Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

Va salut pe toti. Am depus comanda pentru un Duster (facelift) 110 CP 1.5dCi 4x2 nivel de echipare Laureate (optiuni MediaNav, cruise control si scaune fata incalzite). Estimarea contractuala ca termen maxim de livrare este 9 iunie 2015 insa de la dealer am inteles ca este foarte probabil sa o pot ridica mai repede (incepand cu a doua jumate a luni mai). In locul ei va fi condus pe ultimul sau drum (pentru voucherul Remat) batranul meu Opel Vectra 1.8i (an fabricate 1991). Sunt foarte curios cum ma voi adapta la motorizarea diesel intruca pana acum am condus doar benzinare. Astept cu nerabdare si pana atunci ma documentez cu tot ce pot despre noua masina. :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Multumesc, Cristof. Legat de optiunea 4x2 iti pot spune ca nu am intentia sa cartografiez patria iar iesirile mele de pe carosabil se limiteaza la drumurile forestiere pe care urc oarecatva in munte fie la cules de fructe de padure..fie ca sa petrec un weekend la cort cu familia si, eventual, prietenii. Pentru asta, in loc de masini joase de sosea, prefer o masina relativ puternica, solida si cu o garda confortabila. Dar nu am nevoie chiar de 4x4 intrucat nu am pasiunea de o taia pe diverse coclauri prin noroaie. In plus, de la amicii posesori de diverse masini cu capabiitati 4x4 am inteles ca desi initial se entuziasmasera la ideea de 4x4..la cativa ani de utilizare curenta a masinii au admis ca au avut nevoie de tractiunea integrala extrem de rar si doar daca vrut ei sa vada cat poate masina pe teren accident rau.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect deacord cu tine dar la Duster avem aceea rotita de cuplare 4x2, auto sau 4x4 si cand e nevoie cumplezi 4x4 cand nu merxi pe 4x2 ( eu asa merg )

si sincer asa am zis si eu la inceput ca nu am nevoie de 4x4 dar acum imi place la nebunie si abia astept sa ies din Bucuresti si sa o iau pe coclauri sa ma joc su 4x4 ( eu inainte am avut un Golf 5 cu pachet sport deci al naibii de jos si nu am avut curiozitati offroad )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Daniel ! Am oarece emotii precum un scoler de moda veche..dar numai sa o prind putin si sigur ma voi obisnui..ca nu sunt eu chiar incepator in ale volanului. Am avantajul ca de o vreme nu mai locuiesc in mediul urban si am sosele mai libere in zona de domiciliu (undeva la poalele Fagasilor in judetul Brasov) pe care pot sa ma obinuiesc corespunzator cu regimul de utilizare diesel. Am inteles de la cei ce au avut parte de ambele motorizari pe masinile lor personale ca exista o relativa diferenta dar nu cine stie ce. Vedem :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, Cristof, de rotita aceea. Insa ca ea sa existe si pe configuratia aleasa de mine trebuia sa imi doresc asta in mod explicit si mai trebuia sa dispun de inca niste bani (nu mult raportat la costul masinii dar totusi..). Sunt si eu, probabil ca multi dintre voi, un om obisnuit care nu are rude nici in Parlament si nici nu fac bani pe spatele altora asa ca anumiti granguri ai vremii. Si asa am si spatiu putin mai mare in portbagaj. :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...