Sari la conținut

zgomot/vibratii bord


Postări Recomandate

Salut

 

Am un duster de aproape o saptamana 1.5dci 110cp Laureat 4x4.

Am observat ca in momentul de decelerare (sper ca definesc bine actiunea) - respectiv de frana de motor, aud niste vibratii in bord, in partea pasagerului din dreapta. Sunt niste vibratii de plastic (nu greierasi), dar destul de deranjante.

 

Voi ati sesizat asa ceva? Sau aveti idee de unde si din ce cauza se aud acele vibratii?

 

ps. mi-am pus nevasta sa ambaleze putin motoru (2500-3000rpm) si in partea a doua (rampa de revenire a turatiilor la relantiv) - ea auzea inauntru acele vibratii, insa eu, de afara - cu capota ridicata - nu am auzit niciun astfel de zgomot. Din asta am dedus ca problema pare a fi inauntru.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut! Multi nervi mi-au facut si mie zgomotele din bord. Am identificat urmatoarele surse de "galagie": 1.difuzoare bord si gurile de ventilatie au fost rezolvate cu elastic pentru bani 😊 de cul

Salut, Aceeasi problema a aparut si la mine masina este 1,5 110cp o am de aproape doua luni iar zgomutul apare undeva in parte dreapta in bord la o turatzie de 1500-1800tur/min la o turatzie constan

Nu mai bine faceti un topic separat pt intalnirea asta in sectiunea cu "Intalniri si evenimente"? Ca nu prea are treaba cu topicul curent "zgomot / vibratii bord". Si poate daca e topic separat mai va

@Nyklas vezi sa nu ai prin torpedou sau buzunarul din usa ceva care sa vibreze la anumita turatie... Eu spre exemplu am la ambele masini (Symbol dCi si Supernova) suporti de pahare/sticle pe usile fata, care vibreaza la anumita turatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Man,

 

masina e de o saptamana. Nu e nimic nici pe usi, nici un torpedou. Oricum ar fi fost, as fi verificat asta inainte.

Ma gandesc ca e un cablu, sau o parte din bord ce vibreaza ...

Luni am programare la service. Sper sa descopere buba ....

In rest, masina este excelenta, tinuta la drum la fel ....imi place cum se infige (110cp 1.5dci 4x4)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok guys,

 

azi am dus dusteru' la o reprezentanta Dacia. Dupa aproximativ 3 ore m-au sunat si mi-au spus ca au gasit si rezolvat problema. Diagnosticul oficial a fost: - niste suruburi slabite. Posibil nu au fost bine stranse inca de la inceput. O fi sau nu aceasta cauza, nu pot spune 100% (nu am de unde sa stiu exact ce au facut ei acolo), insa important e ca nu se mai aude. Acum e totul ok !

 

Sa ne auzim cu bine

 

N.

 

ps. cred ca putem inchide acest topic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aceeasi problema a aparut si la mine masina este 1,5 110cp o am de aproape doua luni iar zgomutul apare undeva in parte dreapta in bord la o turatzie de 1500-1800tur/min la o turatzie constanta in cam toate treptele de viteza, dar voi da o fuga pana la service sa vad care este problema ba kiar sunt curios si voi sta langa ei sa vad unde de unde este problema.

Va voi tine la curent cu ce s-a intamplat.

Sa ne salutam prin trafic!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut din prima saptamana ( iulie) dupa cumparare o vibratie in bord pe plaja 1800-2000 rot/min dar in zona tablou de bord. S-a rezolvat la service.A fost un colier de fixare al cablajului de bord care talona pe spatele tabloului de bord, de fapt coada libera a colierului dupa strangere.

Melcu detinator de Colb de 1,5 dci cu 110 cp

O alta problema ce apare(dar nu la toate) este talonare cablu reglaj far dr-a pe conducta de AC( compartiment motor zona dreapta fata), care trimite o vibratie in habitaclu. Se rezolva prin distantarea celor doua piese aflate in zona de contact(mai bine zis se distanteaza cablul de reglaj far ca onor conducta AC este rigida).Acest sfat este bun pentru cine doreste sa nu mai piarda timpul prin service. :-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...