Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 07/20/2017 in all areas

  1. 8 likes
    Astazi a ajuns bijuteria! Sunt foarte mutumit de ea! Maine voi face un drum de 200 de km sa vad cum se comporta la drum lung!
  2. 7 likes
    Mai ștergem praful: 17Q2, speedcams cu camere rovignetă, 693km fără consum din 5400km, iluminare permanentă TdB + consum mediu
  3. 6 likes
  4. 5 likes
    Salutare, nou "intepat" de Duster, fan masini romanesti, am inceput cu un Aro 10.4, apoi Logan si acum un Duster negru 1.6 benzina. Am trecut de rodaj de curand, aprox 2000 km si sunt extrem de incantat de "tractorul" meu.
  5. 5 likes
    A venit si a mea de aproape o luna si deja bat spre 5000km. Vechea masina ma limita rau, fugeam ca de dracu de drumuri proaste..deh garda mica. Scutul de aluminiu nu mai este nou Daca te iei dupa google maps ajungi la balamuc...prin livezi de maslini.
  6. 5 likes
    Daca tot au fost discutii privitoare la amestecul de 2T in maotorina si calitatea acesteia am zis sa va prezint ce am gasit la aprox 98.000 km !
  7. 5 likes
  8. 5 likes
    Mi-am citit primul post de aici. N-as schimba nimic (exceptand titlul unde am scapat o litera in plus si fo' 2 cuvinte unde am mancat cate o litera). 2 ani. Nici o problema exceptand prima pana saptamana trecuta, stanga spate. Credeam ca s-a dus un senzor de presiune da' era doar un cui. Facut azi revizie de 2 ani (plus filtru de motorina pe care l-am pozat) ,cu itp cu tot. 700ron. Reducere ca nush' ce... Funny thing: mecanicii ma intreaba daca eu franez in general sau las masina sa se opreasca singura? Ca am placutele/discurile ca atunci cand am luat masina. "m-am ras" cu lacrimi.
  9. 5 likes
    Mda.. Adevarul e ca nu se poate purta o discutie serioasa, fie ea si in contradictoriu, cu o persoana care spune "sa nu mai aud de Duster" si "nu l-as recomanda nici dusmanilor", pe motiv ca butoanele sunt ceva mai incomode. Plus ca e si un pic jenant sa vezi ca cineva descopera asta la scurt timp dupa ce da 15-16-17000 euro pe o masina noua. Eu ma astept ca cei profund nemultumiti sa dea mai multe exemple si argumente cu privire la fiabilitate, nu la faptul ca are la interior plastic mai ieftin sau ca zgomotul in rulare e mai ridicat comparativ cu nustiuce alt SUV, care de fapt costa dublu..
  10. 4 likes
    Proaspat posesor de Duster 1.5dci 4x4 explorer blue cosmos. Sunt placut surprins de masina ,nu regret achizitia o recomand tuturor Si cateva poze
  11. 4 likes
    Luna trecuta am condus un Duster PH2 1.6 mpi inchiriat, 38000 km la bord. Ce sa zic.. ma emotionez cand cineva il compara cu 1.2 tce. Mai bine sa-l lasam asa cum e, vechi, fiabil.. si sa nu mai intram in alte detalii.
  12. 4 likes
    Multumesc,mult..adaug o poza cu albastra la cabana Piatra Arsa.
  13. 4 likes
    Multumesc mult @dust3radmin pentru oportunitate. Avand in vedere comunitatea uriasa de posesori de Duster si existenta atator canale de informatie, cred ca vedem cu totii nevoia unui suport de comunitate unde putem beneficia de informatie grupata, clasificata, usor de cautat si desigur sa putem arata si celorlalti realizarile nostre. @ everyone, as vrea sa va rog, ca pentru orice chestie cu care as putea sa ajut, sa imi dati un semn pe privat.
  14. 4 likes
    La umbra. Cu mecanicu'!
  15. 4 likes
    Are o luna jumatate si deja 5500 km.
