Sari la conținut

Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri


Postări Recomandate

Gata am rezolvat-o. Flanșele de cauciuc erau de vina. Eu schimbasem cu chitul complet de kyb. Se pare că sunt diferente. Am pus pe fata flanșele originale și e strânsă bine. În rest amortizoarele sunt super. Recomand kyb. Revin după ce schimb și pe spate flanșele, zgomotul se păstrează acolo.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 860
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cam asa arata lucrarea... La PH2 inca nu i-am facut instalatia electrica

Am instalat si eu cate ceva la Dusterul meu si vreau sa va arat si voua:   - pentru ca sunt pescar si nu de putine ori masina nu sta langa mine cand pescuiesc si ma enerva maxim sa las telefonul sau

A venit mos craciun. Bine...cred ca era beat ca a ratat craciunul dar merge si asa.   Am camera SJCAM M10+ wifi gyro. Insert "big ranjet pe toata fata" here.   Gasiti o gramada de detalii despre e

Posted Images

Am dat click pe acolo si am vazut la fabuloasa suma de 16 lei un termometru pentru interior/exterior. Aviz posesorilor de PH1. Asta e unul dintre lucrurile de la care puteau sa nu faca rabat. Sa zicem ca integrarea cu display-ul masinii samd.. nu costa 16 lei, costa 160 de lei! + 2 linii de cod pe care le scriu si eu acuma ca sa clipoceasca "if {(temperature) <= 0 printf//alternezi textul alb negru cu sleep(1000)} else {cout<<(temperature)};".In fine... Dar la pretul unui Duster, puteau sa tranteasca o chinezarie de 1$ sub oglinda cu o lita pana in bord... #zicsieu

 

Montat si avem temperaturile la vedere. Senzorul exterior l-am tras prin stanga pe langa aripa si lipit fix pe coltul aripi langa far. Cred ca influenteaza nitel temperatura din incinta motorului dar in mers este OK.

post-4227-0-97360700-1485097586_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Puterea maxima... fiecare dupa ce doreste... importanta este protectia instalatiei...

Daca vrei ceva nu consumator dar... putere mare cauta pe zona LED.

Imagineaza-ti ca o rampa cu 4 proiectoare cu bec de halogen de 55W are cumulat 220W. Ca exemplu, un proiector pe LED (ce mi-am luat eu) are 72W (x2 = 144W) si... lumineaza cam de... x ori mai bine decat rampa ce-am avut-o inainte. Apropo, rampa respectiva avea la mine (acum are la @Lupul) 2 becuri de 55W si 2 becuri de 100W. Iti dai seama consum....

 

 

Becuri H3 montate pe o rampa similara din descrierea de mai sus. As vrea sa trec pe LED. Ceva recomandari?

post-4227-0-56901100-1485097980_thumb.jpg

post-4227-0-94538300-1485097988_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Becuri H3 montate pe o rampa similara din descrierea de mai sus. As vrea sa trec pe LED. Ceva recomandari?

Descrierea de mai sus a fost... Rampa mea a ajuns la @lupul si eu am inlocuit totul cu cele 2 proiectoare pe care le stii!

Asa ca... recomandari nu pot face pentru pastrarea tampei si montare bevuri LED!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Cam asa se poate scapa de fire atarnate. Se da o gaura in plafon langa microfon de D20 si se introduce una bucata alimentator USB de bricheta. Se fac conexiunile la plafoniera si am rezolvat alimentatarea camerei auto. Singurul dezavantaj al camerei auto este ca incepe filmarea inca de la descuierea masinii dar nu-i bai daca filmeaza in modul AUTO.

post-4227-0-66546000-1486051841_thumb.jpg

post-4227-0-20889500-1486051854_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uff, eu nu as face asta. Cauta postarea lui @t0rquemada despre maximul de curent ce se poate consuma pe circuitul acela fara riscuri. Cam il depasesti, o camera din aia cam trage 5V si 0,3-0,4A cred, deci undeva la 15-20W, cam mult pentru cat e proiectat circuitul respectiv din cate imi aduc eu aminte.

 

Ideea in sine e buna, dar eu as trage un fir direct din panoul de sigurante, prin stalp si pana la alimentatorul USB.

Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...