Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 08.05.2017 în toate secțiunile

  1. Intre timp am facut revizia de 6 ani (cost 890 RON, schimbat ulei cutie, ulei grup si brat stanga). A doua zi m-am prezentat la ITP - frane OK, noxe OK, doar farurile bateau aiurea din cauza modificarilor suspensiei. Dupa reglaj, totul a fost in ordine. Mai nou am pus bare transversale si suport de bicicleta.
    4 puncte
  2. In urma cu doua saptamanai am fost nevoit sa fac 4 zile naveta pe ruta Bucuresti - Targoviste (miercuri-sambata). Plecarea din Tgv undeva la 07:30 (dimineata), cu intoarcere din Bucuresti pe la 19:00 - 19:30. Cam 160 km parcursi pe zi. Marti, la plecarea din Bucuresti am resetat consumul mediu de pe CB. M-a surprins foarte placut ca la final am avut un consum mediu afisat de 6.5%. In Bucuresti; in fiecare zi am intrat prin Chitila - Calea Grivitei - pod Basarab - AFI Cotroceni. Exact acelasi drum la retur. Viteza a fost de maxim 120 km/h pe portiuni scurte, in rest cam 60-70 in
    1 punct
  3. Din lista de unread content nu trebuie sa accesezio link-ul de sub titlul topicului, ci link-ul sub data si ora la care a fost facuta postarea.
    1 punct
  4. Mic tuning exterior - Doar virtual deocamdata...
    1 punct
  5. Traseu in zona Iasi. Ieri am facut plimbarea anuala la "Poiana cu Schit" Drumul Iasi - fostul Sanatoriu Barnova - Poiana cu Cetate este foarte bun, asfaltat de curand, asfaltul se termina la iesirea din Poiana cu Cetate. Am lasat bibiul in capatul satului si am pornit pe jos spre Poiana cu Schit. Drumul forestier pe care l-am parcurs la pas (aprox. 30 min.),era mai prost decat mi-as fi imaginat. Ultima zapada din aceasta primavara a detrminat ruperi de ramuri si de arbori. Am vazut totusi o caruta care s-a aventurat pe acest drum. Acum 3-4 ani in urma am vazut in poiana dou
    1 punct
  6. Dupa o oarecare absenta am revenit. A doua zi de Paste am vrut sa fac traseul Sihastria Putna - Moldovita. Este vorba de traseul facut de colegul ddalcu, care a avut marea generozitate sa ne puna la dispozitie si filmuletul cu peisajele extraordinar de frumoase. Nu am reusit deoarece, imediat dupa balastiera era pusa bariera. Ghinion! In acea zi (dat fiind si sarbatoarea religioasa,) nu am vazut pe nimeni in zona pe care sa-l intreb "care-i treaba cu bariera?". M-am multumit cu o plimbare pe asfalt: Sihastria Putnei - Marginea - Sucevita - Palma (monumentul drumarilo
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...