul simplu da, iti modifica (micsoreaza) garda la sol.
  12. Stefan o sa revina. Oricum a mai postat prin alte zone .. fb, alte forumuri.
  13. Nu mai mut nimic, nu mai sterg nimic, nu mai ajut cu nimic. Aveti democratia sa faceti ce vreti aici.