  16. 4 likes
    Weekendul acesta am participat impreuna cu cei de la Duster Hobby Racing la o etapa din Campionatul National de Rally Raid (Baja 400 Bistrita 2017), la clasa PROMO, in calitate de co-pilot al lui @vsebas. A fost un eveniment extraordinar care mi-a deschis si mai tare apetitul pentru motorsport si inca o ocazie extraordinara de a dovedi ca Duster e o masina extrem de versatila si de competitiva. Cursa a fost una grea, presarata cu multe elemente de off-road, si cu toate acestea, cei de la Duster Hobby Racing au scos niste timpi de invidiat chiar si de catre cei de la clasa PROFI. Cateva imagini mai jos, in rest gasiti multe poze profesionale de la acest eveniment pe pagina de Facebook Autostiri.ro Pentru a urmari activitatile viitoare ale clubului Duster Hobby Racing, puteti urmari sau hashtag-ul #dusterhobbyracing Si acum ceva imagini: Organizatorii au pus la dispozitie un roadbook chiar si pentru a ajunge la Cartierul General (Parcul Tehnic) de la intrarea in Bistrita a fost amuzant si m-am antrenat putin pe baza lui. Mai jos si o poza cu aplicatia GPStrip pentru Android, care ruleaza pe un telefon vechi de 10 ani ireprosabil, a mers o zi intreaga in cursa fara nici un fel de eroare. Echipamentul ancorat conform cerintelor stricte ale curselor oficiale (totul fixat bine de tot in masina) si o pauza de alimentare inainte de inspectia tehnica. Pregatirea autocolantelor si a foliei de protectie (care s-a dovedit foarte utila la trecerea printre tufele tepoase de pe traseu). Obligatoriu numele pilotului si co-pilotului cu grupa sangvina, conform regulamentului. Cele 4 Dustere care au participat din partea clubului Duster Hobby Racing, aliniate dupa inspectia tehnica, pentru cursa de a doua zi. Noaptea la hotel, facand insemnari in road-book alaturi de o sticla de vin bun de la tara Ordinea la start Unul din echipajele Duster Hobby Racing, co-pilor colegul @itoader - deja un veteran al curselor de Rally Raid (cred ca e la a 3-a pe acest sezon competitional). Colegul @timekruzer - parintele proiectului Duster Hobby Racing, gata de start. Si aici tot inainte de start, eu adica @Killer82 alaturi de @vsebas zis si "The Stig" Singura imagine pe care o am din timpul cursei, de la o pauza unde am fost sunati sa fim intrebati unde suntem si cat mai avem Cateva imagini de la finish, cu timpii si clasamentul final. Dupa cum se vede am avut inca un participant cu un Duster STOCK OEM (doar cauciucuri AT) care s-a descurcat extrem de bine insa a decis sa nu mai continue dupa PS2). Trofeele adjudecate de Duster Hobby Racing Ranile de dupa razboi Si micile amintiri cu care am ramas de la eveniment... primul road-book de la o cursa oficiala, prima diploma, primul sticker... d-astea Si asa de final... un scurt filmulet funny (singurul pe care il avem) din timpul cursei - 20170729_185950.mp4
  17. 3 likes
    Ieri am "implinit" 20.000 km, la un an si 2 saptamani de la achizitie. Pana acum sunt multumit de Turmalin, m-a dus prin locuri unde nu indrazneam sa intru cu masinile precedente si nu mi-a facut surprize. Am vinerea asta programare la service-ul Dacia din Iasi pentru niste mici probleme / zgomote pe care as vrea sa le rezolv, ca ma cam enerveaza: la denivelari scurte se aude un scartait foarte ascutit si scurt din fata. Pare ceva de cauciuc, nu suna metalic. cand pun frana se aude un scartait, foarte scurt. Face doar la prima frana dupa un timp mai indelungat, nu tot timpul. Dupa ce face, daca mai folosesc frana imediat dupa nu se mai aude. vibreaza ceva prin portiera stanga-spate, intra in rezonanta la trecerea peste denivelari. Fiind in spatele soferului, aud tot timpul si ma streseaza. tot pe drumuri denivelate se aude un zgomot deasupra capului soferului. Am impins putin cu mana plafonul si s-a oprit, deci probabil nu mai sta lipit de tabla de deasupra si tremura scartaite plasticul ala vertical de la laterala consolei centrale. Eu sunt mai inalt si ating cu genunchiul acolo. La Vocea Clientului am dat un mail pe 10 iulie legat de problemele cu indicatorul de combustibil, dar inca nu am primit niciun raspuns. Am sunat eu de 2 ori (la 4 zile dupa mail si la 2 saptamani dupa mail) si mi-au spus ca e in lucru, ca mai au de primit informatii de la Caremil (service-ul Dacia din Iasi) si de la un alt departament intern. Sincer, sunt cam dezamagit de modul in care am fost tratat. N-am primit niciun mail sau telefon cum ca au primit sesizarea (am sunat eu dupa cateva zile ca sa verific) si nici pana in ziua de azi n-am primit nimic de la ei, macar un mail cu starea investigatiei, daca tot a trecut o luna. O sa-i mai las saptamana asta si lunea viitoare stau in telefon pana imi fac legatura cu cineva mai de sus, ca deja incepe sa semene a bataie de joc.
