Sari la conținut

Interfata Bt Obd-Ii + Torque Pro + Renault Plugin (Duster Included)


Postări Recomandate

Am primit "cado" de la cumnatemiu o interfata bluetooth OBDII, din cauza ca la el la Alfa Romeo i-a inrosit bordu'. Ceva nu i-a placut

probabil. Ghinionul lui a fost norocul meu. Interfata venea vanduta cu ultima versiune de Torque Pro.

 

O cheama ceva de genul "HH OBD Advanced" draci s-o cante. Anyway, una din alea extrem de generice, care, am aflat apoi, nici

macar nu e facuta cu ELM327 ci cu o clona de chip de la China venire. In fine, am pus interfata pe Duster si am instalat Torque free (ala Pro

a venit la cateva zile dupa ca nu gasea cumnatu' CD-ul vietii). Cu Torque ala free erau o gramada de chestii "verzi" adica citibile din ECU

dar multe care ar fi fost interesante sa zicem, lipseau (adica sunt afisate negre in loc de verzi)

 

M-am bucurat sa vad ca la mine pe masina merge fara greturi, la socramiu pe Megane 2 la fel, si la Renault Symbol la fel. No greturi

whatsoever. Eh, la cateva zile mi-a adus Torque Pro, unde lucrurile s-au schimbat nitel, asta fiind pe bani logic ca are 2-3 ghidusii in plus,

si mi se pare (n-am stat cine stie ce cu ala free ca am multa treaba zilele astea) ca asta Pro are mult mai multe sanse de configurare.

 

Scotocind eu pe net am aflat ca este in market un plugin pentru torque facut pentru Renault, plugin care iti infige in Torque o gramada de

PID-uri care mai de care mai SF pentru creierul meu. Asa ca l-am cumparat, sa fie acolo. Instalarea lui in Torque e in cel mai greu caz usoara

asa ca m-am pus sa incerc sa vad ce face fiecare. Toate "ceasurile" indicatoare ca incep cu RADV (renult advanced) sunt cele strict din plugin ala (care a costat vreo 25 ron parca) si evident ca sunt si alti parametri ce pot fi afisati din ECU fara sa fie neaparat aia de Renault.

 

Printre alea verzi de la Renault amintesc cateva (toate incep cu RADV):

 

AC refrigerant pressure

Cruise control target

Current engine speed

ECU odometer

EGR Valve duty

Engine torque

Exhaust Gas temperature

Fuel rail pressure

Fuel temperature

Injection Qty

Injector duty cycle

Mass Airflow

Measured Boost pressure

Throttle body opening

 

Ala care ma ustura grav, DPF Temperature, e inca negru. Trebe sa mai studiez care e exact codul lui poate creez un custom PID.

 

Cam asa arata ecranul meu nr.1 (intentionez sa imi mai creez cateva ecrane dupa ce ma lamuresc ce anume mi-ar placea(sau folosi)

sa vad afisat.

 

torque.jpg

 

O chestie interesanta (pentru mine cel putin care sunt semi-bata). La oprirea motorului auzeam de undeva de sub capota un click ca de releu care se repeta de 2-3 ori si apoi tacea. Cu ocazia lui RADV am aflat si ce e. Valoarea valvei EGR sare de la 7-8 la 30 la fiecare click

din ala. Nu ca m-ar ajuta sa dorm mai bine noaptea dar acum stiu cine face click :)

 

Deasemenea, valoarea presiunii agentului refrigerant creste de la 120-130 la 170-175 si uneori (mai rar) chiar la 190. Mie mi se pare ca

imi face repede (spre foarte repede) rece in masina chiar si cand o gasesc clocita de caldura dupa ore de stat in soare.

 

Am aflat cu aceasta ocazie ca termostatul meu stabilizeaza la 82 de grade...nu am idee cat ar fi ideal dar nici n-am ce-i face.

 

Daca mai are cineva interes (sau cunostinte) in legatura cu subiectul OBD-torque va rog sa spuneti si la astia mai nanaci. Mi-ar placea

(grav) sa reusesc sa vad io cu ochisoru' meu cand si ce face DPF ala de exemplu...

 

P.S. Acu' mai auzii una... Cica ele clonele care este ele, s-ar putea sa nu reuseasca sa descifreze chiar tot asa cum ar face-o un ELM327

de la mamica lui nativ, original si unic. Aveti vreunul vre-o jucarie cu 327 sa imi ziceti daca voi vedeti afisat aia cu DPF si ce zice ea?

Pentru ca daca e tot neagra ma lipsesc de a cauta un 327.

 

Si ultima: daca mi-ar afisa trasnaile astea pe ecranul de la medianav as avea un inceput de orgasm instantaneu. Uite la ele ce frumoase sunt manca-le-ar tata, portocalii asa ca sa fie in ton cu restu'... (aia e o tema luata din market, o cheama "precision")

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Aha! Deci ai remapare! Te-am vazut in 2 sambete pe langa autogara Militari cam in jur de ora 21 si ma miram ce sprinten esti. Ma gandesm ca doar ai talpa mai grea. Gata cu offtopic!   Poate ne la

Posted Images

Nici la Nissan GT-R nu-ti arata toate nebuniile alea in bord. (Si acolo ai destule..)

Acuma nu vad de ce ai vrea sa ai atat de multe informatii tehnice in bord, in loc sa te bucuri de peisaje. Duster nu prea e masina de asa ceva..

(Daca vrei cu adevarat sa te simti "fast and furious" adauga si presiunea turbinei acolo, si zi-ne si noua intre ce valori oscileaza la 1.5dci stock - ar fi interesant apoi de pus de exemplu pe a mea cu Stage 2 chip si comparat)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca s-a inteles gresit... Unicul lucru care ma interesa realmente era legat de DPF. Restul, in marea lor majoritate, nu stiu ce inseamna sau ce valori ar trebui sa aiba, dar nici nu ma intereseaza.

 

P.S. cum ar trebui sa se numeasca presiunea turbo in Torque?

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In Torque ul meu apare asta :

 

post-3261-0-45790600-1439209822_thumb.png

 

dar apare neagra ( ultima data cand am avut torque si OBD BT active) si nu stiu daca e chiar de la turbo.

 

Daca incerci poate ne zici si noua cum e.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...