Sari la conținut

Conducerea Preventiva Si Evitarea Accidentelor


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 125
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nota: Am decis sa deschid acest topic cu mare reticenta si teama de feedback negativ - insa consider ca ne poate fii util sa vedem cum gandesc si altii in secundele care conteaza, cele premergatoare u

Îndrăznesc să fac o recomandare cu privire la reglarea poziției corecte la volan. Recomand o structură simplă şi logică de tipul:   1. Ce anume reglăm? 2. Cum reglăm? 3. De ce reglăm?   Este f

@husky, ai uitat de nr. 8   8. Gherțoiul de Bucale: nu respectă nici o regulă de circulație, merge de parcă e pe uliță la tac-su, se bagă intotdeauna la intimidare, fără să-și respecte banda, fără s

Posted Images

In primul rand pe autostrada ultima banda se lasa libera,nu se merge in regim de croaziera pe ea,mai ales cand e ceata!Dar aia pun pariu ca s-au orientat dupa gardul despartitor si i-au dat talpa,ghinion si invatatura de minte! ;) Si apropo,noaptea pe timp de ceata sau ploaie,e cel mai nasol de condus,exceptie drumurile pe unde trece o masina odata la 3 ore! ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Killer,bazar tuning.Eu in loc de ochi de pisica voi folosi 2 proiectoare spate plus inca 2 pe fata!! Plus ceata..sper sa reziste "coafura". :D

Pe timp de ceata proiectoarele si farurile pe faza lunga,mai ales noaptea,mai rau te incurca...iti face perdea de lumina si mai vezi ioc!Iar pe partea de spate le distrugi ochii alora de stau in urma ta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am prins ceata pe autostrada in Slovenia ,unde politia rutiera merge cu doua masini ,cate una pe o banda de circulatie,cu 30km/ora pana trece de portiune cu ceata .E adevarat ca se formeaza coloane de cate 5-6 km dar esti in siguranta ceea ce e important!

A 2 era deja blocata de carambol dar inca mai circulau masini catre Lehliu.De ce nu a fost Politia pe faza sa blocheze traficul la Fundulea si sa-l devieze pe vechiul drum?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Glumești, probabil.

În condițiile în care pentru majoritatea șoferilor viteza legală pe o porțiune de drum = viteza minimă cu care trebuie să circule pe acolo rezultatul e cel din accidentul de pe A2.

 

Eu sunt curios câte mașini din cele implicate în accident aveau luminile de ceață făță+spate aprinse și aveau viteza adaptată (sub60KM/h)

Au dat la stiri...imbecilul cu dubita de persoane ce a intrat sub Tir-ul care a franat sa evite pe ala cu masina de scoala,a spus clar ca mergea cu 80 km/h!!! si a mai venit si cu vrajeala sa se scoata din rahat,ca cica tirul nu era pe lumini de avarie.Oricum toti au mers cu viteza prea mare pentru vizibilitatea declarata de maxim 30 m si s-au orientat si bazat asa cum am presupus, dupa gardul dintre sensuri.

Editat de TheVolverine
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe timp de ceata proiectoarele si farurile pe faza lunga,mai ales noaptea,mai rau te incurca...iti face perdea de lumina si mai vezi ioc!Iar pe partea de spate le distrugi ochii alora de stau in urma ta!

Eu vad f.bine cu proiectoarele pe timp de ceata.La Duster bat in laterale mult mai bine fata de skoda la care proiectorul este in far.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...