Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 06/13/2017 in all areas

  1. 7 likes
    Pe scurt, sunt foarte multumit de Duster, dupa aproape 5 luni de cand il am. Este vorba de un PH1 1.5dci 110 cp, 2012, cumparat sh la aproximativ 100.000 km. E adevarat cu nu are rost sa il comparam cu Golf-ul, intamplator vin de pe un Golf 6 2.0 TDI care este o masina foarte faina si din fericire nu am avut nici o problema in cei 8 ani si 170.000 km rulati, dar nu are rost sa detaliez aici. Da, Duster-ul nu este cea mai comoda masina, nici pe departe, scaunele ma dispera, iar izolarea fonica iarasi e un capitol care se poate imbunatati substantial, dar masinuta asta exceleaza in afara asfaltului, unde se simte cel mai bine. La a mea i-am pus si anvelope BFG AT KO2 si pot spune ca m-a surprins cu capabilitatile sale offroad. Pe de alta parte, e fain ca ai ce sa imbunatatesti la ea, ca mereu ai cate ceva de lucru la ea, cel putin pe mine ma distreaza. Tehnic masina mi se pare foarte ok, nu am vazut martori de DPF aprinsi sau alti martori desi masina merge zilnic prin traficul infernal din Bucuresti, ceva ce la grupul VAG nu prea vezi, mai toate au probleme pe partea de DPF daca sunt exploatate preponderent in oras. Dar per total masina imi lasa mereu un zambet pe fata si sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca atata timp cat stii pentru ce vei folosi masina este absolut in regula. Pentru cei care cauta un SUV mic de sosea, poate ca ar trebui sa mai puna ceva bani in plus si sa se reorienteze.
  2. 5 likes
    Mda.. Adevarul e ca nu se poate purta o discutie serioasa, fie ea si in contradictoriu, cu o persoana care spune "sa nu mai aud de Duster" si "nu l-as recomanda nici dusmanilor", pe motiv ca butoanele sunt ceva mai incomode. Plus ca e si un pic jenant sa vezi ca cineva descopera asta la scurt timp dupa ce da 15-16-17000 euro pe o masina noua. Eu ma astept ca cei profund nemultumiti sa dea mai multe exemple si argumente cu privire la fiabilitate, nu la faptul ca are la interior plastic mai ieftin sau ca zgomotul in rulare e mai ridicat comparativ cu nustiuce alt SUV, care de fapt costa dublu..
  3. 4 likes
    In acest weekend prelungit a avut loc un eveniment foarte interesant, pregatit si sustinut de Duster Hobby Racing si sponsorii / colaboratorii lor : Tabara de Off-Road DHR 2017 - din program: traversarea orasului Tg-Mures in coloana escortata de Jandarmerie cu Duster-e (in ziua 1). o plimbare de peste 100 km (pe munte) de la cartierul general (Ibanesti jud. Mures) pana la Sovata si retur, cu vizitarea obiectivelor din zona (Lacul Ursu), un curs rapid de navigare in offroad pe baza unui Road-Book (astea in ziua 2), Raliu de Regularitate de aproape 90 km din care cca 60 km drum forestier si unele portiuni extrem de interesante (ziua 3). Au mai fost: curs rapid de recuperare si echipamente, trial pe mai multe categorii (in ultima zi) si inca ceva prezentari interesante (de la care din pacate am absentat, neputand sa particip in ultima zi). As vrea sa le multumesc organizatorilor pentru invitatie, eforturile depuse la organizare, spiritul de comunitate si mai ales pentru rabdarea de care au dat dovada. Oameni implicati, care pun suflet in ceea ce fac, si isi dedica mult timp si energie pentru comunitatea iubitorilor de Duster de pretutindeni. Bravo lor si tuturor participantilor! Mai jos cateva poze din partea mea: Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina de Facebook Duster Hobby Racing - in curand o sa fie si un web-site dedicat.
  4. 3 likes
    Cum, VW are probleme la motor? Nu se poate asa ceva ... mai ales daca te duci si il cumperi de la mama lui ... din cele fabricate special pentru Germania .. alea nu au moarte, nici ulei nici benzina/motorina nu le trebuie ca sa mearga, doar cheie. /irony-off Scuze, dar nu m-am putut abtine.
  5. 3 likes
    Nu poti compara golful cu dusterul la capitolul confort.Clar golful este mult mai confortabil, crede-ma eu am avut golf 6 inainte de duster. Dar atentie la motorizari.Tsi ul are probleme mari cu lantul de distributie, iar Tdi ul cu egr ul care costa in jur la 3000 ron.Si problemele apar la fiecare motor.
  6. 2 likes
    Colegu' daca tot te-ai hotarit sa treci pe alte meleaguri forumistice, cind vinzi bolidu' da-ne si noua anuntul, te rog io. Drumuri bune!
