Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 06/01/2017 in all areas

  1. 8 likes
    Astazi a ajuns bijuteria! Sunt foarte mutumit de ea! Maine voi face un drum de 200 de km sa vad cum se comporta la drum lung!
  2. 7 likes
    Mai ștergem praful: 17Q2, speedcams cu camere rovignetă, 693km fără consum din 5400km, iluminare permanentă TdB + consum mediu
  3. 7 likes
    Si....porcu' a venit! Prima poza in fata reprezentei. Mai multe poze o sa pun in zilele urmatoare, sa vad pe ce coclauri o duc Super mega incantat!
  4. 7 likes
    Pe scurt, sunt foarte multumit de Duster, dupa aproape 5 luni de cand il am. Este vorba de un PH1 1.5dci 110 cp, 2012, cumparat sh la aproximativ 100.000 km. E adevarat cu nu are rost sa il comparam cu Golf-ul, intamplator vin de pe un Golf 6 2.0 TDI care este o masina foarte faina si din fericire nu am avut nici o problema in cei 8 ani si 170.000 km rulati, dar nu are rost sa detaliez aici. Da, Duster-ul nu este cea mai comoda masina, nici pe departe, scaunele ma dispera, iar izolarea fonica iarasi e un capitol care se poate imbunatati substantial, dar masinuta asta exceleaza in afara asfaltului, unde se simte cel mai bine. La a mea i-am pus si anvelope BFG AT KO2 si pot spune ca m-a surprins cu capabilitatile sale offroad. Pe de alta parte, e fain ca ai ce sa imbunatatesti la ea, ca mereu ai cate ceva de lucru la ea, cel putin pe mine ma distreaza. Tehnic masina mi se pare foarte ok, nu am vazut martori de DPF aprinsi sau alti martori desi masina merge zilnic prin traficul infernal din Bucuresti, ceva ce la grupul VAG nu prea vezi, mai toate au probleme pe partea de DPF daca sunt exploatate preponderent in oras. Dar per total masina imi lasa mereu un zambet pe fata si sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca atata timp cat stii pentru ce vei folosi masina este absolut in regula. Pentru cei care cauta un SUV mic de sosea, poate ca ar trebui sa mai puna ceva bani in plus si sa se reorienteze.
  5. 6 likes
    Salutare "Prafosilor" Aseara am implinit Km la bord: 306,000; data: 15-09-2017. Pana acum schimbat consumabile fara reparatii majore. Are doar o trepidatie care seamana cu o bataie de planetara, insa cei de la service nu au fost in stare sa ii dea de cap. In rest toarce ca un motan :).Prafosul nostru are mai mult de jumatate din km parcursi pe macadam si drumuri de santier, asa ca pe aripile si usile din spate are vopseaua ciobita de la pietre... sorturile nu rezista prea mult Toate cele bune si drumuri linistite fara incidente...
  6. 6 likes
  7. 6 likes
  8. 5 likes
    (-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea. (+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil. (+) Inelul de remorcare din spate este mascat. (+) Antena radio este mai scurta si plasata in partea din spate a cupolei (nu mai incurca la instalarea cutiei portbagaj) (+) Usita rezervorului de combustibil este mai mica. Deci gata cu ironiile si glumele. Pacat, unele erau bune :) (-) Montantii centrali sunt de culoare neagra. Daca-s din plastic, mai merge, dar daca vin acoperiti cu o folie, asa cum am vazut la alte masini, se vor zgaria usor si vor arata urat.
  9. 5 likes
    pana acum am vazut doar " desene animate" :))
  10. 5 likes
    Salutare, nou "intepat" de Duster, fan masini romanesti, am inceput cu un Aro 10.4, apoi Logan si acum un Duster negru 1.6 benzina. Am trecut de rodaj de curand, aprox 2000 km si sunt extrem de incantat de "tractorul" meu.
  11. 5 likes
    A venit si a mea de aproape o luna si deja bat spre 5000km. Vechea masina ma limita rau, fugeam ca de dracu de drumuri proaste..deh garda mica. Scutul de aluminiu nu mai este nou Daca te iei dupa google maps ajungi la balamuc...prin livezi de maslini.
  12. 5 likes
    Daca tot au fost discutii privitoare la amestecul de 2T in maotorina si calitatea acesteia am zis sa va prezint ce am gasit la aprox 98.000 km !
