Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 05/24/2017 in all areas

  1. 9 likes
    Dupa 6 luni de condus Dusterul sunt foarte multumit de masina. Cu 14700 euo am luat o masina noua cu destul de multe dotari si tractiune 4x4. 1. Plusuri: -Motor 1.6 benzina pe o masina noua: o raritate in ziua de azi. Motoarele mici cu turbo sunt fantastice dar nu stiu pentru cat timp si din acest motiv cautam un benzinar fara turbo cu ceva putere. Chiar daca trebuie turat putin mai mult, benzinarul H4M nu m-a dezamagit pana acum. Merg prea putin ca un diesel sa fie rentabil. Daca ar fi fost acest motor pe Stepway n-as fi postat aici... -4x4 la pretul specificat mai sus. Stiu, ajungeam si cu 4x2 unde m-am dus cu 4x4, Loganul ajungea in 90% din locurile prin care am mers cu Dusterul... DAR eu am cuplat 4x4 si am mers normal fara sa ma gandesc prea mult la treapta de viteza, turatie sau cauciucuri. Pe viscolul din ianuarie toti vecinii dadeau la lopata iar eu am dat jos cu mana zapada de pe masina, am cuplat 4x4 si am plecat la serviciu. Daca nu stai pe varful dealului sau la munte te descurci fara 4x4 dar cand ajungi sa pui in balanta calitatea plasticelor cu tractiunea intregala prefer 4x4 chiar daca il folosesc 2 saptamani pe an. -Cutia de viteze cu rapoarte scurte: pentru prima data gasesc o cutie de viteze cu o treapta pentru orice situatie. Pe diesel (la test drive) nu mi-a placut cutia dar pe benzina m-am indragostit de ea. -Radio cu bluetooth + handsfree: pot vorbi la telefon in siguranta. Se pare ca aceasta dotare lipseste de pe majoritatea nemtoaicelor deoarece vad foarte multi soferi cu telefonul in mana. Ciudat... -Design: nu s-au chinuit foarte mult si din acest motiv a iesit bine. Dusterul 2018 e cam urat (gusturile nu se discuta)... -Hill climb assist (care nu-i mentionat in brosura) si ESP decuplabil, ambele mult mai utile decat plasticele de calitate. -Frane bune. Nu cred ca are nevoie de discuri pe spate, franeaza la fel ca un Golf 4 (stiu, Golful e antic dar sta bine la capitolul frane). -Suspensie independenta pe spate. Chiar ajuta, se comporta bine pentru un SUV cu garda de 21 cm. -TPMS (cu senzori): reactioneaza repede, conduci in siguranta. 2. Lucruri care se pot imbunatati dar cu care pot trai: -Ar fi mers niste aparatori de noroi pe fata din fabrica -Spatele banchetei e din material textil, am carat niste calorifere de 50kg bucata si s-a deformat. Niste placaj pe sub panza n-ar fi stricat. Ceva panza (chiar si de sac) sub spuma sezutului ar arata mai bine. -Toba rugineste, tamburii ruginesc, bratele ruginesc, planetarele ruginesc. Pot trai cu asta dar ciobanul din Anglia are alte pretentii...el poate trai cu asta? -Pana ajunge lichidul de spalat la luneta am timp sa ma dau jos si sa-mi spal singur luneta. O valva unidirectionala n-ar fi stricat. Stiu ca pot sa-mi montez si eu dar... e masina noua si n-am chef. -Start-Stop: as fi preferat sa fie activabil la nevoie decat decuplabil cand te calca pe nervi. -Mai scartaie cate o bucata de plastic...Dacia (Renault)... -Sinele de tren de pe acoperis (culmea ca inainte de restilizare erau mai OK) 3. Minusuri: -Directia: da, la Renault in general e mai grea si n-ai cine stie ce feedback. Dar simt ca conduc un Twingo cu anvelope 215/65/R16. Poate servo chiar de pe Twingo vine... Mai mentionez ca un prieten m-a luat peste picior timp de 3 luni ca mi-am luat masina de cioban, tanc, el fiind mare fan de SH nemtesc...pana a condus-o si mi-a zis ca am facut o alegere fantastica.
  2. 7 likes
    Si....porcu' a venit! Prima poza in fata reprezentei. Mai multe poze o sa pun in zilele urmatoare, sa vad pe ce coclauri o duc Super mega incantat!
