Sari la conținut

ghostdog

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre ghostdog

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 30.10.1978
  1. Un alt avantaj foarte mare este faptul ca protejeaza capota de pietrele care ciobesc vopseaua. Vopseaua de pe bara este mai rezistenta pt ca are o mai mare elasticitate, tabla de pe capota este mai rigida si...cedeaza vopseaua. Se gasesc si in romania. Mai jos este doar un exemplu http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/tuning-exterior/capota/deflector-capota-dacia-duster-2010-prezent-13172867.html
  2. La cutia cu 6 trepte treapta a 2-a este ca si cum ar fi I. In manual chiar scrie clar ca daca masina e goala si drumul drept poti pleca direct cu treapta II. Da, daca anvelopele au aderenta scazuta, masina e goala motorul e cel de 110cp, chiar si daca nu apesi la maxim acceleratia in timp ce mergi cu trepta II, vei simti acea trepidatie pt ca anvelopele vr pierde aderenta. Repet, e cuplul foarte mare. Iti recomand sa o lasi mereu pe AUTO transmisia, vei avea demaraje mai puternice pt ca rotile din fata inainte sa iarda aderenta vor distribui tractiune si pe rotle din spate. Pana la urma , dai
  3. Exact asa face si la mine si tot din cauza schimbului de arcuri (inatarea cu cca 4-5cm). Problema vine de la faptul ca pt puntea fata nu exista reglaj la unghiul rotilor decat la convergenta, nu la caderea pe asfalt. Inaltandu-se masina, rotile ating asfaltul cu partea exterioara. Imagineaza-ti o masina care este ridicata pe un elevator, rotile au tendinta sa se incline sub masina, cand masina este pusa dinou pe sol, rotile se departeaza. Concluzie, acea trepidatie apare cand cuplu foarte puternic si din cauza faptului ca rotile au contact cu partea exterioara pierd usor aderenta, generand ac
  4. Fara indicator de lichid de racire e f grav.....e ca si cum nu ai avea vitezometru....sau turometru
  5. Se "completeaza" doar daca scade sub nivelul minim in vasul de expansiune. O data la 2 ani se "schimba" tot lichidul, se goleste pur si simplu tot circuitul de racire si se pune unul nou (apa distilata+antigel), preferabil de acelasi tip si neaparat pt radiatoare de aluminiu
  6. Rotile(anvelopa +janta) se muta de pe fata pe spate pe aceeasi parte la 10.000km, apoi dupa inca 10.000km se muta in X (spate dreapta cu fata stanga si spate stanga cu fata dreapta). Dupa inca 10.000km se revine la schimbarea fata/spate pe aceeasi parte si tot asa...Astfel se face o uzura perfect uniforama
  7. Caldura in masina este perfecta. Cele dci cel putin au si rezistenta electrica, deci baga imediat aer caldut din prima, apoi dupa cca 15min cand se incalzeste apa vine din ce in ce mai fierbinte, iar dupa 20 min max cand se mai incalzesc conductele de aer din bord, vine ff fierbinte. O temp a apei de 80C este foarte ok pt caldura habitaclului. fierbe niste apa, pune un termometru in ea si cand ajunge la 80C vezi daca poti sa staicu mana in ea . Sistemul de racire la Duster este supradimensionat, astfel racirea pasiva este puternica iar daca temp afara este de sub 10C, face fata singura fara
  8. Salut, situatia este foarte clara. Am avut si eu aceleasi intrebari ( toamna, iarna, primavara) nu imi urca mai mult de 2 pavele. Am fost la service,am pus-o pe tester si m-am clarificat ( s-au lamurit si cei de la service care pana atunci imi spuneau ca nu stiu de ce). Deci, in primul rand gradatiile acelea cresc doar din 2 in 2 pavele, NU din 1 in 1. primele 2 pavele apar cand temperatura este intre 60C-80C (cf tester). in momentul in care sare de 80C, atunci se aprind si celelalte 2 (avem acum 4). De retinut este ca temp normala de functionare este intre 75C-95C. In functie de starea circ
×
×
  • Creează nouă...