  13. 5 likes
    Multumesc mult @dust3radmin pentru oportunitate. Avand in vedere comunitatea uriasa de posesori de Duster si existenta atator canale de informatie, cred ca vedem cu totii nevoia unui suport de comunitate unde putem beneficia de informatie grupata, clasificata, usor de cautat si desigur sa putem arata si celorlalti realizarile nostre. @ everyone, as vrea sa va rog, ca pentru orice chestie cu care as putea sa ajut, sa imi dati un semn pe privat.
  14. 5 likes
    Weekendul acesta am participat impreuna cu cei de la Duster Hobby Racing la o etapa din Campionatul National de Rally Raid (Baja 400 Bistrita 2017), la clasa PROMO, in calitate de co-pilot al lui @vsebas. A fost un eveniment extraordinar care mi-a deschis si mai tare apetitul pentru motorsport si inca o ocazie extraordinara de a dovedi ca Duster e o masina extrem de versatila si de competitiva. Cursa a fost una grea, presarata cu multe elemente de off-road, si cu toate acestea, cei de la Duster Hobby Racing au scos niste timpi de invidiat chiar si de catre cei de la clasa PROFI. Cateva imagini mai jos, in rest gasiti multe poze profesionale de la acest eveniment pe pagina de Facebook Autostiri.ro Pentru a urmari activitatile viitoare ale clubului Duster Hobby Racing, puteti urmari sau hashtag-ul #dusterhobbyracing Si acum ceva imagini: Organizatorii au pus la dispozitie un roadbook chiar si pentru a ajunge la Cartierul General (Parcul Tehnic) de la intrarea in Bistrita a fost amuzant si m-am antrenat putin pe baza lui. Mai jos si o poza cu aplicatia GPStrip pentru Android, care ruleaza pe un telefon vechi de 10 ani ireprosabil, a mers o zi intreaga in cursa fara nici un fel de eroare. Echipamentul ancorat conform cerintelor stricte ale curselor oficiale (totul fixat bine de tot in masina) si o pauza de alimentare inainte de inspectia tehnica. Pregatirea autocolantelor si a foliei de protectie (care s-a dovedit foarte utila la trecerea printre tufele tepoase de pe traseu). Obligatoriu numele pilotului si co-pilotului cu grupa sangvina, conform regulamentului. Cele 4 Dustere care au participat din partea clubului Duster Hobby Racing, aliniate dupa inspectia tehnica, pentru cursa de a doua zi. Noaptea la hotel, facand insemnari in road-book alaturi de o sticla de vin bun de la tara Ordinea la start Unul din echipajele Duster Hobby Racing, co-pilor colegul @itoader - deja un veteran al curselor de Rally Raid (cred ca e la a 3-a pe acest sezon competitional). Colegul @timekruzer - parintele proiectului Duster Hobby Racing, gata de start. Si aici tot inainte de start, eu adica @Killer82 alaturi de @vsebas zis si "The Stig" Singura imagine pe care o am din timpul cursei, de la o pauza unde am fost sunati sa fim intrebati unde suntem si cat mai avem Cateva imagini de la finish, cu timpii si clasamentul final. Dupa cum se vede am avut inca un participant cu un Duster STOCK OEM (doar cauciucuri AT) care s-a descurcat extrem de bine insa a decis sa nu mai continue dupa PS2). Trofeele adjudecate de Duster Hobby Racing Ranile de dupa razboi Si micile amintiri cu care am ramas de la eveniment... primul road-book de la o cursa oficiala, prima diploma, primul sticker... d-astea Si asa de final... un scurt filmulet funny (singurul pe care il avem) din timpul cursei - 20170729_185950.mp4
  15. 5 likes
    Mi-am citit primul post de aici. N-as schimba nimic (exceptand titlul unde am scapat o litera in plus si fo' 2 cuvinte unde am mancat cate o litera). 2 ani. Nici o problema exceptand prima pana saptamana trecuta, stanga spate. Credeam ca s-a dus un senzor de presiune da' era doar un cui. Facut azi revizie de 2 ani (plus filtru de motorina pe care l-am pozat) ,cu itp cu tot. 700ron. Reducere ca nush' ce... Funny thing: mecanicii ma intreaba daca eu franez in general sau las masina sa se opreasca singura? Ca am placutele/discurile ca atunci cand am luat masina. "m-am ras" cu lacrimi.