  3. 7 likes
    Pe scurt, sunt foarte multumit de Duster, dupa aproape 5 luni de cand il am. Este vorba de un PH1 1.5dci 110 cp, 2012, cumparat sh la aproximativ 100.000 km. E adevarat cu nu are rost sa il comparam cu Golf-ul, intamplator vin de pe un Golf 6 2.0 TDI care este o masina foarte faina si din fericire nu am avut nici o problema in cei 8 ani si 170.000 km rulati, dar nu are rost sa detaliez aici. Da, Duster-ul nu este cea mai comoda masina, nici pe departe, scaunele ma dispera, iar izolarea fonica iarasi e un capitol care se poate imbunatati substantial, dar masinuta asta exceleaza in afara asfaltului, unde se simte cel mai bine. La a mea i-am pus si anvelope BFG AT KO2 si pot spune ca m-a surprins cu capabilitatile sale offroad. Pe de alta parte, e fain ca ai ce sa imbunatatesti la ea, ca mereu ai cate ceva de lucru la ea, cel putin pe mine ma distreaza. Tehnic masina mi se pare foarte ok, nu am vazut martori de DPF aprinsi sau alti martori desi masina merge zilnic prin traficul infernal din Bucuresti, ceva ce la grupul VAG nu prea vezi, mai toate au probleme pe partea de DPF daca sunt exploatate preponderent in oras. Dar per total masina imi lasa mereu un zambet pe fata si sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca atata timp cat stii pentru ce vei folosi masina este absolut in regula. Pentru cei care cauta un SUV mic de sosea, poate ca ar trebui sa mai puna ceva bani in plus si sa se reorienteze.
  4. 4 likes
    Buna seara, Va atasez cateva poze cu Satul de Vacanta CampoEuroClub.
  5. 4 likes
    In acest weekend prelungit a avut loc un eveniment foarte interesant, pregatit si sustinut de Duster Hobby Racing si sponsorii / colaboratorii lor : Tabara de Off-Road DHR 2017 - din program: traversarea orasului Tg-Mures in coloana escortata de Jandarmerie cu Duster-e (in ziua 1). o plimbare de peste 100 km (pe munte) de la cartierul general (Ibanesti jud. Mures) pana la Sovata si retur, cu vizitarea obiectivelor din zona (Lacul Ursu), un curs rapid de navigare in offroad pe baza unui Road-Book (astea in ziua 2), Raliu de Regularitate de aproape 90 km din care cca 60 km drum forestier si unele portiuni extrem de interesante (ziua 3). Au mai fost: curs rapid de recuperare si echipamente, trial pe mai multe categorii (in ultima zi) si inca ceva prezentari interesante (de la care din pacate am absentat, neputand sa particip in ultima zi). As vrea sa le multumesc organizatorilor pentru invitatie, eforturile depuse la organizare, spiritul de comunitate si mai ales pentru rabdarea de care au dat dovada. Oameni implicati, care pun suflet in ceea ce fac, si isi dedica mult timp si energie pentru comunitatea iubitorilor de Duster de pretutindeni. Bravo lor si tuturor participantilor! Mai jos cateva poze din partea mea: Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina de Facebook Duster Hobby Racing - in curand o sa fie si un web-site dedicat.
  6. 4 likes
    Sunt pescar si am cumparat un Duster 1.5 dci 4x4 Laureate + volan piele + scaune incalzite. Masina ma impresioneaza cand ies de pe asfalt, merge bine pe autostrada. Pe drumurile nationale si europene trebe condusa mai domol pentru ca se inclina in curbe. In oras cu modul eco si condus linistit isi face treaba ok. Atasez cateva poze.
  7. 4 likes
    Masina a iesit din garantie in aprilie , deci are 3 ani trecuti .. ( ca si fetita mea Renata, si catelul meu Roni.)
  8. 4 likes
    Mda.. Adevarul e ca nu se poate purta o discutie serioasa, fie ea si in contradictoriu, cu o persoana care spune "sa nu mai aud de Duster" si "nu l-as recomanda nici dusmanilor", pe motiv ca butoanele sunt ceva mai incomode. Plus ca e si un pic jenant sa vezi ca cineva descopera asta la scurt timp dupa ce da 15-16-17000 euro pe o masina noua. Eu ma astept ca cei profund nemultumiti sa dea mai multe exemple si argumente cu privire la fiabilitate, nu la faptul ca are la interior plastic mai ieftin sau ca zgomotul in rulare e mai ridicat comparativ cu nustiuce alt SUV, care de fapt costa dublu..
  9. 3 likes
    Dupa ce le-am examinat atent,am ajuns la concluzia ca sunt si astea teapa,deci le-am pus la pierderi langa suportii de numar,antene si husele de scaun testate pana acum!Asa ca m-am suparat si mi-am facut un inscris tip sticker,inscris care nu am idee cat va rezista ploilor de meteoriti la care va fi supus,dar totusi am sperante sa tina mai mult! :).Aasdar astept pareri despre lucrarea finala!
  10. 3 likes
    Extrapoland din imaginile spion, cred ca va arata cumva in maniera asta...
