Sari la conținut

Nivel lichid de racire-termostat de vina?


Postări Recomandate

Salut,

As dori sa stiu de la posesorii mai vechi de Duster, cate liniute au la bord pentru lichidul de racire. Eu am facut aseara, cam 60 km(120km dus/intors), Tg Mures-Sovata-in prealabil putin prin oras, unde am avut 4 liniute, dupa care la intoarcere am venit tot pe doua liniute. Este vorba despre o motorizare diesel. Sa fie defect deja termostatul?

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 31
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Temperatura exterioara? Viteza?

Deobicei la diesel sta temperatura pe la 2 liniute pe frig. Termostatul da alte simptome. La logan, cel putin, variatia de liniute la temperatura apare de la o interpretare eronata a citirii de pe sonda de temperatura (in general sonda bulita) sau o lipsa de masa (duce la o crestere a liniutelor la consum ridicat de curet - faza lunga, nivel maxim aeroterma, gmv pornit etc).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Temperatura exterioara? Viteza?

De obicei la diesel sta temperatura pe la 2 liniute pe frig. Termostatul da alte simptome. La logan, cel putin, variatia de liniute la temperatura apare de la o interpretare eronata a citirii de pe sonda de temperatura (in general sonda bulita) sau o lipsa de masa (duce la o crestere a liniutelor la consum ridicat de curet - faza lunga, nivel maxim aeroterma, gmv pornit etc).

 

Temperatura exterioara era de -2-5, cam atat, iar viteza a fost pe portiuni scurte de maxim 110 km/h, in rest legal, pentru ca a fost prima cursa cu prafosu. Ce ma deranjeaza e, ca in cartea masinii nu scrie nimic despre cum ar trebui sa fie. Astazi am umblat de dimineata prin oras si tot doua pavele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Revin cu cateva impresii despre aceasta "problema"(nu stiu inca sigur daca este o problema). Astazi m-am plimbat mult prin oras. Cam 2-3 ore. A sarit la 4 pavele, dar cum opream motorul, revenea la doua, chiar daca puneam imediat contactul. Catre final, sarea foarte repede la 4 pavele. Cred totusi, ca este vorba despre o atingere a temperaturii corespunzatoare celor 4 pavele intr-un timp mai lung-cu alte cuvinte se incalzeste mai greu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca n-are nimic masina. Eu am dusterul diesel 110CP din iunie si l-am purtat cu " 2 liniute' mult timp si numai o data a trecut la 4 liniute. Sa te ingrijoreze cand trece de 3/4 din pavele, altfel n-ai nici o problema .Sa-l porti cu sanatate.Uite eu i-am facut anul trecut indirect reclama prin Austria si Slovenia ( unde am avut surpriza sa-mi dea tarcoale in toate directiile la Dusterel si se mirau fara retinere ca este... Dacia ) iar in ianuarie 2011 este deja este pe primul loc la vanzari 4x4 zona SUV(vezi Promotor). : :P

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Intre timp m-am linistit si eu.

De fapt, problema avea ceva antecedente intr-un logan 1.4 mpi, care mi-a facut figura asta(la el scadea de la 4 liniute la 2, pe coborare-ceea ce aici nu se intampla).

Acum studiez problema CB, care am impresia ca se reseteaza. Exista ceva pe forum legat de aceasta problema?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se reseteaza. Problema des intalnita pe loganurile pana in 2008, rezolvata pe logan PH2, reaparuta pe Duster. Am desfacut bordul si placuta are 6 condesatori mari (fata de 1 sau 2 la logan ph1), dar se pare ca...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...