  16. 5 likes
    Mda.. Adevarul e ca nu se poate purta o discutie serioasa, fie ea si in contradictoriu, cu o persoana care spune "sa nu mai aud de Duster" si "nu l-as recomanda nici dusmanilor", pe motiv ca butoanele sunt ceva mai incomode. Plus ca e si un pic jenant sa vezi ca cineva descopera asta la scurt timp dupa ce da 15-16-17000 euro pe o masina noua. Eu ma astept ca cei profund nemultumiti sa dea mai multe exemple si argumente cu privire la fiabilitate, nu la faptul ca are la interior plastic mai ieftin sau ca zgomotul in rulare e mai ridicat comparativ cu nustiuce alt SUV, care de fapt costa dublu..
  17. 4 likes
    Funcția CAR (condamnation en roulant) e activabilă la Duster I ph2, pragul se poate modifica, implicit e 7km/h Revenind la Duster II, dau mai degrabă Duster I ph3: -senzor de ploaie și lumină -faruri auto(mate) deci s-ar putea activa, funcție de implementarea hardware: -follow me home -cornering
  18. 4 likes
    TROFEUL DUSTER Asociatia Club Duster va invita la Trofeul Duster la GTC Trophy – “Ziua cea mai lunga” - Buzau (Sarata Monteoru), 12-15 octombrie 2017. Este vorba despre prima cupa Duster organizata in Campionatul National de Off-road si va avea loc in cea mai importanta etapa a campionatului – etapa GTC de la Buzau. Dusteristii vor participa in conditii de clasa Hobby, cu un grad de dificultate redus, scopul fiind dezvoltarea abilitatilor de condus in off-road, descoperirea frumusetilor naturii din zona si nu in ultimul rand petrecerea a 3 zile minunate in compania comunitatii de off-road si posibilitatea de a asista la evolutia claselor superioare, insotite de povestile de seara la un pahar de bere. Participantii cu Duster inscrisi la clasa Hobby vor fi automat inscrisi si la Trofeul Duster. Practic Dusteristii vor concura atat pentru Trofeul GTC cat si pentru Trofeul Duster, pentru Trofeul Duster se face clasament separat numai al participantilor cu Duster. La Trofeul Duster vor fi 2 probe: 1. traseu pe baza de track fara cronometrare de tipul "treasure hunting", respectiv vor trebui gasite niste CP-uri. Clasamentul se face in functie de numarul de CP-uri gasite, iar departajarea in caz de egalitate in functie de precizia de urmarire a traseului pe track; 2. trial contra timp. Se vor acorda premii de la Dacia, atat pentru traseu cat si pentru trial primilor trei clasati si evident Trofeul Duster, cu un design deosebit, conceput si realizat special pentru acest eveniment pe care il dorim repetat in fiecare an. Evident ca unii dintre Dusteristi vor castiga si Trofeul GTC, acordat de asemenea primilor 3 clasati la clasa Hobby la ambele probe, insotit de premii acordate de sponsorii GTC. Participantii cu Duster beneficiaza de scutirea de taxa de licenta one-event in valoare de 350 Lei. Taxa participare: include taxa sportiva, pachet promo, cazare 3 nopti, acces la Masa Festiva / GTC Party, pachet si mese in traseu, mese de seara si mic dejun + bautura. Valoarea estimativa a taxei de participare este de 500 lei de participant. Vom reveni cu detalii dupa publicarea programului si regulamentului particular al competitiei. Deci este vorba de 3 nopti (de joi pana duminica). La asta se mai adauga vizita medicala si asigurare sportiva (aprox 50 lei), daca este cazul. Pachetul promo include tricou si sapca pentu pilot si copilot, precum si cadouri de la sponsori. Fiecare echipaj este format din 2 participanti: pilot + copilot. Nu este nevoie de casti, doar masina trebuie sa fie cu ITP-ul la zi. Traseul este conceput pentru masini 4x4 de strada, deci are un grad de dificultate redus. Pentru inscriere la Clasa Duster (Hobby) va rog sa trimiteti un e-mail la club.duster.ro@gmail.com sau dorucz@yahoo.com cu urmatoarele informatii: Nume, prenume –Pilot Numar telefon de contact Nume, prenume –Copilot Modelul de Duster (motorizare si tractiune) va rog sa precizati daca sunt insotitori si daca da daca este nevoie de camere/mese suplimentare Nu trebuie platit nimic la inscriere, plata se face integral la Buzau joi 12 octombrie in momentul inregistrarii ca participant. In masura in care sunteti hotarati sa participati, va rog sa timiteti mailul de confirmare cat mai repede, pentru a putea comunica din timp organizatorilor necesarul de locuri de cazare. Nu exista limita de participanti. Detalii si pe: https://www.facebook.com/events/349203262190494/?acontext={"ref"%3A"3"%2C"ref_newsfeed_story_type"%3A"regular"%2C"feed_story_type"%3A"117"%2C"action_history"%3A"null"} Va multumesc!