  11. 3 likes
    A trecut timpul si s-au intamplat multe cu Dusterul de la ultimul update pe-aici. Cu ajutorul prietenului @timekruzer de la Duster Hobby Racing, masina a primit ca experiment un set de arcuri H&R mult mai tari ca cele stock, care asigura un lift de ~ 3cm. Deja comportamentul masinii s-a imbunatatit fata de arcurile stock (un seetup similar au multi colegi, eu am discutat inainte cu @TudorAB07XWZ care are deja de peste 1 an combinatia asta, tot pe benzinar). Totusi, dupa multe consultari pe email si telefonice cu Constantin de la @Mudster am ajuns sa cumpar si un set de amortizoare Bilstein by Mudster care asigura de asemenea un lift de ~2cm. Evident ca am pastrat si arcurile H&R si Bilstein-urile si, din cauza vibratiilor aparute la planetare dupa lift, s-au montat distantieri la suportii motorului si cutiei (aka. kit de coborare motor si cutie), care compenseaza efectele negative ale lift-ului (aici am apelat to la prietenii de la Duster Hobby Racing pentru sfaturi si recomandari pt manopera). Acum suspensia e mult mai tare - ca rezultat, in rulajul pe sosea nu se mai resimte aproape deloc ruliul caracteristic suspensiei stock (se comporta ca o masina cu suspensie sport) insa pe teren accidentat s-a diminuat balansul la trecerea peste obstacole - iar cu desumflarea anveloperlor de strada la ~1.9 s-a rezolvat si disconfortul pe drumuri mai rele / gropi. Despre lift nu mai vorbim e bestial! In concluzie, pentru cine are un extra 3500+ de lei (piese, manopera, reglaj unghiuri, etc), recomand cu caldura Si ulterior cu ajutorul lui Arpi si Cristi de la Off Road Tuning 4x4 (baieti de-ai nostri, de-aici din Cluj) am achizitionat si montat flanse distantiere de 2 cm pentru roti (sincer, mai mult pentru aspect, dar imi place sa cred ca si pentru un plus de stabilitate - desi NU am simtit in nici un moment masina instabila dupa modificarile suspensiei). Plus am aplicat niste autocolante primite de la toti cei mentionati mai sus Vechile piese (4x amortizoare OEM si 4x arcuri OEM) vor fi scoase la vanzare pe bursa la un pret modic pentru colegii Dusteristi (pentru ca voi ramane la suspensia heavy-duty). De asemenea am achizitionat jante de aliaj pt setul de strada, iar jantele stilizate OEM le voi scoate la vanzare. Revin cu poze cu jantele de strada si la bursa cu celelalte produse dupa ce le spal putin, ca au fost date jos exact dupa o iesire noroioasa cu niste prieteni mai "dotati" de la CERT Transilvania (aici inca nu aveam noile amortizoarele puse sus, doar arcurile H&R).
  12. 3 likes
    Cum, VW are probleme la motor? Nu se poate asa ceva ... mai ales daca te duci si il cumperi de la mama lui ... din cele fabricate special pentru Germania .. alea nu au moarte, nici ulei nici benzina/motorina nu le trebuie ca sa mearga, doar cheie. /irony-off Scuze, dar nu m-am putut abtine.
  13. 3 likes
    Nu poti compara golful cu dusterul la capitolul confort.Clar golful este mult mai confortabil, crede-ma eu am avut golf 6 inainte de duster. Dar atentie la motorizari.Tsi ul are probleme mari cu lantul de distributie, iar Tdi ul cu egr ul care costa in jur la 3000 ron.Si problemele apar la fiecare motor.
  14. 3 likes
    Posesor de peste 20 ani de diferite auto marca Dacia si de un an Dacia duster nou varianta full. Ajungind in prezent la prima revizie si peste 18000 km. Cu toata sinceritatea nu recomand aceasta masina ,cum e vorba romanului "nici dusmanilor mei". De asemena pot spune despre aceasta masina ca ma dezamageste cu fiecare zi ce trece. Desii de celelalte modele dacia am fost multumit,chiar si berlina 1400,acum sunt hotarit ca urmatoarea masina sa nu mai fie dacia. Si pentru exemplificare o sa incerc sa scriu cite putin din nemultumirile mele: -o aerodinamica foarte scazuta,zgomot foarte mare la un geam deschis >60km/h,suieratul barilor porbagaj >90km/h -rotile din fata iesite in afara aripii se stropeste foarte rau la cea mai mica bura de ploaie(chiar si cu aparatori de noroi montate) -tratamentul tablei foarte prost indeosebi al sistemului de evacuare -90% din butoane incomod de actionat inclusiv displeiul navigatorului -majoritatea prinderilor componentelor auxiliare foarte proaste.ex.la o frina agresiva mi-au sarit radiatoarele din prinderi si sau spart.Acum le-am legat cu soricei. -sa nu mai zic si ca am avut defectiuni din fabricatie la sis.de frinare si am fost rechemat in primele 60 zile de la achizitionare in service. -Consum mare pentru puterea si viteza oferita,poate si din cauza treptelor prea scurte. Ar mai fi multe de scris dar ma limitez ca sa nu fie ditamai romanul si un singur+ as putea spune: se descurca binisor in regim off road 4x4. Sper ca am fost de folos indeosebi persoanelor care vor sa cumpere acest model de dacia,salutari.