  18. 3 likes
    Revizia la diferential sa incheiat cu rezultate satisfacatoare, vedeti scurt video pe youtube si a fost remontat pe masina.
  19. 3 likes
    Nu am condus Duster 1.6 16V, dar inainte am avut Logan 1.6 16v E5 (l-am luat de nou si l-am vandyt la ~40mii km), si vreau sa zic ca Duster 1.2 TCe e net superior ca "mobilitate", ma refer la acceleratii, reprize etc. Cuplul mult mai mare, prezent pe o plaja larga de turatii (de la 1500rpm pana la 4500 rpm are 90% din cuplu, care e maxim intre 2000 si 3000rpm) isi spune cuvantul. Pana sa am Duster-ul nu agream ideea de motor turbo (pe benzina ma refer, caci de diesel nu vreau sa aud), dar acum dupa ce am cu Dusterul aproape 26mii km nu as mai lua masina cu motor pe benzina aspirat, ci doar turbo.
  20. 3 likes
    Salut dragi membrii ai forumlui! Pe aceasta cale doresc sa anunt ca de astazi, Killer82, ne va ajuta in activitatea de moderare a forumului si poate si in activitatile acestuia in afara online-ului Doresc sa ii multumesc si sa ii urez bun venit in stafful de moderare!
  21. 3 likes
    Se activează via diagnoză, și apare în loc de butonul hartă, un nou buton Vehicul, clic pe el și ai eco2drive(dacă e activat) și 4x4 info, dar fără multiplexor nu ai date
  22. 3 likes
    Salutare! Sunt Alex si am un duster ph2 1.5 dci 110cp black touch edition. Sper ca am postat unde trebuie
  23. 3 likes
    Valabil pentru orice X79 ph2 (Duster I ph2) - alternatorul nu încărcă permanent 14,4v ci e comandat de injecție, și pe accelerări bruște / consum mic e deconectat (roată liberă) iar la solicitări servodirecție(80A), aerotermă, dezaburire lunetă, decelerări încarcă din nou, la euro6 se vede și mai bine comportamentul ăsta - practic mergi mai mult pe baterie care e încărcată când și cum trebuie de uch (vezi senzorul de curent de pe borna -) via injectie -voltmetrul pe brichetă e fix pix dpdv precizie
  24. 3 likes
    Gata cu primii 10.000 km. S-a intamplat azi dimineata, pe Calea Grivitei
  25. 3 likes
    Dupa ce am inaltat dusterul +5cm cu kitul Mudster si H&R, a aparaut trepidatia despre care s-a mai scris din cauza planetarelor care si-au schimbat pozitia. Apoi a aparut rezolvarea prin coborarea motorului cu un kit tot de la Mudster. Doar ca odata cu coborarea motorului, piesa aceea de la cutie care trece prin scut (e decupat scutul original pentru asta, a inceput sa atinga. Pentru ca il aveam si pe cel de aluminiu montat peste cel original, m-am gandit sa renunt la aceasta din urma insa ramanea o zona destul de mare descoperita. Pe scurt, am rezolvat problema decupand o bucata din scutul original si prinzandu-l de cel de aluminiu prin suruburi. Astfel scutul original a coborat destul cat sa nu mai atinga in acea piesa a cutiei plus ca intre scuturi nu mai are cum sa se adune pamant si altele. Si am scapat de zgomotele suparatoare. Prima poza e cu ce a mai ramas din scutul original.
  26. 3 likes
    Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99 care-am vazut ca are un raport ok pret/calitate/consum.