  19. 4 likes
    Salut Din nefericire la ultima verificare am vazut ca la planetara stanga , burduful dinspre roata este gaurit si exista si o scurgere de vaselina. Asadar am fost nevoit sa il inlociesc si am decis sa descriu aceasta lucrare , poate mai sunt si altii interesati sa incerce. daca ai notiuni de baza in mecanica ( poti inlocui o bascula , pivot, saboti , bielete si altele), nu este foarte greu. Un mare avantaj a fost faptul ca am urmarit pe youtube o lucrare la o Dacia Logan , ceea ce este foarte asemanator , asadar cautati si vizionati si acel material. Deci dupa ce am desfiletat piulita din capatul planetarei , am dat roata jos . pentru a avea loc de scos planetara din fuzeta , se desface de obicei si bieleta de directie , dar eu am desfacut bascula pentru ca trebuia sa o inlocuiesc si pe ea. Atentie: nu se bate cu ciocanul direct in capatul planetarei in filet. eu am ales sa folosesc un dorn din bronz mai subtire decat filetul si sa bat in capatul planetarei pentru a iesi din fuzeta. dupa aceasta etapa am scos capatul de planetara exact ca in filmuletul cu Loganul de pe youtube. atentie unde se bate cu ciocanul pentru a scoate capatul de planetara. acum se curata locul si de baga burduful nou ( eu am ales sa cumpar un set complet , nu doar burduful si coliere)si care se umple cu vaselina . se monteaza siguranta in locasul din bratul planetarei si se poate incepe procedura de montare a capatului de planetara. atentie la siguranta: daca nu este bine bagata pe locas , nu intra capatul de planetara sau siguranta fuge pe brat in sus si nu mai intra in locas. eu am strans capetele sigurantei in timp ce tineam cu o mana capul de planetara impins in bratul planetarei pentru a fi sigur ca intra unde ii este locul. apoi se bate un pic in capatul de planetara pentru a intra la locul ei.Atentie din nou a nu se bate direct pe filet. se monteaza colierele si se poate incepe montarea invers demontarii. sper sa fie de folos postul , ca la scris in detalii, nu sunt asa priceput.. spor la lucru
  20. 4 likes
    Proaspat posesor de Duster 1.5dci 4x4 explorer blue cosmos. Sunt placut surprins de masina ,nu regret achizitia o recomand tuturor Si cateva poze
  21. 4 likes
    Luna trecuta am condus un Duster PH2 1.6 mpi inchiriat, 38000 km la bord. Ce sa zic.. ma emotionez cand cineva il compara cu 1.2 tce. Mai bine sa-l lasam asa cum e, vechi, fiabil.. si sa nu mai intram in alte detalii.
  22. 4 likes
    Multumesc,mult..adaug o poza cu albastra la cabana Piatra Arsa.
  23. 4 likes
    Salut dragi membrii ai forumlui! Pe aceasta cale doresc sa anunt ca de astazi, Killer82, ne va ajuta in activitatea de moderare a forumului si poate si in activitatile acestuia in afara online-ului Doresc sa ii multumesc si sa ii urez bun venit in stafful de moderare!
  24. 4 likes
    La umbra. Cu mecanicu'!
  25. 4 likes
    Are o luna jumatate si deja 5500 km.
  26. 4 likes
    Buna seara, Va atasez cateva poze cu Satul de Vacanta CampoEuroClub.