  15. 2 likes
    Nota: Daca linkul preimei postari nu se mai poate updata, atunci cautati ultima versiune de clasament pe paginile urmatoare. Salutare, Am decis ca sa trec clasamentul de anvelope AT si aici, beside Facebook pentru ca feedbackul nou e un element important in mentinerea si updatarea clasamentului. Acest clasament se bazeaza pe experienta personala cu KO2, AT3S, AT-SA si 771, alaturi de feedback in special de la posesori de Duster (RO, UK, India) care au avut cel putin 2 modele de anvelope AT pana acum. Ultimul filon de feedback este cel de pe net in special pt uzura, franare ud, iarna si rezistenta. Testele si analiza au inceput anul trecut cu testele pe KO2, in special testele extinse iarna. Overall am investit mult timp si resurse ca sa inteleg cum se coporta si ce face fiecare centrimetru de pe o anvelopa AT. In Concluzie: Sunt 2 tipuri de aderenta pt ATurile care se gasesc la Duster: 1. De frictiune si suprafata 2. De "sapare" si tractiune mica adancime. Din cauza ca Dusterul e foarte usor, prima categorie este superioara in noroi si pe asfalt iar cealalta e superioara pe grohotis, viteza in offroad, praf, nisip. Revenind la note, nu ar trebui sa le privim doar ca note la subiectul Limba Romana, ci si ca note de diferentiere intre diferite modele de anvelope (*o anvelopa o poate impinge putin pe alta in functie de calitati, defecte si zone de risc). Daca vreti sa participati la note, incercati sa faceti comparatie cu o alta anvelopa AT pe care ati testat-o sau ati condus pe traseu cu ea, scoateti skillul soferului din ecuatie, amintirile cu adrenalina si incercati sa nu fiti pasional fata de anvelopa proprie. Fiecare anvelopa are punctele ei forte si sunt sigur ca si alegerea voastra le are pe cele care le aveti voi nevoie. Fun fact - chiar si acelasi model de anvelopa se poate comporta diferit pe 2 masini in exact acleasi loc in offroad daca intra cu o incarcare imperceptibil diferita de noroi sau daca soferul apasa doar putin mai tare sau mai incet pe acceleratie. Oricum ne uitam la clasament, niciodata nu o sa fim 100% perfecti pe note, +/- o sa existe din cauza la presiunea diferita, temperatura, terenul, varsta anvelopei, generatia, anotimpurile, piciorul soferului, skill, incarcarea din portbagaj... etc. Important e ca acest clasament sa fie o baza de analiza actualizata pt cei care vor sa isi aleaga o anvelopa AT care sa o foloseasca si pe asfalt si in offroad. Restul depinde de ei. Hope it helps
  16. 2 likes
    La mine (Ph2 4x4 1.5 dCI 109 CP din iulie 2016) face figuri indicatorul de combustibil, dar m-am obisnuit sa-l ignor Ma uit pe CB doar la indicatorul de litri consumati si cand ajung in jur de 40 ma duc si fac plinul. Daca vrei sa stai linistit cand iesi pe coclauri, ia o canistra, ca n-are ce sa strice, mai ales pana te inveti cu estimarile CB-ului. Am semnalat de 2 ori la service si au facut de fiecare data un reset la CB, dar nu am observat vreo imbunatatire. Bineinteles, au bagat de fiecare data placa cu "daca o lasati parcata pe un loc inclinat...", desi unde stau eu nu am mai mult de cateva grade inclinare, si alea pe directia fata-spate, nu pe lateral. Ma gandesc sa bag direct o reclamatie la Vocea Clientului Dacia, in speranta ca aia au habar ce sa le spuna astora de la service sa verifice. Urmatoarea data cand mai face figuri nasol (de genul o singura liniuta scazuta din cele 8 cu 27 de litri consumati pe CB sau scazut brusc de la 3 liniute la 1 si aprins becul cu pompa...) cred ca o sa-mi piara rabdarea. Intre timp, asteptare usoara si spor la pregatiri!
  17. 2 likes
    gata livrare foarte bucuros de el
  18. 2 likes
  19. 2 likes
    Apropo de echipament de recuperare...in 15 ani de cand merg pe ruta RM-BV,nu am avut nici macar roata de rezerva,ce sa mai spun de trusa de scule!Infine,in schimb la Duster m-am dotat la greu...cand am deschis odata la carrefour porbagajul si a vazut sotia ce am in el s-a speriat! Deci cu ce a pus @Killer82 in foto,acum 2 Dumineci l-am ancorat pe unu cu un Clio,care sa fiu sincer nu am prea inteles ce naiba a combinat intr-o curba in cobarare...la un moment dat a lovit bordura si la aruncat instantaneu prin aer,in final dupa ce s-a rotit si rasucit,a aterizat pe un gard care s-a indoit si transformat,spre norocul aluia,intr-un fel de terasa aflata deasupra unei vagaune!L-am tinut agatat de Duster sa nu cada naibii cu masina in vagauna de sub el pana au venit pompierii!
  20. 2 likes
    Cea mai buna anvelopa este ... cea care tie iti place cel mai mult (implicit cea pe care o ai). In plus, este omeneste sa iti placa cand ai ceva nou (si faci o schimbare de la ce ai avut inainte). Te programezi mental ca ce ai ales este cel mai ok. Stiu ca esti foarte incantat de Cooper AT3, dar sunt multe review-uri pe net ce vor zice contrariul: Sursa: http://www.1010tires.com/Tires/Reviews/Cooper/DISCOVERER+A-T3
  21. 2 likes
    Mai pui si niste adeziv pe filet si faci filmari de "Candid Camera" daca incearca sa te lase fara ei.
  22. 2 likes
    Noi avem 2 x Tedy - arhi multumit.