  7. 2 likes
    Multumesc pentru comentariu colegu.ai foarte mare dreptate. Masina aceasta nu este pentru mine.Nu ma multumeste decit ca are 4x4,dar atunci cind trebuie sa cuplez acest 4x4 si trebuie sa bag mina pe dupa schimbatorul de viteze si paharul din locas mai "bag o dedicatie"la proiectant. Astazi am facut revizia de 1 an,pentru ca da masina am cumparato de noua,am intrat sub ea si m-a uimit cita rugina era sub ea. Esapamentul de la cap la cap.scutul,fuzetele,bratele erau toate rosii de rugina. Si sa nu credeti ca am facut off road cu ea sau ca am muncito.O data a vazut muntele in rest doar asfalt. Sincer va spun un golf varian din 2011 cumparat de sora mea in urma cu 2 saptamini din germania arata uzina fata de Dusterul meu cumparat nou in urma cu un an. De aceea m-am hotarit s-al vind si doresc sa achizitionez un Subaru forester,care are navigatorul mai sus,butoanele la indemina,mai confortabila,putere la un consum bun si multe altele. Toate cele bune si sa nu mai aud de DUSTER.
  8. 1 like
    Spoiler Sigur avem alt TdB, alt calculator de airbag, altă generație la Medianav (asta dacă nu pun noua unitate), AC regulat monozonă și posibil blind spot warning, multiview camera și "dozatorul" de adblue
  9. 1 like
    Citez: ' ....Plus ca e si un pic jenant sa vezi ca cineva descopera asta la scurt timp dupa ce da 15-16-17000 euro pe o masina noua.....' Foarte adevarat. Din pacate am observat acest comportament si pe alte forumuri, am un exemplu de plictis dupa 4 luni. Greu de crezut. Reclama grosimea tablei si deficiente in luciul vopselii. Apar asemenea postari dupa care dispare autorul. Io cred ca postarile sunt facute la comanda.
  10. 1 like
    Uite si la altii http://www.club-toyota.ro/[u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] /showthread.php?5309-Fiabilitate-proasta-la-Rav-4 Atentie la subaru, au probleme grave cu motoarele, vezi forumul monomarca.
  11. 1 like
    Ce ai vazut rosu si spui ca e rugina,sa discutat si rasdiscutat pe tot ce e grup Duster pe internet,deci ala e COR-TEN,adica un otel special cu ruginire controlata!La esapament nu ma bag pentru ca nu cunosc care e treaba cu filtrul ala tampit...in mod normal la un diesel fara acel filtru nu are voie sa rugineasca evacuarea din interior spre exterior!
  12. 1 like
  13. 1 like
    Salutare dupa ceva vreme cand, putin plictisit de anumite atitudini de pe aici m-am gandit sa o las mai moale cu forumul dusteristilor. Dar nu prea ma pot abtine cand vad tot felul de comentarii inserate doar de dragul scrierii. Sugerez administratorilor sa mai atraga atenia mai ales in sectiunile tehnice ca trebuie sa fim concisi si clari in exprimari tocmai pentru a nu mai crea confuzii. Vin si eu cu ceva completari dupa 22.000 de km cu Dusterul , probabil un utilizator cu cei mai multi km facuti pana acum. (in mai putin de 3 luni). 1. Rezervorul are ca litraj ESTIMATIV (ca in orice manual de la orice marca) 50 litri. In realitate in functie de temperatura de afara si de gradul de inclinare pot intra chiar si 64 - 68 litri (personal am verificat, + ce mai suntem furati la unele pompe, aspect iarasi verificat) 2. Consumul mediu al Dusterului de 110 cp motorina este intre 5,6 si 6,5 litri/100 de km. 3. La drum intins in functie de picior, conditii meteo, aglomeratie sau alti factori ce pot si/sau au legatura cu consumul unei masini acesta este intre 5,3 si 7 litri/100 km. 4. In oras in functie de aceleasi conditii am obtinut intre 6,8 - 7,9 litri/100km. 5. Pana la primul schimb de ulei orice masina are un consum de rodaj indiferent ce va scrie in orice manual intrucat acolo sunt trecute consumuri CE si nicidecum consumuri visate sau estimate sau obtinute de cine stie ce amatori. Daca doriti consumurile din carte TREBUIE sa respectati niste reguli pe care NIMENI (cel putin in Romania) nu le respecta. 6. In concluzie daca va incadrati intre 5,5 - 7 l/100 mediu, 5,3 - 6,8 l/100km extraurban, 6,5 - 7,5 l/100km pe autostrazi si 6,5 - 8,5 l/100km in orase aveti consumuri CORECTE !!! 7. Rezervorul la 4x4 este impartit in 2 compartimente si da niste erori dar nu e nimic grav. Am postat testele pe care le-am efectuat cu responsabilii proiectului Duster. Se studiaza problema si probabil se va remedia dar nu este o defectiune. 8. Dupa ce am facut prima revizie masina s-a mai asezat si consumul la fel.