  27. 4 likes
    In acest weekend prelungit a avut loc un eveniment foarte interesant, pregatit si sustinut de Duster Hobby Racing si sponsorii / colaboratorii lor : Tabara de Off-Road DHR 2017 - din program: traversarea orasului Tg-Mures in coloana escortata de Jandarmerie cu Duster-e (in ziua 1). o plimbare de peste 100 km (pe munte) de la cartierul general (Ibanesti jud. Mures) pana la Sovata si retur, cu vizitarea obiectivelor din zona (Lacul Ursu), un curs rapid de navigare in offroad pe baza unui Road-Book (astea in ziua 2), Raliu de Regularitate de aproape 90 km din care cca 60 km drum forestier si unele portiuni extrem de interesante (ziua 3). Au mai fost: curs rapid de recuperare si echipamente, trial pe mai multe categorii (in ultima zi) si inca ceva prezentari interesante (de la care din pacate am absentat, neputand sa particip in ultima zi). As vrea sa le multumesc organizatorilor pentru invitatie, eforturile depuse la organizare, spiritul de comunitate si mai ales pentru rabdarea de care au dat dovada. Oameni implicati, care pun suflet in ceea ce fac, si isi dedica mult timp si energie pentru comunitatea iubitorilor de Duster de pretutindeni. Bravo lor si tuturor participantilor! Mai jos cateva poze din partea mea: Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina de Facebook Duster Hobby Racing - in curand o sa fie si un web-site dedicat.
  28. 4 likes
    Masina a iesit din garantie in aprilie , deci are 3 ani trecuti .. ( ca si fetita mea Renata, si catelul meu Roni.)
  29. 3 likes
    Banuiesc ca se va putea activa blocarea automata a portierelor la 15 kmph. Deblocarea probabil se va face si tragand de doua ori de maner, ca la alte marci cu sistem similar. Sunt masini de peste 30.000 euro care nu au airbaguri pentru genunchi si au punctaj maxim in testele de siguranta. Observ ca daca pana acum Dusterul abia ajungea la nasul lui Vitara, deodata unii se asteapta sa-l vada dotat macar ca la nivelul unui CX5.. Si-asa, presimt ca vom avea un soc cand vom vedea preturile pentru varianta full. "Caaaaat? Pentru o Dacia?! La banii astia.."
  30. 3 likes
    Ce avem noi aici, buton soft deschidere portbagaj (ca la Clio4)
  31. 3 likes
    Asaaaa... N-a durat decat o vara. Am pus barele pe masina. Multumesc din inima(partidului) lui apashi, da' metoda lui de a prinde barele la mine a esuat spectaculos. Am cumparat si eu balamalele alea minune da' omuletu care le-a indoit a facut o treaba...varza. Asa ca a trebuit sa rezolv urmatoarea problema: cum sa le fixez eu singur, sa fie solid intepenite si mai ales sa nu se vada chiar urat...? Suruburi M8 din dedeman alea cu capatul ca un T. Sunt pentru fixare garduri cica. Am polizat capetele incat T-ul sa aiba dimensiunea din interiorul barei. Apoi am facut niste saibe dreptunghiulare groase, ca sa intre in aceeasi latime (24mm) ca si capatul surubului. In felul asta sunt blocate pe canal si e perfect. Pe corpul filetului am bagat varnes contractil, si ca sa protejez surubul, da' si fiindca arata mai bine negre...Piulitele de 8 is alea cu cap sferic, infundate. Dupa aia am facut 4 bucati de platbanda de otel de 5mm cu gauri in ele date de 8.5mm; pe o fata a otelului am lipit cauciuc de camera taiat pe conturul piesei. Astea 4 fiare au fost finisate cat am reusit eu de bine, degresate, apoi primer si la urma vopsea neagra, Sper sa reziste..vedem la iarna. Ce am descoperit: desi eu am vrut neaparat barele alea de 108cm (ca nu imi place sa iasa din masina) astea scurte sunt efectiv la limita de prindere in partea din fata pentru ca longitudinalele de pe Duster nu sunt paralele. Daca imi mai trebuiau 4mm nu mai aveam cum sa le pun. La cioara proasta i face Dumnezeu cuib... Cu tot cu poze cred ca se intelege ce si cum. Asta e metoda pentru unu' care nu reuseste cu balamaua vietii... P.S. Trebuie cuiva prinderi Wingbar pentru Porshe Cayenne ? Am prinderile, nush' ce am facut cu Porshu'...