  23. 2 likes
    Pare intretinuta pe partea de rulare, amortizoarele par Ironman, si destul de noi dupa lipsa ruginii. Cauciucurile nu par uzate, iar masinile de firma au reviziile la zi (acum nu stim si ce mic schumacher a fost sofer pe ea ). Pare si revopsita dupa lipsa 4wd si dci de pe haion.
  24. 2 likes
    Drumul intre Nufarul si Satul de Vacanta CampoEuroClub, in numai 43 de sec. Atentie, se lasa cu ameteala! Download: 18696913_1331106406996919_7517568102427525120_n.mp4 View: https://www.facebook.com/profile.php?id=1033292999
  25. 2 likes
    Colegu' daca tot te-ai hotarit sa treci pe alte meleaguri forumistice, cind vinzi bolidu' da-ne si noua anuntul, te rog io. Drumuri bune!
  26. 2 likes
    Multumesc pentru comentariu colegu.ai foarte mare dreptate. Masina aceasta nu este pentru mine.Nu ma multumeste decit ca are 4x4,dar atunci cind trebuie sa cuplez acest 4x4 si trebuie sa bag mina pe dupa schimbatorul de viteze si paharul din locas mai "bag o dedicatie"la proiectant. Astazi am facut revizia de 1 an,pentru ca da masina am cumparato de noua,am intrat sub ea si m-a uimit cita rugina era sub ea. Esapamentul de la cap la cap.scutul,fuzetele,bratele erau toate rosii de rugina. Si sa nu credeti ca am facut off road cu ea sau ca am muncito.O data a vazut muntele in rest doar asfalt. Sincer va spun un golf varian din 2011 cumparat de sora mea in urma cu 2 saptamini din germania arata uzina fata de Dusterul meu cumparat nou in urma cu un an. De aceea m-am hotarit s-al vind si doresc sa achizitionez un Subaru forester,care are navigatorul mai sus,butoanele la indemina,mai confortabila,putere la un consum bun si multe altele. Toate cele bune si sa nu mai aud de DUSTER.
  27. 2 likes
    poze media nav.rareu am instalat asa ceva ....
  28. 1 like
    O mica plimbare...ca dupa ploaie Privelistea? Super Fara probleme, fara bruscat masina, fara turatii aiurea
  29. 1 like
    Sa traiasca porcu ! Sa verifici antigelul pe la 3000km, o sa scada nivelul putin.
  30. 1 like
    Masina a ajuns la 17.000 km si aproape 5000 km de la prima revizie. Nivelul uleiului a scazut dar nu cu mult, e la vreo 5 mm sub semnul maxim al jojei. La revizie mi-l lasasera la maxim. Intre minim si maxim sunt vreo 3 cm pare-mi-se, deduc asadar ca a consumat mai putin de 200 ml ulei in 5000 km. Mai vedem.. Ca noutate: uneori, la plecarile cu a 2a de pe loc se aude un zgomot ca de frecare. Presupun ca ceva nu prea ii prieste ambreiajului. Si n-am fortat niciodata sa plec cu a 2a cand masina era incarcata si/sau in rampa. Cand plec cu viteza intai, nu se mai aude. Deocamdata, nimic altceva.
  31. 1 like
    N-am mai avut probleme cu Duster-ul. Am deja peste 10000km cu el. Am avut ocazia sa fac si niste offroad prin padure (pe uscat), masina s-a comportat foarte bine, a iesit sifonata doar vopseaua. Totusi, evit sa o bag pe offroad mai dur (nu prea imi surade gandul sa frec burta, pragurile, vopseaua etc - pt aia am Vitara). In weekend s-a varsat o sticla de 2L de apa la picioarele pasagerilor si banuind ca nu se va usca prea repede, am scos mocheta si polistirenul de sub mocheta, uscand toata treaba cu ajutorul soarelui si a unui ventilator electric. Insa am observat o linie de rugina intre podea si prag. Am acoperit cu vazelina canalul respectiv dupa ce am uscat zona. Ar trebui verificat si la sofer..
  32. 1 like
    Daca masina nu a iesit din reprezentanta, nu vad care este problema. Masina este in continuare noua si neatinsa. Sunt clienti care comanda si se razgandesc, dar daca masina nu ajunge la ei e ca si cand reprezentanta iti da masina din stoc. Daca insa masina a iesti pe poarta reprezentantei, a trecut strada si s-a intors ei au recumparat masina si o revand ca fiind SH, si aici se poate negocia. Altfel au inceput sa cam tina la comisioane.
