Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

Salutare la toti dusteristii. ca sa stiti la ce sa va asteptati luati de cititi cum stau lucrurile la mine dupa 2 revizii:

Prima revizie la 15000:

pret - 300 lei

operatii - schimb ulei, schimb filtru de ulei, schimb filtru polen, test calculator

tip ulei - solaris 5w30 dpf - 5 litri

manopera 15 lei

 

A doua revizie la 30000:

pret 690 lei

operatii - schimb ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen

polishat 2 zgarieturi, test calculator, echilibrat toate rotile

tip ulei - solaris 5 w30 dpf - 5 litri

manopera 150 lei

 

Concluzie: - pret mediu = 500 lei/revizie. probabil cel mai ieftin suv la intretinere

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

@pedrovl am si eu o nelamurire in legatura cu prima revizie: pretul manoperei a fost doar 15 lei sau 150 lei ?...Si in aceste conditii costul de 300 lei e doar la ulei+filtre sau e total (piese +manopera) ?

Multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

deci, revizia este pentru motoarele pe motorina sau pe benzina?????????????

ca nu am inteles prea bine, sunt cam obosit :)

scuze pentru tupeu :P

eu am pe benzina, scuze :cry: , si la cartea tehnica spune ca daca viteza medie este sub 30 km/h, daca nu ma insel, trebuie sa faci revizia la jumatate fata de cartea tehnica, adica la 10.000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin:

 

La prima revizie manopera a fost 15 lei. O suta cinzeci de mii vechi. Ceva promotie nu stiu exact.

Daca puteti scrie si despre reviziile la benzinare e perfect. Se poate deschide si alt topic dar conteaza informatiile exacte asa cum am incercat sa dau eu.

 

Intre timp am pus cauciucuri de iarna:

4 michelin alpin latitude x 518 lei/buc = 2072 lei

4 jante stilizate x 230 lei/buc = 920 lei

echilibrat, montat = 60 lei

PREZOANE -au constatat cretinii ca trebuie si prezoane dupa 3 ore !! = nu stiu inca pretul ca nu au avut decat 12 bucati iar 7 mi le-au dat de la un logan cu dauna totala. Made in Romania.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferă prezoanele?

Mă cam înghesuie gândul de a schimba pe anvelope de iarnă, însă dacă are deja jante stilizate…nu ştiu dacă să mai fac stoc şi de jante sau să schimb doar galoşii…Deşi la primăvară ar fi mai simplă schimbarea dacă ar fi seturi anvelope+jante.

La revizie mai greu la motorizările cu benzină (20.000 km), folosind-o doar în timpul liber, aşa că probabil va veni mai repede revizia de un an decât cea de 20.000km…

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da difera. SI atentie : capacelele de la jantele de tabla costa 100 lei/BUCATA !!!!!! Am ramas mut. Am sunat la vocea clientului si astept raspuns. E de neimaginat. ! janta = 230 lei si 1 capacel (5-7 cm diametru) = 100 lei !!!! Incredibil !! Made in Ro!

 

Merita si jantele si cauciucurile Michelin Alpin Latitude !!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...