  32. 3 likes
  33. 3 likes
    Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Moieciu de Sus si Bran: apoi Sambata de Sus si Fagaras: intorcandu-ne, dupa un popas in Sibiu, spre Targoviste, pe Transfagarasan: Fara nicio problema pe drum, masinuta s-a comportat foarte bine, trage bine pe serpentine (fara o incarcare prea mare, ca familia nu este grea), fuge acolo unde poti "sa-i dai" (cat permit drumurile de la noi), trecut fara teama prin gropi, peste bolovani, drumuri forestiere (la Sambata de Sus de exemplu, dar fara noroaie). Si incet dar sigur ma apropii de 15.000 km facuti in aproximativ 1 an. Concluzia? Si la mai mare
  34. 3 likes
  35. 3 likes
    Chiar acum sunt in curs de clarificare ultimele detalii pentru un eveniment la care este implicata in organizare si Asociatia Club Duster. Acest eveniment se va desfasura in luna Octombrie. O sa revina colegul @dorucz cu informatii in curand - stati pe-aproape
  36. 3 likes
    Ieri am "implinit" 20.000 km, la un an si 2 saptamani de la achizitie. Pana acum sunt multumit de Turmalin, m-a dus prin locuri unde nu indrazneam sa intru cu masinile precedente si nu mi-a facut surprize. Am vinerea asta programare la service-ul Dacia din Iasi pentru niste mici probleme / zgomote pe care as vrea sa le rezolv, ca ma cam enerveaza: la denivelari scurte se aude un scartait foarte ascutit si scurt din fata. Pare ceva de cauciuc, nu suna metalic. cand pun frana se aude un scartait, foarte scurt. Face doar la prima frana dupa un timp mai indelungat, nu tot timpul. Dupa ce face, daca mai folosesc frana imediat dupa nu se mai aude. vibreaza ceva prin portiera stanga-spate, intra in rezonanta la trecerea peste denivelari. Fiind in spatele soferului, aud tot timpul si ma streseaza. tot pe drumuri denivelate se aude un zgomot deasupra capului soferului. Am impins putin cu mana plafonul si s-a oprit, deci probabil nu mai sta lipit de tabla de deasupra si tremura scartaite plasticul ala vertical de la laterala consolei centrale. Eu sunt mai inalt si ating cu genunchiul acolo. La Vocea Clientului am dat un mail pe 10 iulie legat de problemele cu indicatorul de combustibil, dar inca nu am primit niciun raspuns. Am sunat eu de 2 ori (la 4 zile dupa mail si la 2 saptamani dupa mail) si mi-au spus ca e in lucru, ca mai au de primit informatii de la Caremil (service-ul Dacia din Iasi) si de la un alt departament intern. Sincer, sunt cam dezamagit de modul in care am fost tratat. N-am primit niciun mail sau telefon cum ca au primit sesizarea (am sunat eu dupa cateva zile ca sa verific) si nici pana in ziua de azi n-am primit nimic de la ei, macar un mail cu starea investigatiei, daca tot a trecut o luna. O sa-i mai las saptamana asta si lunea viitoare stau in telefon pana imi fac legatura cu cineva mai de sus, ca deja incepe sa semene a bataie de joc.
  37. 3 likes
    Revizia la diferential sa incheiat cu rezultate satisfacatoare, vedeti scurt video pe youtube si a fost remontat pe masina.
  38. 3 likes
    Nu am condus Duster 1.6 16V, dar inainte am avut Logan 1.6 16v E5 (l-am luat de nou si l-am vandyt la ~40mii km), si vreau sa zic ca Duster 1.2 TCe e net superior ca "mobilitate", ma refer la acceleratii, reprize etc. Cuplul mult mai mare, prezent pe o plaja larga de turatii (de la 1500rpm pana la 4500 rpm are 90% din cuplu, care e maxim intre 2000 si 3000rpm) isi spune cuvantul. Pana sa am Duster-ul nu agream ideea de motor turbo (pe benzina ma refer, caci de diesel nu vreau sa aud), dar acum dupa ce am cu Dusterul aproape 26mii km nu as mai lua masina cu motor pe benzina aspirat, ci doar turbo.