  33. 1 like
    Eu cred ca am dat mai tare ca tine, aveam presiunea 2 si nici la janta nu vad nici un semn. Despre cum s-au comportat ... stiu cei ce au fost acolo
  34. 1 like
    Cred ca o sa aiva lumini de zi, semnalizari in oglinzi, stopuri sinfaruri redesenate...poate mai mare..on rest nu cred ca o sa fie o schimbare spectaculoasa!!! Parerea mea
  35. 1 like
    Par reale imaginile. Noutatile de ordin estetic observate de mine.. din cat se poate vedea: -antena radio tip "shark" in parte din spate a cupolei; -un alt model de oglinzi laterale, cu lumini de semnalizare integrate; -stopuri patrate (ca la noul Logan). Garda la sol pare la fel. Nicio imbunatatire la aerodinamica, cui i-o trebui.. Daca-i asa, e de bine. A, si daca ne uitam din lateral la partea posterioara, se vede ca-i un pic mai lunga decat la actualul model. Au pus si-un lumbersexual la volan, e clar, ramane masina de teren
  36. 1 like
    Daca tot suntem la capitolul dat cu parerea, zic si eu ca nu-i pe bani. Android, dar nu oricum. Sa explic... Sunt fan Samsung si nu mi-e rusine sa recunosc. Din pacate, in spatele unui hardware de exceptie sta un software ingramadit si excesiv de aglomerat. La fostul S5 am facut root. Apoi am schimbat kernel governor si apoi inlocuit android cu unul samsung dar chel. Fara absolut nimic din aberatiile redundante instalate atat de samsung cat si de google. Si astazi telefonul ala detine recordul pe xda-developers cu 5 zile si 21 de ore. E drept ca foloseste un kernel care permite inchiderea nucleelor procesoarelor, modifica viteza la atingerea touch de la 800Mhz la 200Mhz (n-averi idee ce consum aberant pe 24h apare din simple verificari ale telefonului) plus alte jde cacaturi care nu fac obiectul topicului. Acum am s7 edge care a intrat in procesul de macelarire. Deocamdata ma duce 1.5zile cu screen on time cam 8.5 ore. Se poate mai bine dar trebe sapat. TLDR, In ordinea importantei: 1. Ecran amoled 2. Baterie cat mai potenta 3. Tema pure black 4. root si kernel 5. curatate aberatiile care ruleaza si fara sa ai nevoie de ele si mai ales fara sa ai habar. 6. ceas la mana ( da stiu ca e de ras dar stiu ce zic...) La final. Toate notificarile de pe telefon (alea pe care le vreau) sunt impinse intr-un ceas vector. Din cauza ca ecranul tel nu le mai arata (si nici eu nu am nevoie sa pornesc tel ca sa citesc ce a postat mamaia pe whatsapp) si pentru ca atat vector cat si s7 folosesc BLE (Bluetooth low energy) perioada intre incarcari la s7 a crescut simtitor. vector oricum il incarc la 40-45 de zile. Un telefon cu anduranta nesimtita iesit din cutie: Huawei p9 lite modelul 2017. Lol, wall of text. Liber la injuraturi
  37. 1 like
    Sa o folosesti sanatos. Vad ca esti din Cluj, poate de mai vedem prin zona.
  38. 1 like
    Hello all, lista cu participanti pana acum: 1. Calin Serbanescu - avans platit 2. Calin Serbanescu (prieten) - avans platit 3. Daniel Cojocar - avans platit 4. Constantin Bunu - de verificat avans Programul este cel afisat in primul topic. Daca aveti intrebari puncuale, va stau la dispozitie. O seara placuta!
  39. 1 like
    Dupa ce m-am saturat de simptomul "asa face toate", azi am curatat clapeta de acceleratie si ce mai era pe acolo. Banuiesc ca in cei 160000 km nu a mai efectuat nimeni operatia la ea. Oricum, acum porneste la sfert, temperatura creste si ea mai repede, turometrul se aseaza mai repede si frumos la 800 turatii. Parca si consum mai scazut, dar inca nu pot sa confirm, poza e dupa 26 km prin oras, cu viteza medie 36km/ora. O sa vad mai pe seara cand se raceste motorul, daca vreau sa plec imediat dupa ce il pornesc, daca mai da in nas.
  40. 1 like
    Pentru cine vrea sa isi cumpere echipament de recuperare de baza fara un efort financiar prea mare, am gasit preturi bune la magazinele online care comercializeaza echipamente de ridicat - sufele si ochetii sunt foarte OK pt tractare, la preturi foarte bune. Pentru produsele marcate WLL 2T (Working Load Limit 2 Tone) - sarcina de rupere este de 6 X WLL deci sunt mai mult decat suficiente pentru Duster. Pentru confort psihic sporit se pot folosi cele marcate WLL 3T. Atentie ca ochetii de WLL 3.25T abia daca intra pe ochetii din fabrica din cauza scobiturilor mici din spoilere nu e o idee rea sa ii montati inainte de a intra in traseu, ca sa nu va chinuiti cand masina e deja in noroi Cateva poze cu ochetii de WLL 3.25T pe masina (ulterior am adaugat o protectie de cauciuc pentru a nu zgaria inutil bara de plastic) + chinga si ochetii de WLL 2T. Daca nu deranjeaza pe nimeni o sa pun niste link-uri utile, intrucat pretul (mai ales al ochetilor) e cu adevarat chilipir curat si consider ca poate ajuta si pe alti colegi: http://www.toplift.ro/cumpara/cheie-tachelaj-omega-cu-bolt-3-25-to-317 http://www.toplift.ro/cumpara/cheie-tachelaj-omega-cu-bolt-2-to-316 http://www.toplift.ro/cumpara/chinga-textila-cu-gase-2-tone-lungime-6-metri-267
  41. 1 like
    Uite si la altii http://www.club-toyota.ro/[u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] /showthread.php?5309-Fiabilitate-proasta-la-Rav-4 Atentie la subaru, au probleme grave cu motoarele, vezi forumul monomarca.