  27. 2 likes
    Trece timpul, trec si kilometrii. Astazi am ajuns la 12.000, in 11 luni de la achizitionarea masinii. Am incercat sa o "alerg" cat mai mult si, in parte, am reusit Ce nu imi place : - s-au sters unele litere de pe barele pe de plafon (de pe ambele parti); nu stiu exact cand (am vazut in urma cu aprox 1 luna), probabil de la spalatorie; concluzia este ca sunt de slaba calitate, sau lipici prost (pentru ca sunt lipite si nu scrise/imprimate direct pe/in bara) si sunt convins ca vine in continuarea ideii de "low cost" (totusi) - cutia de viteze -- nu mi se pare ca s-a imbunatatit vizibil confortul la schimbarea vitezelor; in continuare este zgomotoasa si agata; ca sa intre ceva mai bine, trebuie sa nimeresti schimbatorul de viteze fix unde trebuie; nu-ti da confortul de schimbare lina si fluida a vitezelor.
  28. 2 likes
  29. 2 likes
    Newsflash, fiind 4x4 nu ai senzor viteză tradițional (senzor hall) ci ABS-ul se ocupă cu asta, iar viteza reală e puțin mai mică decât cea afișată dar constantă pe toată gama* Cum ABS-ul știe și de index tahimetric (implicit știe de 216/65R16 98T) se poate corecta abaterea cauzată de alte anvelope *cu senzor hall ai abatere de 10% față de viteza reală via abs abaterea e de 4km (90km/h pe TdB = 86km/h reali) cel puțin la X79ph2, la X79ph1 e tot pe acolo, oricum e mai mică decât pe senzor clasic
  30. 2 likes
    Presimt ca, pe masura ce expira garantiile, o sa apara brusc o bucata de teava cinstita sudata in locul egr-ului ala
  31. 2 likes
    Asta e si ideea, pentru noi sunt doar niste bani aruncati, tendoanele alea fiind situate mai sus fata de alte elemente de sub masina. Nu stiu la voi cei cu amortizoare Mudster cum e, dar la restul, daca trece fata, trece si spatele fara probleme. P.S. daca ar fi avut niste preturi omenesti, poate s-ar fi gasit ceva clienti, dar asa, sunt si scumpe si inutile
  32. 2 likes
    Nu am gasit un topic dedicat pentru asta, asa ca m-am gandit ca nu ar strica sa discutam aici despre modalitati si produse de curatare / igienizare pentru instalatia de AC. O sa descriu ce am reusit eu sa fac pana acuma, insa sunt foarte interesat de alte sugestii de la voi. - Cel putin 1 data pe an, cand ii vine vremea (revizie) verific filtrul de habitaclu (momentan il schimb in reprezentanta la revizie, masina in garantie, insa la vechiul Megane il schimb singur de fiecare data). Suflu cu aer comprimat in interiorul aerotermei (cu un compresor de 220v de-ala portabil, fara vas de expansiune, de la LIDL + pistol cu o tija mai lunga - improvizatie personala) apoi bag aspiratorul (atat cat imi permite accesoriul ala de aspirat in colturi inguste). De multe ori am scos de-acolo bucati de frunze, gandaci (sau bucati de gandaci) si mult, mult praf care ramane acolo cand se scoate filtrul de habitaclu. Toate acestea impreuna cu umiditatea data de condensul AC reprezinta "supa" ideala pentru bacterii, mucegai si altele. - Cel putin 1 data pe an, la inceput de sezon de caldura, folosesc 1 spray dezinfectant (bactericid si fungicid) - produsele de acest tip de obicei se folosesc in felul urmator: se porneste AC la maxim (rece maxim si ventilatia la maxim) pe recirculare, se pozitioneaza spray-ul in dreptul pedalei de acceleratie, se apasa (odata apasat se blocheaza si arunca substanta in continuu) si se lasa masina inchisa timp de 10-15 minute cu AC mergand la max, ca sa se "plimbe" substanta aia peste tot. Ce am folosit pana acum (eu am luat din benzinarii MOL / OMV sau din supermarket) - nu spun ca ar fi cel mai bun (nici pe departe) doar ca, din ce am putut observa, si-a facut treaba. Voi ce alte produse ati folosit (sau ati vazut pe la profesionisti ca au folosit)? De exemplu, sunt curios daca a folosit cineva spray dezinfectant care se aplica direct pe vaporizator? de genul asta:
  33. 2 likes