  39. 3 likes
    Se activează via diagnoză, și apare în loc de butonul hartă, un nou buton Vehicul, clic pe el și ai eco2drive(dacă e activat) și 4x4 info, dar fără multiplexor nu ai date
  40. 3 likes
    Salutare! Sunt Alex si am un duster ph2 1.5 dci 110cp black touch edition. Sper ca am postat unde trebuie
  41. 3 likes
    Valabil pentru orice X79 ph2 (Duster I ph2) - alternatorul nu încărcă permanent 14,4v ci e comandat de injecție, și pe accelerări bruște / consum mic e deconectat (roată liberă) iar la solicitări servodirecție(80A), aerotermă, dezaburire lunetă, decelerări încarcă din nou, la euro6 se vede și mai bine comportamentul ăsta - practic mergi mai mult pe baterie care e încărcată când și cum trebuie de uch (vezi senzorul de curent de pe borna -) via injectie -voltmetrul pe brichetă e fix pix dpdv precizie
  42. 3 likes
    Gata cu primii 10.000 km. S-a intamplat azi dimineata, pe Calea Grivitei
  43. 3 likes
    Dupa ce am inaltat dusterul +5cm cu kitul Mudster si H&R, a aparaut trepidatia despre care s-a mai scris din cauza planetarelor care si-au schimbat pozitia. Apoi a aparut rezolvarea prin coborarea motorului cu un kit tot de la Mudster. Doar ca odata cu coborarea motorului, piesa aceea de la cutie care trece prin scut (e decupat scutul original pentru asta, a inceput sa atinga. Pentru ca il aveam si pe cel de aluminiu montat peste cel original, m-am gandit sa renunt la aceasta din urma insa ramanea o zona destul de mare descoperita. Pe scurt, am rezolvat problema decupand o bucata din scutul original si prinzandu-l de cel de aluminiu prin suruburi. Astfel scutul original a coborat destul cat sa nu mai atinga in acea piesa a cutiei plus ca intre scuturi nu mai are cum sa se adune pamant si altele. Si am scapat de zgomotele suparatoare. Prima poza e cu ce a mai ramas din scutul original.
  44. 3 likes
    Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99 care-am vazut ca are un raport ok pret/calitate/consum.
  45. 3 likes
    Continuam drumul spre Izvoarele Sucevei, dar nu inainte de a prezenta reminiscentele trecutului din Brodina de Sus. (poza 1 si poza 2) Nostalgic...nu? Spre Izvoarele Sucevei (poza 2; 3 si 4) Poza 5. Drumul de pe care am ajuns la Izvoarele Sucevei. indicatorul este destul de sugestiv. Punctul de Trecere a Frontierei spre Ucraina. S-a aprins becul cand m-am apropiat mai mult. - poza 7. Poza 8. Pastravii din bazinele de la Pojorata.
  46. 3 likes
  47. 3 likes
    Dupa ce le-am examinat atent,am ajuns la concluzia ca sunt si astea teapa,deci le-am pus la pierderi langa suportii de numar,antene si husele de scaun testate pana acum!Asa ca m-am suparat si mi-am facut un inscris tip sticker,inscris care nu am idee cat va rezista ploilor de meteoriti la care va fi supus,dar totusi am sperante sa tina mai mult! :).Aasdar astept pareri despre lucrarea finala!
  48. 3 likes
    Extrapoland din imaginile spion, cred ca va arata cumva in maniera asta...
  49. 3 likes
    Cum, VW are probleme la motor? Nu se poate asa ceva ... mai ales daca te duci si il cumperi de la mama lui ... din cele fabricate special pentru Germania .. alea nu au moarte, nici ulei nici benzina/motorina nu le trebuie ca sa mearga, doar cheie. /irony-off Scuze, dar nu m-am putut abtine.
  50. 3 likes
    Nu poti compara golful cu dusterul la capitolul confort.Clar golful este mult mai confortabil, crede-ma eu am avut golf 6 inainte de duster. Dar atentie la motorizari.Tsi ul are probleme mari cu lantul de distributie, iar Tdi ul cu egr ul care costa in jur la 3000 ron.Si problemele apar la fiecare motor.