  42. 1 like
    Salutare, a facut vreun coleg traseul de la barajul Rausor pana la refugiul de pe Iezer-Papusa? Ma gandeam sa incerc prin iunie cand se mai incalzeste acest traseu. Daca e cineva interesat, am putea merge mai multe masini pentru asistenta.
  43. 1 like
    Azi am avut placerea sa il admir pe domnul Scut Aluminiu OEM in cutie in service (*avea cineva nevoie de factura 1034 lei parca). Are eticheta Renault si e dat cu un fel de ulei pt protectie banuiesc. Se sterge cu o carpa sau poate mai bine se lasa? Ma bucur mult ca au reaparut la vanzare, si sper ca tot vaicaritul meu lunile trecute fata de cei de la Dacia pe Facebook (*Trails, mesaje si Main Page... - Cum adica produceti 200 pe luna si noi nu gasim in Romania???) sa fi conatat macar putintel.
  44. 1 like
    Salut, te intreb de curiozitate si pentru ca nu stiu.Ce garantie ai ca se vor deschide airbagurile la un eventual accident pe care nu il doresc cuiva sau ca nu se deschid accidental, la modificare se conecteaza airbagurile sau raman ''in aer'', pe scurt este sigura treaba?
  45. 1 like
    oameni buni, consumul unei mașini este influențat de n factori... mult prea mulți ca să stăm să-i enumerăm aici din nou ... așa cum bine spunea huskyuk mai sus ... lăsați consumul deoparte - nu veți realiza mare lucru economisind pe mere ( câteva zeci de lei lunar probabil ) pentru ca mai apoi să dați grămadă pe pere ... eu, unul, mă uit la consum așa de curiozitate ...( bine, nici nu fac mulți km lunar - cam 1000 km...) și asta nu pentru că am bani fără număr ci pentru că mă așteptam la un astfel de consum când am cumpărat duster ... dacă vroiam consum îmi luam .. tico ( ? ) că sunt șoferi cu experiență printre noi care știu să meargă la consum mic, este o altă poveste ... eu nu am reușit de exemplu, să scot sub nici o formă - deși am încercat, de curiozitate - un consum cum zicea un coleg mai sus, de 7 - 7.5 % în afara orașului ... stimă!
  46. 1 like
    A venit momentul sa schimb si eu distributia asa ca am facut cateva poze si pun cateva explicatii. ATENTIE: -Recomand ca operatiile de mai jos sa fie facute intr-un service care lucreaza curat si ingrijit, cu respect fata de client si proprietatea acestuia. -NU sunt mecanic. -Nu raspund de consecinte daca cineva incearca ce am facut eu, intelege/face ceva gresit si iasa cu pagube de orice fel. -Nu este chiar un tutorial, asa ca orice completari, la ceea ce poate uit sa scriu sau chiar nu am facut din nestiinta, sunt binevenite, pe un ton civilizat. Sa incepem.... Piese: -kit distributie: curea distributie, rola intinzatoare, surub cu saiba pt. volanta de la accesorii -pompa de apa si garnitura aferenta (fiecare cum crede, eu recomand sa se schimbe) -kit accesorii: curea accesorii si rola intinzatoare ( nu era musai sa schimb rola ca se prezenta bine, dar...) -3L antigel Glaceol RX tip D -3L apa distilata -mastic etansare motor( nu e musai, dar eu am pus la pompa de apa, desi are garnitura) Scule ( in mare): -cric ( sau chiar 2 cricuri, unul de manevrat si unul pt. suspendat motorul) -capre metalice 2T ( sau butuci) pentru a suspenda partea din fata a masinii ( merge si cu o capra dar e mai comod cu 2 ca e mai mult loc) -cheie dinamometrica 21Nm-180Nm -tubulare de 8, 10, 13, 16, 18 ( recomand sa aveti 2 seturi, cu patrat de 1/2 si cu patrat de 1/4, sunt utile in locurile stramte) -chei lungi fixe/inelare cu cot - 10, 13, 16 -surubelnite, patent, cleste cu cioc ascutit(nu stiu cum ii zice- eu ii zic spitz), cleste de coliere, tzwig(cleste de taiat), coliere de plastic -spray de curatat frane 1. Masina se asigura la ambele roti din spate si se trage frana de mana, se scoate din viteza ca e mai usor mai incolo; se ridica pe cele 2 capre si se da scutul de la motor jos ( 6 suruburi de 6, cheie de 10, la mine) 2. Se da jos roata dreapta fata 3. Se demonteaza bucata de plastic care protezeaza zona fuliei de la accesorii 4. Se demonteaza partial tija(tubulara+inelara 13) 5.Decuplam conductele de motorina, le protejam si marcam pozitia pt. fiecare surub de la suportul de motor din dreapta
  47. 1 like