    Neaparat verificata aeroterma si curatata temeinic. Praf + resturi frunze + umiditate (condens AC) = zeama propice pt bacterii => mucus si mocirla cu praf (care infunda usor scurgerea respectiva). Ajuta si folosirea frecventa (la incepulul si mijlocul sezonului) a unui spray de dezinfectare a instalatiei AC. Pot sa pun ceva poze cu ce am folosit eu in trecut, poate or fi si altele mai bune... o sa incep un topic separat pt produse de igienizare instalatia de AC, pt ca nu am gasit nici unul la o cautare rapida. Update: am creat acest topic pentru curtatare / igienizare instalatie AC. De asemenea, la toate masinile cu AC pe care le-am avut, inainte de a ajunge la destinatie cu cateva minute, obisnuiesc sa opresc ACul si sa dau ventilatia pe maxim, pentru ca sa se usuce pe-acolo condensul (pe cat posibil). Nu stiu daca sau cat ajuta si asta... insa de cand fac asta nu am avut probleme ca cele descrise de tine - se pare ca si alti colegi sunt de aceeasi parere
  34. 2 likes
    -compatibilitatea BT cu noi telefoane -suport MVC (multi view camera, vedere 360) pentru XJD(Duster II) -setari upa (senzori parcare fată și/sau spate) -imagini 4x4 și busolă (înclinare fată/spate/st/dr )
  35. 2 likes
    Pai avem niste cifre: 5000 km cu barca pe plafon, incarcare totala barca vreo 30 kg si bagaje ancorate in ea vreo 40-50; o mare parte pe autostrada constant 130 pe cruise control, cu destule bufeuri de vant lateral. Nimic deosebit fata de experientele anterioare. Re-confirmare: daca ancorati ceva in exterior folositi corzi rotunde si nu panglica, astea suna tare la viteze mari. In loc de clicket-ul de strangere la panglici se foloseste un sistem simplu de ochet-scripete simplu la cordelina rotunda.
  36. 2 likes
  37. 2 likes
    Eu l-am evitat din mai multe considerente si am luat suporti de pus pe masina. - multa lume pe forumuri se plange ca se duc dracu' balamalele de la gropi si hartoape - imposibil de accesat portbagajul cand ai bicicletele montate - blocheaza stopurile si numarul iar un politist zelos te poate arde lejer la buzunar.
  38. 2 likes
    Nu are nici o treaba cu aia de 99 sau 100. S-a mai afirmat, si de cate cunoscatori, ca motorul H4M Euro 6 (pe care il ai tu) e unul din cele mai versatile la capitolul benzina, accepta aproape orice. Eu 99% din timp alimentez cu cea de 95 de la Petrom pe motor similar - K4M Euro 5. Si merge masina fara probleme. Personal cred ca nu merita diferenta pt 98, 99 sau 100, depinde poate de stilul de condus si de asteptarile de la masina. Initial alimentam de la Lukoil cu cea standard de 95 insa chiar parea mai puturoasa masina (niciodata nu au fost probleme cu martori in bord sau rateuri sau alte chestii, doar raspunsul masinii - si chiar si acolo nu sunt convins ca nu era din cauza mersului subturat in oras sau din cauza ca nu se mai "lasase" inca motorul, dar acum merg pe Petrom). La vechiul Megane 2 cu acelasi motor nu simteam diferenta aproape deloc la benzina de la Lukoil, la Duster insa parca se simte mai bine cu cea de la Petrom. In rest, alimentez doar la statii mari / cu rulaj mare, nu conteaza producatorul. Am bagat si Socar, OMV, Mol, Rompetrol, de toate. E cam aceeasi treaba la benzinarul aspirat, dupa cat pot eu aprecia.
  39. 2 likes
    Da, pe 7 sau 13 pini
  40. 2 likes
    Ai baterie specială EFB, specială S&S, mai grea decât ce clasică și cu posibilitate de descărcări masive (una clasică descărcată peste 20% e cu un picior în groapă)
  41. 2 likes
    Spuneti-mi si mie cum reuseste cineva cu PH2 4x4 1.5dCi sa scoata 4.7 consum la 25.000km facuti cu masina luata noua din reprezentanta? Mai era cineva care mi-a aratat dupa un drum de mare Zalau-Constanta si retur 3.8!!!. Se poate asa ceva? ...Si eu ma uit ca am 6.9 media, mai mult prin oras! Zicea respectivul ca schimba vitezele dupa cum ii da indicatorul ala din bord.
