Sari la conținut

Volan "stramb" !


Postări Recomandate

Salut, eu mi-am pus din start jenti de tabla si cauciucuri de iarna(Nu am rulat cu jentile originale de loc) si am observat la un moment dat ca atunci cand merg drept, volaunl e un pic la dreapta.Am fost la service si mi-a zis ca nu a mai vazut asa ceva si ca poate fi de la jentile de tabla.Oricum, s-a rezolvat, dureaza 5 minute. Astept comentarii !!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 28
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Se reglează offsetul doat dacă coloana de direcție a fost demontată sau schimbată, în mode normal nu ai ce căuta acolo. La Geometrie volanul e pe zero, adică mașina merge drept, se blochează cu u

Senzorul de unghi volan nu dă chix, decât dacă e lovit sau scăpat pe jos - cam greu fiind inclus în servodirecție, care e coloana de direcție. Calibrarea se face pe linia de asamblare în +- 2 gra

Atrentie la anvelope! Nu merita de asteptat nici o zi. O geometrie nu costa mult. Anvelopele se rod din cauza unghiurilor la directie prost reglate invizibil. Numa' ca te trezesti ca pe o parte nu mai

La mine e fix drept, daca soseaua e inclinata schimba un pic de directie. Dar nu am vazut sa traga stanga sau dreapta pe drum drept. Jenti de aliaj, dar nu cred ca are importanta. Ca pozitia volanului e un pic la stanga sau la dreapta - cu rotile drepte- chiar nu am bagat de seama, ce nu imi place e ca juma de bord e acoperita de volan, ca sa vad senzorul de la usi trebuie sa ma aplec peste el. Si in general ma uit afara, din parte mea pozitia volanului poate sa fie si cu fundul in sus ca nu ma deranjeaza, si asa nu vad mai nimic din ledurile de jos din bord, Daca e ca la vechea dacie, pozitia volanului este data de un ax canelat in care se baga volanul. Se demonteaza si remonteaza in pozitia corecta rapid.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si la mine trage volanul usor dreapta. stiu faza cu inclinatia drumului (banda este de obicei conceputa ca apa de pe drum sa incline spre marginea santului), dar dupa 76000 km cred ca nu se mai datoreaza acestui aspect. astept revizia de 80 si poate o rezolv atunci. nu pot sa spun ca m-ar deranja mult acest lucru.

 

mai mult ma deranjeaza trepidatiile/vibratiile suportate de volan la viteze de 130-140 km/h, sau in anumite viraje. aici dusterul nu este tocmai bine conceput.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atrentie la anvelope! Nu merita de asteptat nici o zi. O geometrie nu costa mult. Anvelopele se rod din cauza unghiurilor la directie prost reglate invizibil. Numa' ca te trezesti ca pe o parte nu mai are zimti!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si la mine trage volanul usor dreapta. stiu faza cu inclinatia drumului (banda este de obicei conceputa ca apa de pe drum sa incline spre marginea santului), dar dupa 76000 km cred ca nu se mai datoreaza acestui aspect. astept revizia de 80 si poate o rezolv atunci. nu pot sa spun ca m-ar deranja mult acest lucru.

 

mai mult ma deranjeaza trepidatiile/vibratiile suportate de volan la viteze de 130-140 km/h, sau in anumite viraje. aici dusterul nu este tocmai bine conceput.

Inca nu am mers cu viteze mari, inca mai am rodaj ! :baby:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...