    1. Se asigura masina la rotile din spate 2. Se ridica pe cric dreapta fata si se demonteaza roata dreapta fata ( merge si cu roata maxim dreapta, da' te cam chinui) 3. Se demonteaza carenajul care protejeaza volanta de la accesorii 4. Se desfac cele 3 surubuti torx ( 2 x T20, 1 x T30) care fixeaza carenajul dreapta fata si se "cracaneaza" o parte din carenaj 5. Se desfac cele 3 piulite care tin suportul filtrului de motorina cu o cheie de 10 ( tubulara, inelara, fixa - fiecare cu ce are) 6. Se scoate filtrul din suport si se desfac cele trei conducte de motorina ( albastru, alb, verde - de la stanga la dreapta) prin apasare pe clipsul de culoarea fiecarei conducte; nu e necesar sa le tinenti minte ca pe filtrul nou, de origine, sunt trei buline in culorile corespunzatoare. 7. Se desurubeaza senzorul de apa in sens antiorar (e ca operatie dupa ce ati scos conductele de motorina ca sa nu va umpleti cu motorina) 8. Se goleste filtrul vechi de motorina, prin intoarcere in jos a celor 3 "stutzuri" unde au fost conductele, intr-un recipient transparent curat si se verifica de impuritati, span, etc 9. Se pune senzorul de apa in noul filtru prin insurubare in sens orar; atentie sa luati garnitura veche de pe senzor ca filtrul nou are garnitura noua. 10. Se conecteaza cele trei conducte de motorina la loc in locurile marcate cu bulinele de culoarea marcata pe cele 3 conducte. 11. Se moteaza totul la loc in ordine inversa ( filtru, suport filtru, carenaj fata dreapta, carenaj accesorii, roata dreapta fata) 12. Se coboara masina de pe cric 13. Se amorseaza circutul de la "para" de cauciuc din compartimentul motor, situata in zona suportului motor dreapta.
  48. 1 like
    Sunt de acord cu tine. Dar sunt probleme si probleme spre exemplu la mine se aprindea becul cand consumam 33 litri de benzina consumati. E o problema asta, cand la toti ceilalti se aprinde becul la 40litri. Sigur ca pot sa fac cum zici tu, si sa alimentez mai des cand se aprinde becul. Sa fac o comparatie, daca tu ai cumpara un mobil nou si te astepti sa tina bateria o zi, dar tine doar 3 ore, ai pune-o la incarcat la ficare 3 ore sau ai incerca sa rezolvi problema?
  49. 1 like
    Salutare dupa ceva vreme cand, putin plictisit de anumite atitudini de pe aici m-am gandit sa o las mai moale cu forumul dusteristilor. Dar nu prea ma pot abtine cand vad tot felul de comentarii inserate doar de dragul scrierii. Sugerez administratorilor sa mai atraga atenia mai ales in sectiunile tehnice ca trebuie sa fim concisi si clari in exprimari tocmai pentru a nu mai crea confuzii. Vin si eu cu ceva completari dupa 22.000 de km cu Dusterul , probabil un utilizator cu cei mai multi km facuti pana acum. (in mai putin de 3 luni). 1. Rezervorul are ca litraj ESTIMATIV (ca in orice manual de la orice marca) 50 litri. In realitate in functie de temperatura de afara si de gradul de inclinare pot intra chiar si 64 - 68 litri (personal am verificat, + ce mai suntem furati la unele pompe, aspect iarasi verificat) 2. Consumul mediu al Dusterului de 110 cp motorina este intre 5,6 si 6,5 litri/100 de km. 3. La drum intins in functie de picior, conditii meteo, aglomeratie sau alti factori ce pot si/sau au legatura cu consumul unei masini acesta este intre 5,3 si 7 litri/100 km. 4. In oras in functie de aceleasi conditii am obtinut intre 6,8 - 7,9 litri/100km. 5. Pana la primul schimb de ulei orice masina are un consum de rodaj indiferent ce va scrie in orice manual intrucat acolo sunt trecute consumuri CE si nicidecum consumuri visate sau estimate sau obtinute de cine stie ce amatori. Daca doriti consumurile din carte TREBUIE sa respectati niste reguli pe care NIMENI (cel putin in Romania) nu le respecta. 6. In concluzie daca va incadrati intre 5,5 - 7 l/100 mediu, 5,3 - 6,8 l/100km extraurban, 6,5 - 7,5 l/100km pe autostrazi si 6,5 - 8,5 l/100km in orase aveti consumuri CORECTE !!! 7. Rezervorul la 4x4 este impartit in 2 compartimente si da niste erori dar nu e nimic grav. Am postat testele pe care le-am efectuat cu responsabilii proiectului Duster. Se studiaza problema si probabil se va remedia dar nu este o defectiune. 8. Dupa ce am facut prima revizie masina s-a mai asezat si consumul la fel.
  50. 1 like
    Autostrada 6,7%??????????? Nu stiu cum scoateti voi consumul acesta dar la mine sub 8,5% in oras nu scoate (mi-a scos si 10,5 si 9,7) am reusit si 7,9 dar ma intreceau si bicicletele. La drum scoate cam 7,3 / 7,6 - m-am intors de la Constanta cu consum de 7,6 (resetat in Costinesti si am prins drumul chiar liber) Precizez ca am 2262 de km la bord. La voi cata motorina intra la 4x4 la plin? La mine cam 48 de litri full pana-n "gura".