  42. 2 likes
    Eu am pus respectiva polita pe un raft in garaj si nu mai zdrangane.. Oricum, de cand cu geamurile negre pe spate, nu mai era utila la nimic.
  43. 2 likes
    Intr-un final, problema plecarii in rampa nu este legata de resoftare. Am testat si eu masina si pleaca foarte lejer din rampa atata timp cat in 4x4 lock nu sunt blocate rotile spate cu frana de mana. Am impresia ca este o protectie pentru transmisie atunci cand senzorii ABS simt ca rotile spate sunt blocate cu frana de mana.
  44. 1 like
  45. 1 like
    Salutare. Sunt posesorul unui Duster PH2 cu motor 1.2 Tce 125 HP fabricatie 2016, cu aproximativ 17.000 Km la bord. Cu ceva timp in urma, respectiv in luna aprilie, incercand sa obtin cat mai multe informatii despre Dacia Duster, am nimerit pe un site din UK. Aici , un user din Romania, postase niste imagini cu un motor similar avand scurgeri in zona capacului de la distributie, Intrigat m-am dus in garaj sa verific cele vazute pe acel site. Stupoare, am constatat aceleasi scurgeri, Am sunat la service pentru programare. Acolo au constatat ca parte din scurgere venea de la conducta ce alimenteaza cu ulei turbo(surub insuficient de strans). Am insistat ca exista scurgeri si la imbinarea dintre capacul de la distributie si blocul motor dar replica lor a fost ca este imposibil sa existe scurgeri in acea zona. Crezand ca problema s-a rezolvat am mai circulat cu masina cateva sute de km. Dupa un timp am reverificat zona si scurgerile reaparusera. Am contactat un nou service pentru elucidarea problemei. Cei de acolo au aplicat o pasta Loctite pe suruburile ce strang capacul distributiei spunandu-mi ca problema a fost rezolvata. Am fost si eu mirat, cum sa aplici o pasta antidesfiletare pentru etansare, Bineinteles ca problema a reaparut. Din nou am contactat service-ul rspectiv pentru a se lamuri cauza si totodata rezolvarea ei. De aceasta data cel care se ocupa de garantii la respectivul service mi-a declarat ca este necesara o anumita pasta( ceva gen etansare) pe care nu o au in stoc si care trebuie comandata. Au trecut doua saptamani si nici un raspuns de la service. Am incercar doua zile consecutiv sa-l contactez telefonic pe tipul de la garantii dar nu mai vrea sa raspunda. Ulterior am contacta vocea clientului de la Dacia cearandu-le sa-mi precizeze daca solutia apicata de respectivul service in cazul defectiunii aparute la masina mea este cea recomandata de constructor. Sincer, am dubii serioase la respectiva interventie,
  46. 1 like
    Dar daca te uiti la denumirea pozei... https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/ro/vehicles/dokker/k67-dokker-ph1/serie-limitata-explorer/dacia-dokker-serie-limitata-explorer-interior2.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg - aparent e dokker explorer
  47. 1 like
    Incearca sa accelerezi mai puternic (o apasare mai mare pe acceleratie) si iti va indica sa schimbi mai sus. Indicatorul ala tine cont si de "talpa".
  48. 1 like
    Alte chestii ce le_am mai rezolvat simplu..zdranganitul numarului...am luat 2 bucar de cauciuc cu adeziv de la dedeman care se lipesc pe picioarele scaunelor din casa sa nu zgarii pe jos si le_am lipit pe interiorul numarului de inmatriculare iar zgomotul a disparut!! Acum a observat ca la un hop mai mare zdrangane polita aia de la portbagaj...sa vad ce inventie mai fac sa fie liniste!!
  49. 1 like
    Aici o pornire "la rece" in dimineata asta la ~ 12 *C - https://drive.google.com/open?id=0B4NmXWvCx2p0Tm5zbzNOblA2bkU
  50. 1 like
    Am fost si eu la drive test si daca era sa o cumpar dupa acel test, nu aveam duster. Eu am inchiriat vreo 10 dustere ai am facut cu ele peste 11k km si abia apoi mi-am luat duster